Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחירים שם ממש מגוכחים, יצא למישהו להתנסות עם האתר הזה, ולהביא מוצרים זולים יותר מהארץ בהבדל משמעותי של מחיר, ובאיכות טובה?

פורסם

כולל מיסים?

בעקרון יש כאן אנשים שייבאו רכיבים מחו"ל, אבל לא יודע אם ספציפית מ EBAY.

 

יש לך את Madisound, Parts-Exspres, וכו'.

מתחדשת*

פורסם
שאתה אומר מחירים מגוחכים , הכללת גם את המשלוח לארץ?

 

לא הכללתי את המשלוח, את המיסים ואת המע"מ...

אבל אני בטוח , שאם מישהו יחפש בקפידה, הוא ישיג 20 אחוז פחות.

 

בגלל זה אני שואל פה, לראות אם אנשים ניסו והצליחו למצוא מחירים מתחת לרצפה, יחסית לארץ, ולא ביבוא אישי או משהו, אלא בדרך המקובלת הרגילה.

פורסם

מה זאת אומרת הדרך המקובל והרגילה?

יש 2 דרכים לרכוש מוצר שמשווק בחו"ל: קנייה מיבואן בארץ, או ייבוא אישי.

אפשר למצוא גם בהרבה יותר זול מ 20% פחות, אבל אפשר גם למצוא ביותר יקר.

אל תשכח שנושא האחריות נעלם כמעט לגמרי (אלא אם לא אכפת לך לשלוח את המוצר לתיקון ולשלם על משלוח הלוך וחזור)

היתרון המשמעותי הוא למוצרים שלא משווקים בארץ.

מתחדשת*

פורסם
מה זאת אומרת הדרך המקובל והרגילה?

יש 2 דרכים לרכוש מוצר שמשווק בחו"ל: קנייה מיבואן בארץ, או ייבוא אישי.

אפשר למצוא גם בהרבה יותר זול מ 20% פחות, אבל אפשר גם למצוא ביותר יקר.

אל תשכח שנושא האחריות נעלם כמעט לגמרי (אלא אם לא אכפת לך לשלוח את המוצר לתיקון ולשלם על משלוח הלוך וחזור)

היתרון המשמעותי הוא למוצרים שלא משווקים בארץ.

 

אני מתכוון לקנות דרך איביי, שאני בספק עד כמה שזה נקרא ייבוא אישי.

על הקטע של האחריות אני מסכים איתך, הנושא נעלם 100 אחוז, ככה שזה הימור גם.

פורסם
ייבוא אישי- לייבא מוצר מחו"ל באופן עצמאי. גם בורג וגם רכב, אין חשיבות למחיר.

 

אז קיצור, על כל מוצר משלמים: את המוצר+משלוח+מכ"ס 30 אחוז+מע"מ ?

ככה זה הולך?

פורסם

לא

מוצר + משלוח

ועל הסכום הנ"ל 34 אחוז ( מכס + מע"מ )

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

כשאתה אומר לקנות רמקולים מEBAY

 

זה פחות או יותר אותו הדבר כמו לאמר ללכת לקנות לאפה בתחנה מרכזית חדשה.

 

EBAY זה לא חנות,

EBAY זה פלטפורמה של מסחר שמאפשרת לסוחרים, מוכרנים, קניינים וקונים פרטיים לעשות סחר מכר.

 

מעבר לכך EBAY מאפשרת לך להשתמש במספר שיטות תשלום אשר החביבה והמוכרת מכולן היא פלטפורמה בשם PAYPAL שדרכם גם יש לך הגנה רבה על הקניה שלך בדיוק כמו שאתה יכול להגן על עצמך דרך חברות האשראי אחרי שקנית אצל מוכר מסויים וזה השתמש במספר של כרטיס האשראי שלך לפעולות שלא קשורות לקניה שלך...

 

הדברים שאתה צריך לשים לב אליהם בEBAY היא הדירוג של המוכר, אם הוא סוחר מוכר וותיק עם ביקורות טובות שמוכר הרבה מוצרים או אם הוא אדם פרטי שמוכר פריט אחד בלבד ואז נעלם לעבר השמש השוקעת...

 

אתה צריך לשים לב אם מסתתר גוף מסחרי כמו חנות או בית עסק מאחורי המוכר או אם מדובר ביישות פרטית.

 

למשל - סוניק אלקטרוניק גם מוכרים הרבה מאוד סחורה באיביי...

 

לסיכום - אתה לא קונה מEBAY בעצם, הם רק מעבירים אותך את חווית הקניה, אבל הקניה מתבצעת מול גוף מצד שלישי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...