Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בקורסה שנת 2001 מנוע 1.2 ידני.

 

נורת המנוע נדלקה ביום חמישי האחרון, במוסך מורשה UMI אמרו לאבא שלי (הרכב שלו), לאחר חיבור למחשב רכב, שמדובר במשהו לא תקין בתערובת הדלק.

 

איפסו את התקלה ואמרו לו שאין בעיה להמשיך ולנסוע.

 

אתמול חזרה הנורה לדלוק.

 

 

מישהו יודע על בעיה דומה בקורסה?

אולי דלק מהול? (אבא שלי מתדלק קבוע באותה תחנה)

רעיון אחר?

 

תודה.

פורסם

שלום!

 

תקלה מעצבנת בדגם זה שחוזרת על עצמה היא P0170 fuel trim malfunction.

 

לפי ההוראות של אופל צריך לבדוק את כל צינורות הוואקום,דליפות מסעפת היניקה, דליפות מסעפת הפליטה, שסתום קניסטר.

 

P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1)

 

 

C-041 - Air/Fuel Ratio Adaption

 

Result

Cause Of Fault

E001 Result: Test Condition

  • Check the following component for proper operation:
    Check intake system for leaking
    Fuel pressure
    Check function of the tank ventilation.
    Check vacuum hoses for splits, kinks, leaks and proper connections.
    Perform visual check of all exhaust related components for completeness, leakage and damage.

התקלה יכולה לנבוע מהרבה סיבות וקשה למצוא אותה.

סבירות טובה לאטמים של בית מצערת לא תקינים ו/או ממיר סתום.

 

גם מד כמות אויר לא תקין יכול להקפיץ קוד תקלה זה.

 

כמה קילומטראז'?

 

יניב.

***YMM***

DAEWOO LEGANZA

***************

פורסם
מדובר בקורסה שנת 2001 מנוע 1.2 ידני.

 

נורת המנוע נדלקה ביום חמישי האחרון, במוסך מורשה UMI אמרו לאבא שלי (הרכב שלו), לאחר חיבור למחשב רכב, שמדובר במשהו לא תקין בתערובת הדלק.

 

איפסו את התקלה ואמרו לו שאין בעיה להמשיך ולנסוע.

 

אתמול חזרה הנורה לדלוק.

 

 

מישהו יודע על בעיה דומה בקורסה?

אולי דלק מהול? (אבא שלי מתדלק קבוע באותה תחנה)

רעיון אחר?

 

תודה.

נתקלתי כבר פעמיים בתקלה הזו בקורסה במודל שלך אצלי במוסך. יש לציין שבשניהם הרכבים התקלה נפתרה ע"י החלפת פילטר דלק שהיה פשוט סתום לגמרי. באחד הרכבים הללו זה הגיע למצב שהרכב כבר לא סחב בגלל זה.

פילטר דלק תחליפי עולה 45 שקל לפני מע"מ ולהחליף אותו זה לא יותר מרבע שעה.

פילטר תחליפי+עבודה+מע"מ לא יותר מ120 שקל.

שיהיה לך בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...