Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כאמור, גם ה-6, מכונית הקופה הנאה של ב.מ.וו זוכה לטיפול אנשי שניצר. כאן, בגרסה המכונה ACS6, הושם דגש על שיפורי עיצוב - כולל פגושים וספויילרים חדשים, חישוקים במידה נדיבה (בין "19 ל-"21, אם תהיתם) וגומי רחב. גם מערכת המתלים הוקשחה והמרכב הונמך ב-25 מ"מ.

 

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2892630,00.html

 

לדעתי היא פשוט מדהימה על סף המושלמת.

 

acs604_04.jpg

 

acs604_02.jpg

 

acs604_01.jpg

 

acs604_08.jpg

 

acs604_06.jpg

 

[/img]http://www.rsportscars.com/foto/10/acs604_07.jpg>
אדם.

פורסם

מה זה הפלסטיקים האלה מתחת לדלותות? (ליד הגלגל האחורי זה נראה כמו כונסים קטנים)

 

זה עושה את האוטו ממש זול שזה נראה כמו פלסטיק מולבש על הרכב!

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

"זול" זה אחד התארים הבודדים שלא עלה לי לראש למראה התמונות ...

 

אם כי אכן הפלסטיקים נראים כתוספת חסרת טעם אם אין להם איזה פונקציית הי-טק מעניינית.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם
ניראת מדהים

 

היא מתחרה בקונטיננטל GT נכון? היא גם דומה לה...

 

יש משהו קטן בדמיון.. שתי המכוניות יפות ומושכות... עכשיו כשאני חושב על זה אני באמת

 

לא יודע מי יותר מדהימה... לדעתי בכל מקרה ה-6 לוקחת בקצת..

 

אדם.

פורסם
ניראת מדהים :!:

היא מתחרה בקונטיננטל GT נכון? היא גם דומה לה... :roll:

לא ממש מתחרה. המחיר ההתחלתי של הבנטלי הוא כמעט פי 3 משל הבימר. אז למרות הטיפול הקוסמטי במרפאות רונית רפאל, הב.מ.וו לא תתחרה בבנטלי - לא במחיר, לא במיצוב, לא בקהל היעד, לא בקלאסיות, ולדעתי, אפילו בעיצוב היא לא מגיעה לקרסוליה, עם או בלי הטיפול הוולגרי של השניצל האלו.

פורסם

למה ?למה לכער את הסידרה 6?.היא מושלמת כמו שהיא.

 

והפלסטיקים האלה ליד הגלגל האחורי.... :? שימצאו דרך אחרת לאוורר את הדיסקים(דווקא לאוורר לא) .

 

איי סי שניצא! איזה שם מצחיק(שניצא בואי הביתה!!!).

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

גועל נפש..

גם המקור, גם השיפור :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
גועל נפש..

גם המקור, גם השיפור :roll:

 

גועל נפש???

 

אולי אחת היצירות היותר יפות שניתן לראות...

 

פשוט מדהימה..

פורסם

באותו הלינק ש-אייסמן נתן יש את התמונות של ה-7 G-POWER..

 

 

חישוקי "22(!) עטופים בצמיגים בעלי חתך כ"כ נמוך, שאנחנו לא חושבים שיש אפילו מקום לרשום עליהם את המידה - 265/30 מלפנים ו-295/25 מאחור.

 

הרי ידוע שחתך נמוך פוגע בנוחות על חשבון אחיזה.

 

עם רוחב צמיג 295/265 אני בטוח שיש המון אחיזה, אבל לאן תיעלם כל הנוחות שכל-כך חשובה בסדרה 7???

 

כל אבן מורגשת, כל קטע כביש משובש מורגש במרכב..

 

אני בטוח שחשבו על זה, ושמו בולמים מתאימים.. אבל עדיין...נראה מטורף! :roll:

G-POWER2.jpg

פורסם
גועל נפש..

גם המקור, גם השיפור :roll:

גועל נפש???

אולי אחת היצירות היותר יפות שניתן לראות...

פשוט מדהימה..

האמרה "על טעם ועל ריח" מקבלת משנה תוקף במקרה הזה.

די מוסכם שה"יצירות" של כריס באנגל בב.מ.וו הן שנויות במחלוקת. לא מעטים אוהבים אותן ולא מעטים לא פחות מתעבים אותן. גם ובעיקר חובבי ב.מ.וו.

 

אני אישית, למרות שמאוד אהבתי את מה שהוא עשה עם הפיאט קופה, ממש לא אוהב את העבודות שלו בב.מ.וו. לדעתי הן אוונגרדיות מדי והרבה מהאופי הקלאסי של הבימרים הלך לאיבוד על מזבח המקוריות.

 

הויכוח הזה, אגב, רץ במליון ואחד פורומים באינטרנט...

 

:wink:

פורסם
הויכוח הזה, אגב, רץ במליון ואחד פורומים באינטרנט...

 

אני ער לוויכוח שיש על היצירות כמו שאני אוהב לכנות אותן של כריס באנגל,

 

לדעתי הוא עשה דבר מאד אמיץ והראה מקוריות, וחדשנות. אפילו אם חלק מהיצירות נראות

 

מוזר, או אפילו אם חלקן נראות ממש לא טוב (כמו הסדרה 1 לדוגמא), עדיין מדובר לדעתי

 

באומן גדול שתחת ידיו עוצבו ה-Z4 המדהימה, הסדרה 7 שהיא יותר יפה מקודמתה

 

והסדרה 5 שגם היא שינתה את צורתה ועכשיו נראית הרבה יותר טוב לדעתי.

 

כשב.מ.וו שכרו את שירותיו של המעצב האם הם ציפו שהוא לא

 

יחדש ולא יפתח דבר? כנראה שלא, ובגלל זה הם בחרו אותו, והתוצאות מדהימות ברובן.

 

אדם.

פורסם
ניראת מדהים :!:

היא מתחרה בקונטיננטל GT נכון? היא גם דומה לה... :roll:

לא ממש מתחרה. המחיר ההתחלתי של הבנטלי הוא כמעט פי 3 משל הבימר. אז למרות הטיפול הקוסמטי במרפאות רונית רפאל, הב.מ.וו לא תתחרה בבנטלי - לא במחיר, לא במיצוב, לא בקהל היעד, לא בקלאסיות, ולדעתי, אפילו בעיצוב היא לא מגיעה לקרסוליה, עם או בלי הטיפול הוולגרי של השניצל האלו.

 

תשמע... שאתה צודק... אתה צודק...

בנטלי זה החלום שלי למרות שאחרי שנסעתי בה בניו יורק אצל חברים של ההורים שלי התאכזבי מהדש המיושן אבל האוטו טיל אמיתי...

<-- דומה אבל... לא... :) [306 S16]

×
×
  • תוכן חדש...