Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני חדש פה, דבר ראשון אין לי שום מושג בכל עולם אודיו, ברשותי יש אלפא רומאו 33 שנת 94 (לא ידעתי אם זה נחוץ אז רשמתי בכל מקרה).

אני מעוניין לקנות מערכת שלמה שכוללת רמקולים, רדיו דיסק, מגבר וסאב.

עכשיו גיסי שהוא חובב מערכות רכב אמר לי שאין צורך בסאב השאלה שלי אם כן צריך?

עם זאת אני רוצה המלצות לקניית מערכת התקציב שלי הוא 2500-2800 ש"ח.

 

אשמח מאוד להמלצות, תודה מראש.

פורסם

בקשר לסאב כל אחד והצרכים שלו לדעתי סאב זה חובה .

בתקציב שלך אתה יכול לירכוש:

רדיו דיסק של פיוניר ב700+- דגמים בין ה4050-6050.

מגבר :רוקפורדR300-4,JBL1004,אינפיניטי לא זוכר דגם.

בקשר לרמקולים אם יש לך מקום מקדימה לרמקולים ,אז אתה יכול ליקנות קומפוננט.לדוגמא:מורל פולס או טמפו עדיפות למידה 6.5' מחירו בין 450-550.אם אין לך מקום לרקולים אז תיצתרך לעשות בניה או על הפלטה האחורית.

סאב:קיקיר C12,ID-CRV,רוקפורדP1.מחירם 500-600 כולל תיבה.

וליפני שאתה בוחר רמקולים לקניה כדאי שתישמע איזה חברה ודגם אתה אוהב.

Hu: pioneer prs80 Comp: Hertz Hsk165XL Amp:phoenix gold xsenon200X2

amp:massive audio bx4 Mono:DC audio 3.5: Sub: DC audio 15xl

CAR: mazda 2 demio pure black

 

פורסם

בוקר טוב

סאב או ללא סאב, שאלת המיליון דולר

והתשובה לשאלה המייסרת רבות היא פשוטה כל כך

למיטב הבנתי אתה מתכונן להרכיב HU רמקולים ומגבר

כל מה שנשאר לך לעשות הוא לרכוש מגבר 4 ערוצים ולהשאיר את ערוצים 3-4 פנויים לטובת גישור לסאב

לאחר כיוונים ושביעות רצונך מהסאונד ברכב כל שצריך לעשות הוא לחבר ממגוון הסאבים שיש למתקין במלאי ולהחליט אם זה משמעותי לאוזניך או לא

ובאותו מעמד להחליט איזיה מבין הסאבים נשמע לך טוב יותר לאוזניך

לי אישית קשה מאוד להינות ממוזיקה ללא סאב

כמו כן קח בחשבון שסאב זה סוג של התמכרות, לאחר שמתרגלים לשמוע מוזיקה עם דגש של סאבוופר על הנמוכים קשה מאוד לחזור אחורה ולוותר על כל התחום הנמוך

יום טוב

דרור

×
×
  • תוכן חדש...