Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש פגיעה בדלת של האוטו שלי, וזה ממש מעצבן אותי, וגם הצבע התקלף שם

איפה אתן ממליצים לתקן את זה, בתקציב של עד 500 שקל ?

פורסם

בדרך כלל תקון פחחות וצביעת דלת יעלו יותר מ 500 ש"ח,

אך כדאי לך לנסות ולבדוק האפשרויות.

כתוב מאיזה אזור או ישוב אתה ולפי זה ניתן יהיה לכוונך לפחחים/צבעים.

בברכת חג שמח - רפי לין :idea:

פורסם
יש פגיעה בדלת של האוטו שלי, וזה ממש מעצבן אותי, וגם הצבע התקלף שם

איפה אתן ממליצים לתקן את זה, בתקציב של עד 500 שקל ?

 

מצטרף לבקשה...קמתי בבוקר שלפני שבוע בערך להוציא כסף, עברתי ליד איפה שהחנתי

נתתי מבט חטוף כזה על האוטו ולהפתעתי אני מגלה את המגירת כפפות שלי פתוחה, ישר הרגשתי שמשהו לא בסדר :roll: ...אני פותח את הדלת ואני מגלה שפרצו לי לאוטו והרימו לי את המערכת ואת הרמקולים אפילו על הדיסקים לא פסחו (אמן ובכל השווי של המערכת הם יצטרכו לקנות תרופות)... :mad:.

 

בנוסף לכל העגמת נפש הבחנתי אח"כ שעיקמו לי את הדלת וגם שסוגרים אותה נשאר מרווח

:(

אני מאיזור ר"ג יש מקום טוב שאתם יכולים להמליץ לי??(לפחות צבע אני לא צריך)

Honda hornet 600

 

×
×
  • תוכן חדש...