Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחי מעונין לקנות סקודה פליסיה 1.3 מודל 95-97 שנמכר במחירים זולים. מהן הסיבות שהרכב כה זול? מהם הרגישויות שמאפינות את רכב הזה?

פורסם

לגבי ה1.3 זה נכון, הרכב חלש מאוד ושחוק מאוד.

לי היתה פליסיה GLXI 1.6 מנוע גרמני ולא צ'כי כמו ה1.3, הרכב מטוס, דלק 1:12, טיפולים רק לפני הטסט...

נסע אילת, טבריה, קרית שמונה בלי בעיה ואפילו עשה חריקות ברמזורים ירוקים (טוב לא תמיד אישתי מסתדרת עם הקלאצ').

 

חשוב מאוד לקחת את הרכב לבדיקה במכון מורשה כי למעשה הרכב כולו מחשב ושווה לבדוק הכל.

כאשר מכרתי את שלי, בבדיקה במחשב עלה רק דבר אחד, הממיר קטליטי, שאר הדברים היו בסדר גמור, המנוע, בחיישנים, קריות אויר ואפילו ABS.

 

החסרון היחיד (שעם הזמן הפך ליתרון) זה הגה כוח.

אהה ואולי חלודה במסגרת של החלון האחורי (טוב זה לכל סקודה יש, סוג של מחלה אחרי 10 שנים).

 

המחירון ביום המכירה היה 5000, הרכב נמכר ב5500 רק בגלל שהיה שמור מאוד.

אם אישתי והילדים נסעו ונהנו אני בטוח שכל אחד יכול.

אגב שים לב שהרכב אהוב במיוחד במגזר הרוסי ותאמין לי הם יודעים לשמור על הרכבים.

G-Media

יעוץ והתקנת מערכות שמע, קולנוע ותקשורת.

www.g-media.org

052-5634010

פורסם

בעבר חשבתי על הרכב, לבסוף העדפתי על פניו את הסוזוקי סויפט 1.3 שהתגלה כהרבה יותר זריזה.

שווה לבדוק.

 

אבל עם אחיך מצא אחת שמורה אז אין סיבה שלא ייקח, אבל עם זה סתם התלבטות אז או שיחפש 1.6 או סויפט.

פורסם
האם לאחד מחברי הפורום היתה בעבר פליסיה 1.3 ? אם כן אז מהן הרגישויות של הרכב הזה?

לדעתי מדובר על אחד הרכבים שנותן את התמורה הכי טובה לעלות המגוכחת שבו הוא נמכר.

במידה ותרכוש פליסיה 1.3 תבדוק באם יש קצף במכסה מילוי שמן ( מעיד על אטם ראש מנוע ).

לפני תחילת נסיעה ( על מנת שיהיו לך חודשים רבים של שקט ) - החלף מיכל עיבוי , יוניט מאוורר , טרמוסטט והוסף

נוזל קירור G12 כחול של VW מקורי .

מומלץ גם להחליף את ממסר המאוורר של המזגן ( לשים BOSCH ) - הוא ממוקם ליד המצבר מתחת לכיסוי פלסטיק שחור.

בפליסיה הותקנו מערכות מיזוג אויר של אלכס אורגינל ( קירור סביר )- מומלץ רכב צבע לבן.

תשתדל ללכת על דגם LX הפשוט וזאת לחסוך תיקוני חלונות חשמל ונעילה מרכזית ( הותקנו בארץ ולא הכי איכותיים ).

פורסם

לאמא שלי יש 1.3 שנת 99' , עם 106K ק"מ אמיתי ,

 

הרכב מפגין אמינות יחסית נחמדה .

 

אני מנסה לשכנע אותה להחליף והיא לא רוצה..

לנצ'יה דדרה

קרייזלר וויאג'ר למשפחה

×
×
  • תוכן חדש...