Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5934 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם !

קניתי לפני חודש פיג'ו 306 שנת 98 1800 סמ"ק אוטומט.

לצערי עבדו עליי, אני כמו טיפש לא שמתי לב שמכרו לי רכרב עם תקלה חשמלית.

 

התקלה:

הרכב מקרטע ללא הרף בנסיעה ובעמידה, ואף נוטה להכבות..במידה והרכב באמת נכבה לי קשה מאוד להתניע אותו חזרה.

(אוכל דללללקקק !!!! מה זה !?!?!?)

הכלתי אובד עצות להמון בעלי מקצוע, חלקם אמרו לי חישן חמצן הלך(למבדה), חלקם אמרו חיישן צעדים, וחלקם אמרו לי מאף סנסור. בינתיים הספקתי לקנות חיישן חמצן משומש מרכב שעבר חזיתית, הרכבתי אותו ולא השתנה כלום...

 

יכול להיות שהייתי צריך לעשות איפוס למחשב לפני ההתקנה של חששין החמצן ???

 

חוץ מזה חברים עיזרו לי בבקשה מה זה יכול להיות ?!?!?

פורסם

שחכתי לזכיר, שנורית הכרית אוויר מדי פעם מהבהבת לסירוגין, או שהיא רק דולקת(לא מהבהבת), או שהיא לא דולקת כלל

פורסם

בתור אחד שהיה לו את הרכב הנ"ל כמה שנים -

 

כמה זמן הרכב אצלך?

אילו טיפולים הרכב עבר בדיוק שאתה יודע עליהם?

לפני שאתה מתחיל עם חיישנים וכו'

אני הייתי חושד דבר ראשון בחוטי הצתה. סט פשוט יעלה לך 70-100 ש"ח, אם זה פותר את הבעיה תחליף בהמשך לאחד איכותי יותר. אגב, מה מצב הפלאגים? מתי החליפו אותם?

 

דלק - תראה שאין לך שום נזילה דבר ראשון, תמלא לחץ אויר תקין, תחליף פלאגים, חוטי הצתה, שמן ופילטר - טיפול בסיסי.

כל הדברים האלו צריכים לתת כבר שינוי.

 

לגבי נוריות שנדלקות בהחלט ראוי לקפוץ למוסך לראות אם אכן יש תקלה.

 

אצלי הנורה הכתומה "בדוק מנוע" היתה דולקת לחלופין במשך שנתיים לפי החשק וכמו שאת המבין לא קרה כלום.

 

בהצלחה.

 

אגב אם אתה רוצה אני מוכר את ה-HAYNES של ה-306 שלי.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

אל תתבאס על האוטו, זה לא רכב חדש ותקלות יש ויהיו...

ה306 הוא רכב אמין ומצויין, אפס אותו ושמור עליו והוא ישרת אותך ויגרום לך להמון הנאה.

לעניין התקלה, כמו שאמרו לפני, יישר קו, טיפול בסיסי, חוטי הצתה נורמליים ותמשיך משם.

זו לא זריקת כסף כיוון שאתה יודע שמעתה הרכב מיושר ומכאן אתה משגיח על מד הקלומטראז' ומטפל ע"פ מה שמוגדר.

כל "בעלי המקצוע" שהציעו שאולי ואולי כנראה לא מספיק מקצועיים ויגרמו לך להוציא כספים לחינם על נסיונות.

תמצא לך מוסך שמכיר את הרכב ויש לו סורק יעודי לפיג'ו שיודע ויכול לפתור את הבעיה ולתת לך אחריות לאבחון וליתקון. המלצות תוכל לקבל כאן על שאפט בת"א או אורן בן סימון בחולון, שניהים מכירים ומטפלים ברכבים האלו. ועוד משהו קטן, תוכל למצוא הרבה על הרכב שלך בפורום psi בכתובת psi.co.il פורום יעודי לבעלי צרפתיות.

לגבי נורת כרית אויר שנדלקת ונכבית, אחת הסיבות העיקריות לזה הוא קונקטור שנמצא מתחת למושב הנוסע שלפעמים משתחרר קצת וגורם להדלקת מנורה. נתק מצבר והמתן מס' שניות (כדי שלא תתפוצץ לך חלילה בפנים) תתכופף מתחת לכסא ותמצא שם חיווט שיוצא מרצפת הרכב, נתק את הקונקטור וחבר מחדש ותבדוק שכל החיבורים כמו שצריך וכלום לא רופף. חשוב, את כל זה עשה כאשר המצבר מנותק. בהצלחה ותתחדש...

