Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
Leverage חביבה וקלילה, מזכירה קצת את סוכן מחוק. תראה שני פרקים ותחליט.

ממליץ מאד על Strike Back סדרה בריטית בת שתי עונות (כרגע) קצרות כמות הציצים בעונה השנייה לא מביישת את ספרטקוס אפילו.

בנוסף - אחרי פרק אחד של homeland, הגרסה האמריקאית של חטופים, אני חייב לציין שעוד לא למדו כאן לעשות סדרות! כי שלהם הרבה יותר טוב!

 

סטרייק בק פשוט מצוינת!

לצערי יהיו רק 2 עונות, למיטב הבנתי.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

מצאתי באימיול את כל הפרקים של כל 4 העונות.

אני רק רוצה לוודות שלא פיספסתי פרק:

עונה 1- 7 פרקים ,עונה שניה שלישית ורביעית 13 פרקים.

אני צודק?

פורסם
מצאתי באימיול את כל הפרקים של כל 4 העונות.

אני רק רוצה לוודות שלא פיספסתי פרק:

עונה 1- 7 פרקים ,עונה שניה שלישית ורביעית 13 פרקים.

אני צודק?

 

שני דברים:

 

א. זה שאין לך טורנט לא אומר שאתה לא יכול להוריד ולהתחיל ליהנות. זה מה-זה פשוט.

ב. שמעת במקרה על חברך הטוב גוגל ואחותו ויקיפדיה? מה יותר פשוט מלחפש את שם הסדרה, להגיע לעמוד הויקיפדיה שלה ולקרוא כל מידע שאתה רוצה, כולל מן הסתם כמה פרקים יש בכל עונה. אני אגלה לך סוד - הטיפ הזה רלוונטי לכל סדרה שתרצה להוריד אי פעם! :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ביננו רוני,החומר האנושי כאן עולה על ויקיפדיה בד"כ באמינות ובזמינות המידע,אז הרבה יותר קל לשאול כאן ולקבל תשובה מהירה וממוקדת,הרי אם כולם היו עובדים לפי השיטה שלך,חוץ משירשורי חוות דעת והתייעצות,לא היו נשאלות כאן שאלות מידע ורוב השרשורים באוף טופיק הם שרשורים כאלו.

אההה וזה עוד סיבה טובה להיכנס לפורום.

נ.ב

תודה על הטיפ.

:wink:

פורסם

לכל חובבי דקסטר, לפני כשבועיים הוא עצר לידי ברמזור, הבחור נוהג על אאודי A4 סטיישן 2.0T בצבע אפור ולפי איך שזה נראה, הוא אוהב לחטט באף :)

haters will hate

פורסם

ואוסיף המלצה לסדרה שצפיתי ב3 עונותיה בשבוע :

 

Sons of anarchy

 

חבר תיאר לי אותה ככה :

 

כמו הסופרנוס אבל עם הארלי.

haters will hate

פורסם
ביננו רוני,החומר האנושי כאן עולה על ויקיפדיה בד"כ באמינות ובזמינות המידע,אז הרבה יותר קל לשאול כאן ולקבל תשובה מהירה וממוקדת,הרי אם כולם היו עובדים לפי השיטה שלך,חוץ משירשורי חוות דעת והתייעצות,לא היו נשאלות כאן שאלות מידע ורוב השרשורים באוף טופיק הם שרשורים כאלו.

אההה וזה עוד סיבה טובה להיכנס לפורום.

נ.ב

תודה על הטיפ.

:wink:

 

מצטער לפוצץ לך את הבועה, אבל אפילו שויקיפדיה היא לפעמים מוטה ולא פעם מפספסת דברים, רוב הסיכויים שהיא הרבה יותר מדויקת ומפורטת ממה שכל חבר פורום ידע להגיד לך... מה גם שאיך בדיוק התשובה שתקבל כאן היא יותר מהירה מכמה קליקים על העכבר והמקלדת?

