Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש לי כבר כמה זמן מן בעיה מרגיזה שאני עולה על כל באמפר ו\או מהמורה בכביש או כשאני מבצע סיבוב חד יש לי מן נקישות ותקתוקים בצד האחורי של הרכב.וזה לא מפסיק כל פעם. הלכתי למוסך אמרו לי שכנראה צריך להחליף את כל המתלה האחורי מכיון שיש חופש שם וזה רופף. זה יתכן דבר שכזה ? איך אפשר לדעת מה העלות של כל זה.? וכמו כן אמרו לי שאפשר לחיות עם זה אם אני רוצה להתרגל לרעיון שכל פעם שאני עולה על משהו זה כרוך בנקישות המרגיזות האלו.

פורסם

אתה מדבר על פונטו דור ראשון (לא ספייס) ?

 

גם לי יש את הבעיה הזאת, רק בצד שמאל.. זה בעיה נפוצה מאוד ממה שראיתי בפורום פיאט באנגליה

http://www.fiatforum.com/punto-guides/56642-new-trailing-arm-bearings-fitted.html

http://www.fiatforum.com/punto-guides/179035-rear-suspension-arm-repair-kit.html

 

ממה שאני הבנתי

יש קיט שיפוץ באיביי (ואולי גם בארץ) לא עניין יקר במיוחד אבל קשה להרכיב את זה.

ויש גם את כל המתלה באיביי מוכן להרכבה, בטח יותר זול ממה שבארץ, אם כי לא בדקתי בכלל.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
אתה מדבר על פונטו דור ראשון (לא ספייס) ?

 

גם לי יש את הבעיה הזאת, רק בצד שמאל.. זה בעיה נפוצה מאוד ממה שראיתי בפורום פיאט באנגליה

http://www.fiatforum.com/punto-guides/56642-new-trailing-arm-bearings-fitted.html

http://www.fiatforum.com/punto-guides/179035-rear-suspension-arm-repair-kit.html

 

ממה שאני הבנתי

יש קיט שיפוץ באיביי (ואולי גם בארץ) לא עניין יקר במיוחד אבל קשה להרכיב את זה.

ויש גם את כל המתלה באיביי מוכן להרכבה, בטח יותר זול ממה שבארץ, אם כי לא בדקתי בכלל.

 

 

כן כן דור ראשון... שלי שנת 95.

ונכון זה לרוב מצד שמאל. אם אתה עומד מחוץ לרכב ומטלטל אותה כלפי מטה אתה שומע את זה מצד שמאל. זה מטריף לי את החיים הרעש הזה. הלכת גם למוסך בקשר לזה ?

פורסם

הפונטו שלי לא רואה מוסך :lol: שנסדר את זה זה יהיה מחלקים מאיביי ועבודה מתחת לעמודים..

 

בהתחלה חשבנו שזה האגזוז אז הסתכלנו מלטמה אצל אגזוזן וניסו שמה להזיז את האגזוז וזה לא עזר. זה בטוח הבעיה הזאת ולא אגזוז.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
הפונטו שלי לא רואה מוסך :lol: שנסדר את זה זה יהיה מחלקים מאיביי ועבודה מתחת לעמודים..

 

בהתחלה חשבנו שזה האגזוז אז הסתכלנו מלטמה אצל אגזוזן וניסו שמה להזיז את האגזוז וזה לא עזר. זה בטוח הבעיה הזאת ולא אגזוז.

 

תאמת גם הפונטו שלי במצב מדהים, רק הבעיה הזאת משגעת אותי :)

תעדכן אותי מה קורה עם זה בכל מקרה..

×
×
  • תוכן חדש...