Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אישור סאנרוף


talad
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר כמעט וכישלון בטסט החלטתי לאשר סופית את הסאנרוף ברכב.

הרכב הוא שנת 86 ונראה שהוא מקורי אך אין תעוד, לא בחברה וכמובן שלא ברשיון הרכב.

מה התהליך ומה צריך לעשות בנידון.תודה על התשובות והענות.

 

:roll:

פורסם

לדעתי הוא מקורי לפי המבנה שלו, הוא בא עם ידית מכאנית.

הרכב הוא יבוא אישי ולכן היבואן הראשי בארץ לא מוכן לקחת עליו אחריות.

נכשלתי בטסט אך בעל מכון הרישוי העביר אותי הפעם עם תנאי שלפעם הבאה אני מאשר את הגג.

צריך להעביר אותו בעמדה 1 במשרד הרישוי אבל אף פעם לא עשיתי דבר כזה.

משהו מכיר יודע?

פורסם

ההצעה שלי להצטייד בפרוספקטים / ספרי רכב מקוריים המראים בבירור את הסאנרוף ופרטיו, ולהתייצב בעמדה מספר 1, ולשכנע את הבוחן שם.

:turn-l:
פורסם

פרוספקטים נראים לי קצת בעייתים להשגה לרכב בן 24 שנים.

ולשכנע בוחן במדינה שלנו זה גם נראה לי קצת בעייתי.

נגיד שאני מנסה לעשות את זה כמו שצריך, מה הפרוצדורה?

פורסם
לשכנע את הבוחן שם.

 

:roflmao: :roflmao:

לשכנע את הבוחן זו סוג של משימה בלתי אפשרית. אין שם עם מי לדבר, הם "עושים לך טובה" כשהם מקשיבים לך בכלל.

פורסם

אם אני מביא ספר של Haynes, שיש לי, שרואים שרטוט מדוייק של הסאנרוף שיש לי וככה רואים בעצם שהוא מקורי,

האם אתם חושבים שזה יעזור לי שם?

פורסם

כי במדינה שלנו קשה זה לא עובד ככה.

יש לך כמה אפשריות תבחר מה שנוח לך:

1)לדבר עם מוסך מורשה,ולנסות לקבל אישור על הסאן רוף.

2)להצייד בספר היינס של הרכב ולנסות לדבר אל ליבו של הבחון בעמדה מספר 1 (או כול דבר אחר)

3)לקחת סיכון וכול שנה להסתמך על מזל ולנסות לעבור את הטסט.

 

כול טוב.

×
×
  • תוכן חדש...