Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום רב !

ואתה רוצה הדרכה דרך מסך המחשב?

נתת לי רעיון אפתח לי מכון קרבורטור ווירטואלי, ואשפץ ואאבחן בעיות דרך מסך המחשב, אני חושב שאפתח סטרטאפ, תודה על הרעיון !

תמונה שווה אלף מילים,ספק תמונה של תא המנוע באזור הקרבורטור, כדי לבדוק האם קייים בכלל מגבר טורים בתא המנוע.

בברכה

צביקה

 

בכבוד רב צביקה !

אני אצלם.

פורסם
שלום רב !

ואתה רוצה הדרכה דרך מסך המחשב?

נתת לי רעיון אפתח לי מכון קרבורטור ווירטואלי, ואשפץ ואאבחן בעיות דרך מסך המחשב, אני חושב שאפתח סטרטאפ, תודה על הרעיון !

תמונה שווה אלף מילים,ספק תמונה של תא המנוע באזור הקרבורטור, כדי לבדוק האם קייים בכלל מגבר טורים בתא המנוע.

בברכה

צביקה

 

צביקה שלום

בדקתי וראיתי שהמנגנון מזגן אינו מושך את הגז עם הפעלתו.

פורסם

שלום רב !

מספר אפשרויות לבעייה:

שסתום על חוזר חשמלי, המקבל פקודה חשמלית, ממתג הפעלת מזגן, להיפתח ולאפשר מעבר וואקום למגבר על מנת שינוע, לא תקין.

מתח חשמלי לא מגיע לשסתום החשמלי.

או מגבר טורים לא תקין, הזקוק להחלפה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה - תיקון קטן.

 

לדעתי, השסתום החשמלי לא מקבל פקודה מכפתור הפעלת המזגן, אלא מחובר במקביל לקלאץ' מדחס.

 

הרי המדחס עובד לסירוגין, וכשהמדחס אינו פועל - אין צורך להגביר את הטורים.

 

עריכה - עדי, בוא נאמר, שמגביר טורים לא תקין זה פחות או יותר הדבר הכי לא משמעותי שיש באוטו.

 

חוץ מזה הכל פיקס ואין שום בעיה ? בלי מזגן עובד יפה ושומר על סל"ד יציב? מניע ונוסע טוב? כל שאר הדברים מתפקדים 100% ? המזגן מקרר?

 

 

קנית בכלל או שאתה עדיין מתלבט ?

 

 

פורסם

בוקי ידידי, שלום רב !

כמו תמיד אתה עירני ושומר על הדיוק, וכמו תמיד אתה גם צודק !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
צביקה - תיקון קטן.

 

לדעתי, השסתום החשמלי לא מקבל פקודה מכפתור הפעלת המזגן, אלא מחובר במקביל לקלאץ' מדחס.

 

הרי המדחס עובד לסירוגין, וכשהמדחס אינו פועל - אין צורך להגביר את הטורים.

 

עריכה - עדי, בוא נאמר, שמגביר טורים לא תקין זה פחות או יותר הדבר הכי לא משמעותי שיש באוטו.

 

חוץ מזה הכל פיקס ואין שום בעיה ? בלי מזגן עובד יפה ושומר על סל"ד יציב? מניע ונוסע טוב? כל שאר הדברים מתפקדים 100% ? המזגן מקרר?

 

 

קנית בכלל או שאתה עדיין מתלבט ?

 

קניתי ידידי הנחמד,וכבר נסעתי המון,בדיוק כעת חזרתי מפסגת זאב בנסיעת לילה עם חבר,האוטו הזה חמוד לאלללה,לא ספיטפייר אבל נוסע במהירויות שמאוד מספקות אותי,הגיר בובה לא מרגישים החלפות והוא עשה ליטר אחד ל13 קמ מחוץ לעיר.

גם ההיגוי חתיכה אחת,אין חופשים,המזגן מקפיא,לא מתחמם המנוע ושומר על מיקום טוב.

 

אחרי שראיתי את התגובות על העדפת הגיר האוטומטי אני שקט יותר,אבל...ממש בקרוב תיהיה לי סיירה עם גיר רגיל כמו של החבר שלי מפסגת זאב,אני עובד על זה די חזק.

 

לאט לאט אני אלמד את האופל ואתקן כמעט הכל לבד,טסט שני בשנה ממש לא מדאיג אותי כי הכל תקין,גם הבולמים.

 

כעת יש לנו משימה,לשלם משכנתא במקום להשקיע ברכבים,עד שנסתדר,בנתיים זה מה שיש.

 

המון תודה לך ולצביקה,עוד תשמעו ממני.

פורסם

תתחדש.

 

אני גם אהבתי את ההיגוי באוטו הזה ואת גלגל ההגה המוצב כמעט אנכית.

 

נ.ב.

כשאתה מגיב לתגובה האחרונה בשירשור - לחץ על כפתור "פרסם תגובה"בצד ימין ולא על כפתור "צטט" בצד שמאל.. רק אם אתה רוצה להתייחס ספציפית למשהוא, שנכתב באחת התגובות הקודמות, תשתמש לכפתור "צטט".

 

 

פורסם
תתחדש.

 

אני גם אהבתי את ההיגוי באוטו הזה ואת גלגל ההגה המוצב כמעט אנכית.

 

נ.ב.

כשאתה מגיב לתגובה האחרונה בשירשור - לחץ על כפתור "פרסם תגובה"בצד ימין ולא על כפתור "צטט" בצד שמאל.. רק אם אתה רוצה להתייחס ספציפית למשהוא, שנכתב באחת התגובות הקודמות, תשתמש לכפתור "צטט".

 

אז איך מישהו מבחוץ יודע למי אני מגיב ?

פורסם
תתחדש.

 

אני גם אהבתי את ההיגוי באוטו הזה ואת גלגל ההגה המוצב כמעט אנכית.

 

נ.ב.

כשאתה מגיב לתגובה האחרונה בשירשור - לחץ על כפתור "פרסם תגובה"בצד ימין ולא על כפתור "צטט" בצד שמאל.. רק אם אתה רוצה להתייחס ספציפית למשהוא, שנכתב באחת התגובות הקודמות, תשתמש לכפתור "צטט".

 

היגוי ויציבות,בירידות מ443 הוא נצמד לאספלט ולא מגלה סימני אי יציבות.

אין טיפה חופשים בהגה,כלום !הכסאות מאוד נוחים לי.

×
×
  • תוכן חדש...