Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקי הבנתי, תיראה בקשר לסרק זה לא זה. הבעיה קוראת לפעמים כשאני נותן גז ולפעמים כשלא...

ולגבי השאלה,מתי הסאב חותך אז הוא יכול לחתוך לפעמים גם בוליום נמוך וגם בגבוה.

בקשר לפיוס את זה אני באמת יבדוק ויחזיר לך תשובה בהקדם . והמתקין הוא בעצם חשמלאי מוסמך שאת ההתקנה ביצע לי במוסך שלו.

פורסם

נשמע לא טוב התקנה של חשמלאי,כמו שאתה לא עושה אלטרנטור אצל מתקין סטריאו,לא עושים התקנת סטריאו אצל חשמלאי

מוסמך או לא,או מוסמך בריבוע

מאיפה אתה בארץ?

פורסם

יש לי פיאט הונו ואני גר בצפת. עכשיו בקשר לחשמלאי..יענו לא יודע אים זאת הכוונה אבל אני היתכוונתי למוסכניק...

פורסם

קבל לא בהכרח יעזור לפתור את הבעיות כי הוא בעצמו צרכן חשמלי,עדיף למצוא את בעיית החשמל ברכב ולסדר אותה ללא שימוש בקבל,אם לא תיהיה ברירה והעלות יקרה תשתמש בו,נסה למצוא מישהו עם קבל שיתן לך לחבר אצלך ולראות שזה באמת עוזר לפניי שתרכוש אחד.

פורסם

חברים בשעה טובה ומוצלחת אני שמח להודיע שהבעיה נפתרה!!!:lol::lol::lol::lol::lol: לקחתי את האוטו לטכנאי שלי, אותו אחד שהתקין לי את המערכת, הוא איבחן את הבעיה במשך חצי שעה בערך ובסוף עלה עליה. התקלה קרתה ביגלל אחד החוטים שהגיע מהרדיו דיסק למגבר,אותו חוט היה פגום (משופשף ומגולח כזה) מסתבר שהוא היה במין מיקום בעייתי שגרם לו להישחק עים הזמן. בקיצור הטכנאי החליף אותו והבעיה נפתרה המערכת חזרה לעצמה עובדת כמו שצריך והסאבוופר...מבגיזזז:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

 

בכול מקרה תודה על העצות ועל העזרה

×
×
  • תוכן חדש...