 

בלי קשר, עמדתי לכתוב כאן שאני לא ממליץ על העונה השנייה של the walking dead כי משהו שם התקלקל וזה כבר לא זה, אבל פרק 7 היה פשוט טירוף ואיך שהוא הסתיים... בהעדר מילים אחרות, פשוט וואו.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מצטער לפוצץ לך את הבועה, אבל אפילו שויקיפדיה היא לפעמים מוטה ולא פעם מפספסת דברים, רוב הסיכויים שהיא הרבה יותר מדויקת ומפורטת ממה שכל חבר פורום ידע להגיד לך... מה גם שאיך בדיוק התשובה שתקבל כאן היא יותר מהירה מכמה קליקים על העכבר והמקלדת?

 

בלי קשר, עמדתי לכתוב כאן שאני לא ממליץ על העונה השנייה של the walking dead כי משהו שם התקלקל וזה כבר לא זה, אבל פרק 7 היה פשוט טירוף ואיך שהוא הסתיים... בהעדר מילים אחרות, פשוט וואו.

 

בוקר.

עזוב שטויות,העיקר שמצאתי והורדתי את הסדרה,אתמול כבר צפיתי בפרק הראשון.

פורסם
התבאסתי על העונה השניה והפסקתי לראות בפרק 4, יש טעם להמשיך בכלל?

 

אתה מדבר על המתים החיים? גם אני התבאסתי, אבל בינתיים אני מרוצה שהמשכתי. ניתן להם את העונה הזאת כמבחן - אם היא תסתיים בצורה מעניינת (ואם תהיה עונה 3) אז אני אמשיך לראות.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
סטרייק בק פשוט מצוינת!

לצערי יהיו רק 2 עונות, למיטב הבנתי.

 

בהמלצתכם הורדתי וצפיתי ואני חייב לאשר ולחזק - פשוט סדרה מעולה!

סוג של 24 רק אפילו יותר מרוכז, כשכל "משימה" מתחילה ונגמרת בשני פרקים, ויש קווים עלילתיים שנמשכים לאורך כל העונה, במקביל.

ה-מ-ו-ן אקשן עשוי היטב, שחקנים מעולים, מאוד מותח ואפילו יותר אמין מ-24 (אם כי כמובן שיש בעיות בגזרת האמינות, בעיקר בכך שרעים נורמלים היו הורגים את הלוחמים הרבה יותר מהר ולא משאירים אותם בתור בני ערובה).

 

מומלץ מאוד למי שאין לו כוח לראות עונות שלמות ורוצה לראות שעתיים מרוכזות של אקשן (כפול 8 - כי יש 16 פרקים עד עכשיו בשתי עונות. שימו לב שבכל עונה אלו שחקנים אחרים).

 

ואגב - תהיה עונה שלישית...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני, אם אהבת את STRIKE BACK, אז בטח תאהב את SPOOKS גם. יש קצת יותר מתח מאשר אקשן, אבל גם זה לא חסר.

 

בכל מקרה

עוד כמה סדרות שכדאי לעקוב

אם לא הזכירו אז ה BOARDWALK EMPIRE בהחלט שווה

spratacus חזרו לעונה שניה [שלישית] הסדר קצת מבולגן אבל תתמודדו.

ARCHER [מצוייר] חזרו, הומור מעולה :) פרקים קצרצרים.

30 ROCK חזרו לעוד עונה - תמיד מצחיק!

BEING HUMAN US חזרו לעוד עונה

SHAMELESS US חזרו לעוד עונה [ה US זה הגרסא האמריקאית לסדרה בריטית]

JUSTIFIED - מערבון טוב

HAWAI 5-0 לא צריך להמשיך לתאר :)

ו... זהו, קשה לי לראות את כל הסדרות משטרה האמריקאיות שכולן בערך אותו הדבר רק ש..

לאחד יש חוש ריח מפותח

לאחד יש חוש שמיעה מפותח

לאחד יש חוש בלה בלה מפותח...

הבנתם את הנקודה.. :)

 

אהה, וטופ גיר חזרו לעונה חדשה ואישית כשהם עלו על המסלול האובאלי הדופק שלי התחיל להשתגע :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45


×
×
  • תוכן חדש...