Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לאחר התייעצויות ובדיקות של קומפוננט 5 ורבע אינץ לרכב

(רנו קליאו בי 2001)

הגעתי ל3 סוגים

הראשון Rockford Fosgate FNX-2514

http://www.gv-system.com/product_info.php?cPath=43_110&products_id=753

מחיר 600 ש"ח

 

השני JBL GTO507C

http://www.autos-sound.co.il/RegularSaleDetails.aspx?productID=234

מחיר 520 ש"ח

 

השלישי morel tempo 5

http://www.ninja-polo.com/index.php/morel-tempo-5.html

מחיר 490 ש"ח

 

ברכב מותקן אצלי מגבר Lanzar vibe436

http://www.hanizoz.co.il/newStore/store/viewItem.asp?idProduct=11829

 

וקנווד 450W בגודל 6*9 מאחורה שמחוברים אליו

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=729865

 

 

הקטע שעכשיו מותקנים אצלי רמקולים קדמיים שהגיעו עם הרכב ואין סאונד מקדימה בגללם

אני מחפש להוסיף משהו מקדימה בלי לשים את המערכת שתשמיע רק את הקדמיים.

מה אתם ממליצים?

האם המחירים סבירים יחסית לאיכות?

 

אני שומע בעיקר רוק טראנס ומוזיקה רגועה וקצבית (אריק איינשטיין, גידי גוב) עם הרבה אינסטרומנטים לרוב

 

תודה

פורסם

JBL!!! אחי ***אם הוא אחיך דבר עימו בבית סביב שולחן ארוחת הערב. קרא את כללי הפורום*** למוסיקה שאתה שומע רק JBL באמת איכותים ולא דורשים הגברה חזקה

פורסם

יש ביניהם הבדלים- בעיקר בצלילים הגבוהים:

 

הטוויטרים של JBL מאוד צורמים וחדים כמו סכין יפנית ( אני אישית לא סובל את זה ).

 

מנגד הטמפו הוא סט הרבה יותר רך ונעים לאוזן.

 

אני מציע לך לשמוע את שניהם ולהחליט.

 

 

יש לי את הטמפו מספר חודשים, ואני דיי מרוצה מהם אפילו שהם בלי הגברה בינתיים.

 

:wink:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

לי יש את המורל טמפו והייתי ממליץ לך עליהם בחום רב הרבה יותר מאשר JBL או רוקפורד ואל תשכח שהטמפו 110 WATT RMS וכול השאר לא מגיע אפילו ל80.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

תודה על התגובות

במקרה מצאתי בדיוק את הJBL שחיפשתי מיד שניה באיכות טובה במחיר סביר

התקנתי ברכב ואני מרוצה

צריך עוד לעבוד על הכיוונים של המגבר אבל הסאונד ממש טוב!

×
×
  • תוכן חדש...