Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

לאחרונה רכשתי פיג'ו 406 (כבר שלישית אצלי), ויש מס' בעיות קוסמטיות שאני מעוניין לפתור.

אחת מהן היא שהכיסוי של כרית אוויר מעוות בצורה מפחידה - ראו תמונות מצורפות.

ב 406 הקודמות שלי זה היה פחות בולט, לכן פשוט הדבקתי את הכיסוי למקום עם דבק 3 שניות.

חשבתי אולי לחמם את הכיסוי עם פן (שיהיה גמיש) ולהדביק, אבל מפחד שייצא מכוער.:?

אני אשמח לשמוע רעיונות שלכם בנושה.

מה כדאי לי לעשות?

בתודה מראש, איוון.

01.JPG

02.JPG

LEON אדומה

GOLF כחולה

פורסם

שכבה דקה של דבק מגע תפתור את הבעיה.

 

כסה בעזרת ניילון ודבק נייר מסביב לאיזור שאתה מורח עליו דבק כדי שלא יתלכלך.

מרח שכבה דקה של דבק מגע בעזרת מכחול על הפלסטיק ושכבה דקה על הכיסוי, תן לזה להתייבש כ10-15 דקות, לאחר מכן תצמיד את הכיסוי לפלסטיק ועם היד תהדק חזק טוב טוב.

 

תעבוד בצל כי כשהדבק טרי בשמש הוא עלול ליצור בועות ולהתנפח והעבודה לא תצא טוב.

 

לאחר ההצמדה תשאיר את הרכב בצל עוד איזה שעה נוספת שהאיזור לא יתחמם וההדבקה תהרס.

פורסם

תודה על התשובה,

 

הכיסוי המעוות ממש קשה, כמעט כמו פלסטיק, במצב רגיל (כלומר בלי לחמם) אי אפשר לעקם אותו בחזרה.

אני חושב ללכת לרפד, אולי הרפד יעשה את זה יותר יפה ממני. או שבכלל אולי יש אפשרות להוציא את הכיסוי הזה לגמריי ולהדביק במקומו איזו חתיחת עור יפה, העיקר שזה לא יציק לי מול העיניים.

 

חברים, עוד רעיונות?

LEON אדומה

GOLF כחולה

פורסם

חשבתי שהכיסוי הזה רך, ככה זה ניראה בתמונה.

 

כניראה יש צורך בחימום בעזרת פן תעשייתי, הבעיה היא שזה כניראה עלול לגרום לנזק לכרית האוויר יש גבול מסויים לחום שהיא עמידה בו.

 

יקיר.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

טוב, הוחלט לשים כיסוי לדשבורד ולגמור עניין.

מבקש המלצות על חנויות שמוכרות כיסויי דשבורד באיזור מרכז, כמו כן מה בערך המחיר.

נ.ב. את הכיסוי המעוות של כרית אוויר אני כנראה פשוט אוציא בעדינות מהמקום..

בברכה, איוון.

LEON אדומה

GOLF כחולה

×
×
  • תוכן חדש...