Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5776 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אינגליזינה היא איטלקית אז אני לא יודע איך היא מבחינת עלות/תועלת בהונגקונג, אבל אין מוצר לתינוקות/פעוטות שאי אפשר להוריד לו את כל הבדים ולכבס, אתה עוד תבין בעתיד למה :-)

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

כבר חוותי 3 אחייניות ואחיין אחד, בעיות במערכת ה...פליטה ממש אין להם, הם פולטים הכל.

 

מכיר את ה"בעיה".

 

שאלו יהיו הצרות שלנו בחיים,זה מה שנקרא צרות של עשירים.

 

:wink:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אין לי עגלת אמבטיה להמליץ, אך מנסיוני המר, יש עגלה שאני ממליץ לא לקנות.

חשבנו בטעות שהכי יקר זה הכי טוב וקנינו ב 5,600 ש"ח עגלה של חברה נורבגית בשם Stokke.

2007.06.13.nursery.stokke.explory2.jpg

קיבלנו המלצות חמות מחברים, רק מה שלא נלקח בחשבון זה שלחברים יש רכבי שטח ומה שנכנס בקלות לאאודי 7 Q דורש מאבק לא פשוט אם יש לך פוקוס.

כשהיינו בארה"ב (והילד כבר עבר לישיבה) קנינו ב 170 דולר עגלה של מקלרן. איזה כיף... פתאום עגלה שמתקפלת בקלות וכולה בחלק אחד ולא מתפרקת לשלושה חלקים כמו הקודמת.

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

לאחר נסיעות מבחן רבות, בדיקת אפשרויות קיפול ופתיחה, נוחות הרכבת ופירוק אביזרים (סל קל, טיולון,אמבטיה) ונוחות שימוש כללית נבחרה עגלה של צ'יקו.

 

כמעט שנסגרנו על עגלה של אינגלזינה (אחרי שבדקנו כל מותג אחר אפשרי) ואז נכנסנו לחנות של צ'יקו, התאהבנו בעגלה בחצי דקה של משחק, הכל היה הרבה יותר קל ונוח מכל עגלה אחרת שבדקנו.

 

השילדה היא חלק נפרד מהאביזרים, מאוד קל לקפל ולפתוח (גם כשהטיולון מורכב).

 

את האמבטיה\סל קל אפשר להרכיב מעל הטיולון (פשוט להניח מעל ולשמוע קליק,כך גם השחרור) או שפשוט לפרק את הטיולון (שוב, לחיצת כפתור) והרכבה של האביזר במקום הטיולון.

 

המחיר לא זול (למרות שקנינו אותה במבצע שהיה על העגלה עם כל האביזרים).

 

זו העגלה:

 

sizeimage.aspx?client=27056&image=chicco-passeggino-canyon-living.jpg&height=500&width=500&colour=ffffff

 

דבר חשוב, למרות מה שכתבתו פה, לא בכל העגלות ניתן לפרק את הריפודים כדי לכבס ! (מנסיון, שאלנו בכל חנות).

 

בעגלה שרכשנו כל הבדים "פריקים וברי כביסה".

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

תתחדש, מנסיון עם עגלה של צ'יקו, איכות העגלה מצויינת,גם עכשיו בילדה השניה אחרי אינספור קיפולים והכנסות לתא המטען , היא עדיין עובדת חלק ובלי בעיות, השבוע כבר סיימנו עם אביזר האמבטיה והרכבתי את אביזר הטיולון,עכשיו החיים בכלל קלים יותר.(אפילו הצבעים זהים לצבעים של העגלה שלנוי:wink:).

פורסם

היא באמת עשתה עלינו את הרושם הכי טוב, כל העגלות האחרות היו מסורבלות, כבדות ורחבות והקיפול\פתיחה מאוד לא נוחים (היו עגלות שבשביל הפתיחה היה ממש צריך להניף את העגלה באויר !!!).

 

מיד כשהתעסקנו איתה התאהבנו בקלות הפעלה שלה ומכך שהיא מאוד נוחה לתינוק ופרקטית.

 

אהבנו את השילוב צבעים של האפור עם כתום זרחני, גם צבע "עליז" וגם נייטרלי (אנחנו נגד "כחול לבנים וורוד לבנות") והעיצוב עצמו ממש יפה (בעיקר הסל קל המדליק).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

תרתי משמע, הפאפוס אמור לצאת רק באמצע אוקטובר וכבר הזמנו לו כרכרה.....(שמטעמי עין הרע ועוד שלל אמונות תפלות של אמהות\חמות\נשים וכו' נתנו הוראה שהכל יגיע רק בתחילת אוקטובר הביתה).

 

אתמול כבר "צחקתי" עם הילד שכבר בבטן הוא עלה לנו כמעט 3K דולר בנגלה הראשונה של הקניות...

 

:wink:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

תתחדשו! יש לנו שכנה עם כזו והיא מאוד מרוצה, אם כי במדרכות ת"א הגלגלים שלה לפעמים קצת קטנים לכל הסדקים והשברים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

×
×
  • תוכן חדש...