Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דני השתמש בדמפליפייר פרו

והוא שחור היום - כבר לא כסוף

 

זה לא מה שידוע לי. ממה שהבנתי מדני מדובר בחומר חדש, משהו עם השם black. הוא שונה מהדאמפליפייר פרו הכסוף, הוא יותר קשיח ופחות נוח לעבודה לדעתי.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

חברה אני צריך את העזרה שלכם קצת,אני מעוניין לאטום את החלק איפה שהרמקולים האחוריים נמצאים,עכשיו מהחלק התחתון שלו יש מלא מכשירים שאין לי מושג מה הם עושים ומעט ברזל שאפשר להדביק שם את החומר,יש לי רעשים מעצבנים מתוך הרכב אחרי האיטום של הדלתות שנהיו שקטים,את החלק של התא מטען שעולה למעלה אטמתי והוא שקט עכשיו וגם את המספר שלא יעשה רעש,רק נשאר לי החלק של הרמקולים,מה אתם אומרים להוציא בכלל את הרמקולים האחוריים מהמקום? כי לפי מה שאני ראיתי הם מחוזקים היטב,ניסיתי גם להביא מכות בברזל מלמטה ואני שומע רעשים אך אני לא מצליח למצוא אותם,השתגעתי כבר.

 

יש למישהו פתירון לבעיה?

 

תודה.

Scan Speak

פורסם

אני ממש חיפשתי ולא הצלחתי למצוא את זה..אני שומע קעשים קטנים מכיוון הנורת ברקס (האמצעית) אני אפתח אותה בקרוב ואעשה משהו עם זה,אבל חוץ מזה אני בטוח שיש עוד מקומות שזה עושה את הרעש המעצבן ואני צריך פיתרון לזה:roll:

Scan Speak

×
×
  • תוכן חדש...