Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

היום בזמן שנהגתי שמתי לב, שכאשר אני משחרר את דוושת הקלאץ' היא נתקעת לקראת הסוף, כלומר לא נתקעת בפנים אלא בחוץ לקראת הסוף, מה אפשר לעשות ?

מדובר בגראנד לאונה 96 ידני.

פורסם

שלום רב !

בדוק אפשרות, שדוושת הקלאץ, נתקעת בשטיח שמונח על רצפת הנהג, הסר את השטיח ליתר ביטחון, למספר ימים על מנת לבדוק האם הדוושה נתפסת שוב, בעם הבעייה נפתרה, הרחק את השטיח לעבר הכסא עד כמה שאפשר, או החלף אותו בקצר יותר, במידה ואין שנוי פנה למוסך לעזרה.

עדכון בנושא, יתקבל בברכה.

בהצלחה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שטיח : לא .

קרוב משפחה שלי מכונאי הוא בדק את הדוושה והוא אמר משהו על אוויר במערכת, לא הבנתי בדיוק את הקוונה, אבל הוא המליץ לי ללכת למוסך.

פורסם

אניס שלום רב !

עד כמה שידוע לי הקלאץ בגרנד ליאונה (קבל זאת בערבון מוגבל)הוא מכני עם כבל קלאץ, ולא הדראולי עם משאבת קלאץ.

אך המתן לתגובות נוספות, מוסמכות יותר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אני לא ממש מבין בחלקי הרכב האלה, אני מעוניין לדעת כמה יעלה לי התיקון הזה.

יש לציין שבתחילת הלחיצה על הקלאץ' אין ממש הרגשה של "לחיצה" , זה כמו שאין דוושה שם.

ומאז שצצה הבעיה הזאת (לפני שעות בודדות) הילוך הריוירס עושה לי בעיות , כאשר אני מעביר את מוט ההילוכים לריוירס יוצא הרעש הזה שנשמע כאשר מחליפים הילוכים בלי לחיצה מלאה על הקלאץ'.

 

ויש עוד בעיה שאני לא ידוע אם זה קשור לנושא הנ"ל : מוט ההילוכים כל הזמן נראה כאילו זה בניוטרל, כלומר: אם זה בהילוך הראשון (במצב הזה מוט ההילכום צריך להיות בצד שמאל למעלה) המוט נמצא באמצע כמו בניוטרל , אבל ההילוך משולב.

 

גם כן מוט ההילוכים לא נכנס בצורה חלקה להילוכים, לפעמים מסרב להיכנס ואני מחזיר לניוטרל ומנסה עוד פעם. זה כלכך מרגיז.

 

אשמח אם מישהו יוכל לעזור ולפרט על הסיבות של התקלות האלה.

פורסם

שלום רב !

יתכן ואכן הקלאץ הדראולי, וקיימת נזילת שמן בלמים במיכל של משאבת הקלאץ.

במקרה כזה יש להחליף משאבת קלאץ.

בשלב ראשון חפש את מיכל נוזל הבלמים השייך למשאבת הקלאץ, והוסף נוזל בלמים לפי הצורך.

שלב שני גש למוסך, והחלף משאבה.

יתכן והאוקלון במרכז ידית ההילוכים שחוק, ולכן יש חופש גדול בידית ההלוכים ויש להחליף את בוקסת האוקלון בידית, במוסך, לטיפולך.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
יתכן ואכן הקלאץ הדראולי, וקיימת נזילת שמן בלמים במיכל של משאבת הקלאץ.

 

אכן המכואני ההוא דיבר על משהו שקשור לבלמים, אני חושב שלזה הוא התכוון.

 

יש לך מושג כמה יעלה לי כל העסק הזה :roll: ?

פורסם
שלום רב !

יתכן ואכן הקלאץ הדראולי, וקיימת נזילת נוזל בלמים ,במיכל של משאבת הקלאץ.

במקרה כזה יש להחליף משאבת קלאץ.

בשלב ראשון חפש את מיכל נוזל הבלמים השייך למשאבת הקלאץ, והוסף נוזל בלמים לפי הצורך.

שלב שני גש למוסך, והחלף משאבה.

יתכן והאוקלון במרכז ידית ההילוכים שחוק, ולכן יש חופש גדול בידית ההלוכים ויש להחליף את בוקסת האוקלון בידית, במוסך, לטיפולך.

בברכה

צביקה

 

במוסך התקלה תבדק, תאובחן, ותטופל בהתאם לממצאים שהתגלו.

ובהתאם לכך תקבל הצעת מחיר, שאותה מקבלים במוסך, ולא על גבי מסך מחשב ווירטואלי.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

הלכתי למוסך והבעיה נפתרה ברבע שעה :)

בקשר לקלאץ', הקלאץ' הוא מכאני על כבל, המכונאי מתח משהו והסיפור נגמר.

בקשר למוט ההילוכים, הרימו את האוטו והורידו איזה חלק קטן והחליפו אותו בחדש, ואיזה תענוג עכשיו להחליף הילוכים :lol:.

×
×
  • תוכן חדש...