פורסם

תודה רבה קודם כל !

 

אני אגיד לכם מה הרכב עבר אצלי בחודש הזה..חח אתם תצחקו איך לא שמתי לב שהלך אטם חח :

 

הוחלפו חוטי הצתה, פלאגים, שמנים,פילטרים, ראש מנוע הוחלף האטם

יש 900,000 קבלות ממוסכים שהרכב נכח בהם מידיים קודמות, רוב הקבלות ממוסך מורשה פיג'ו סיטרואן.

 

 

אני מתבאס אחיי עלהתחברות המיותרתלמחשב, שכן יחייבו אותי 300 שקל התחברות בשביל חיישן מעאפן, וזה גם לפני שיש לך אותו בכלל..אני מרגיש שאני מוותר לעצמי !!

כנראה התעוורתי מהמצב החיצוני (המושלם!!!) של הרכב, ולא ראיתי את כל הפאקים האלה חח

 

ואגב מה זה HAYNES ???

 

כנראה שאין מנוס, אלא ללכת ל'גנבים המורשים' של פיג'ו סיטרואן...מה נעשה רק להם יש מחשב ..

פורסם

זה היינס:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=276991&highlight=HAYNES

 

לגבי הרכב, בהס"כ רכב מאד אמין אם מקפידים על תחזוקה טובה (אותי שירת בצורה מאד מאד נאמנה).

אל תשכח שלא קנית רכב חדש.

מה שכן מצב חיצוני מושלם לא פחות חשוב בעלויות מאשר מצב מכני בשנתונים מתבגרים.

 

עשה לך מצווה וקפוץ למוסך מורשה, בשביל לשמור על הכיס שלך תגיד מראש לאחראים שאתה רוצה

קודם כל לקבל ההערכה והצעת מחיר, אח"כ תעשה חושבים.

 

לא ספרת כמה ק"מ יש על האוטו ובאיזה מוסך טיפלו בו.

אגב שווה לך גם לקפוץ למוסך של "שאפט" - לא מכיר באופן אישי אבל יש עליהם המלצות.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

על דיאגנסטיקה והתחברות הוא ישלם אם לא יתקן

לעומת זאת אם תתקן במוסך שבדק לא תחוייב על דיאגנוסטיקה

לדעתי בשביל השקט שלך גם לאחד משני המומלצים למעלה סגור את הפינה ותתחיל להנות מהאוטו.

בכל מקרה לא מדובר בתקלה רצינית ע"פ התיאור שלך.

פורסם

אני מתבאס אחיי עלהתחברות המיותרת למחשב, שכן יחייבו אותי 300 שקל התחברות בשביל חיישן מעאפן, וזה גם לפני שיש לך אותו בכלל..אני מרגיש שאני מוותר לעצמי !!

מעולם לא חייבו אותי על התחברות למחשב בדיקה! נסה את המוסך "שלי" (מוסך ליטיל בתל-אביב) אבל בטוח יש עוד מוסכים רבים הוגנים!

 

ואגב מה זה HAYNES ???

שם של הוצאת ספרי DIY מצויינים לרכב. ממולץ.

 

 

כנראה שאין מנוס, אלא ללכת ל'גנבים המורשים' של פיג'ו סיטרואן...מה נעשה רק להם יש מחשב ..

הניסיון שלי עם מוסכי הרשת שך PSA הוא טוב ואני לא רואה סיבה לקרוא להם "גנבים מורשים" באופן גורף. לא הוגן כלפי אותם בעלי מקצוע שמשתדלים כל כך לתת שירות ולשבור את הסטיגמה.

 

עומר

פורסם

יש מצב שהענין קשור לחוט הארקה רופף בין המצבר לדשבורד

קרה לי מקרה דומה לאחר פירוק והרכבה של ראדיאטור פנימי

 

יש צמה ראשית מצד שמאל ליד פתח האוויר

 

דרך אגב מי שאיתר את התקלה היה דווקא המוסך המורשה של פיג'ו ולא המזגניסט....

מיצובישי אאוטלנדר פרימיום שנת 2017 - היהלום היפני 

יונדאי אלנטרה I35 שנת 2012

×
×
  • תוכן חדש...