Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

עכשיו לאחר מעבר חוק הספורט המוטורי, ניראה כי הצעד הבא - במקביל לעוד כמה - הינו הקמת מסלול מירוצים אספלטי רציני והולם.

 

בעבר היו כמה דיבורים בנושא, איפה הדבר עומד ומה הרעיון הכללי מאחורי הדיבורים?

 

אחת השיטות שנוסו בהצלחה בארה"ב (אמנם בשנות ה 50) היתה שימוש במסלולי נחיתה\המראה בשדות תעופה קטנים.

 

יש לשקול שימוש בשדות כמו מחניים, ואולי אפילו סירקין (הפינוי בקרוב) לשם פיתרון זמני, עד לבניית מסלול.

 

יש לציין שההיתכנות הכלכלית של מסלול ללא שימוש חובבני ונגיש (אני מבין שהחוק החדש מקשה על השימוש החובבני) הינה שולי ביותר.

 

טוב, אז מה בתוכנית?

 

 

אלעד

פורסם

לפי מיטב ידיעתי האספלט באותם מקומות בדרך כלל שוחק/שחוק ומזיק

אולי המקום כבר "מסודר" יחסית לשטח ריק, אבל ההשקע תהיה דומה.

 

ככה או ככה, דראג זה טוב ונחמד אבל דורש גם הכי פחות מאמץ מבחינה הנדסית/ממון,

כשיקום מסלול רציני בארץ אפילו אחד "קטן" בסגנון TSUKUBA יהיה על מה לדבר.

ליעד.

×
×
  • תוכן חדש...