Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם הייתם קונים רכב היברדי בן 2 שנים?

אשתי מסיימת את תקופת הליסינג שלה על ההונדה סיויק היבריד ויש לנו אפשרות לקנות אותה

כל עוד היא הייתה בליסינג לא דאגנו מה עתיד הרכב (כי גם האמת לא היו איתו בעיות).

 

אבל עכשיו נשאלת השאלה, עד כמה המצברים מחזיקים? מה העלות על תיקון כזה במידה וצריך? האם יש עוד דברים שצריך לשים להם לב או לקחת בחשבון שקונים רכב היבריד?

 

תודה לעונים

פורסם

למיטב ידיעתי (בתור הבעלים של רכב היברידי) בינתיים בארץ איש לא החליף סוללה, כך שאיננו יודעים בדיוק מה עלותה. סביר להניח כי מדובר בסכום 5-ספרתי לא קטן. פרט לפריוס דור 3 (ולו ישנה האחריות ל-5 שנים בלבד) האחריות על הסוללה הינה ל-8 שנים. בחו"ל מסופר כי הסוללה יכולה להחזיק עוד שנה-שנתיים מעבר לכך.

 

לדעתי המחירון של הפריוס החדשה גבוה מדי ובתור המשומשת פשוט מטורף . לסיוויק המחירון קצת יותר שפוי, וזאת ככול הנראה בגלל שלא מעט לקוחות זכו בזמנו בהנחות נדיבות.

פורסם

סליחה אבל הבעיה של ההיברידיות היא לא התכלות הסוללות

הבעיה החמורה היא שאתה יושב בתוך שדה מגנטי וסופג קרינה מאוד מסוכנת!

קרא בבקשה את הכתבה בוואלה ואח"כ תחליט

 

אני בכל אופן לאחר שקראתי כמה כתבות מעדיף בהחלט את מנועי הבנזין העתיקים.

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

עם כל הכבוד לכתבת אינטרנט כזאת או אחרת, איננו ידעים כרגע אם אכן מדובר בבעיה. הרשויות בחו"ל החליטו כי אין כל בעייה. המשרד לאיכות הסביבה שלנו עוד טרם החליט. הוגשה חוות דעת מטעם יבואן טויוטה ואני מצרפה לכאן. המשרד ערך גם מחקר משל עצמו והוא לא פורסם.

electromagnetic-measurement.pdf

פורסם

לי גם יש סיוויק היברידי בן שנתיים.

עד כמה שאני יודע האחראיות על המערכת ההיברידית היא 8 שנים.

הרי תמכרו את האוטו בעוד פחות מ-6 שנים ...

 

בנוסף

אולי תבדקו במוסך הונדה כמה עולה להחליף את הסוללה?

בחנות אמרו לי שזה עולה 3000 ש"ח. יכול להיות שזה שתויות...

פורסם
סליחה אבל הבעיה של ההיברידיות היא לא התכלות הסוללות

הבעיה החמורה היא שאתה יושב בתוך שדה מגנטי וסופג קרינה מאוד מסוכנת!

קרא בבקשה את הכתבה בוואלה ואח"כ תחליט

 

אני בכל אופן לאחר שקראתי כמה כתבות מעדיף בהחלט את מנועי הבנזין העתיקים.

 

אתה צודק במאה אחוז, אבל הקרינה הזאת כמה שהיא גבוהה יחסית, היא לא כזאת גבוהה.. אנחנו עדיין במדינת ישראל שאין בה תקן בכלל לשדות מגנטיים, בחו"ל(אירופה) התקן לקרינה מגנטית עומד על עד 100 מיליגאוס לאיזור מגורים- שכביכול בו אתה שוהה 24 שעות ביממה.

הקרינה הכי גבוהה שנמצאה ברכבים האלה היא 30 מיליגאוס, ו100 מ"ג' באיזור שבו אתה..כנראה מצמיד את ראשך למנוע החשמלי, יש דברים הרבה יותר מסוכנים מהקרינה הזאת שכן אתה שוהה ברכב עד כמה שעות ביום, הקרינה של הפלאפון הסלולרי לא גבוהה כמו הקרינה שהמטען שלו "פולט" שהוא בחשמל.. , אפילו הקרינה שאתה מקבל בטיסות היא גבוהה משמעותית מהקרינה שהיית מקבל אם היית שוכב כל הזמן הזה מתחת למכונת השיקוף בשדה שאנשים פוחדים ממנה, אז אם אתה טייס, ונוהג להטעין את הפלאפון באיזור המטר מטווח הישיבה שלך, או עובד בחברת חשמל ליד עמודי מתח גבוה, אז ... הקרינה של הרכב ההיברדי היא לא מה שתצמיח לך ראש, הרי זמן החשיפה אליה הוא נמוך וגם הקרינה שלה היא בתקן -לאיזור מגורים (תקן של חו"ל- אצלנו עוד לא מצאו לנכון ליצור תקן)

פורסם
בחו"ל(אירופה) התקן לקרינה מגנטית עומד על עד 100 מיליגאוס לאיזור מגורים- שכביכול בו אתה שוהה 24 שעות ביממה.

 

אני מציע לעיין בחוו"ד שצורפה הנה. מסתבר שעוצמה המותרת תלויה בתדר. אימתתי את הנתונים הנ"ל מחוו"ד עם התקן הגרמני DIN VDE 0488 ואכן גיליתי כי טויוטה מדווחת דבר אמת. אומנם קטונתי מלהסיק לגבי ערכם של שאר הסברות, כי הרי אינני מהנדס חשמל. ובכל זאת נדמה לי התחקיר של וואלה היה בלתי-מקצועי בעליל, מבייש את ערכיו ואף נגוע בהשמצות. לא בכדי מסרבת וואלה למסור את ממצאו הגולמיים.

פורסם
אני מציע לעיין בחוו"ד שצורפה הנה. מסתבר שעוצמה המותרת תלויה בתדר. אימתתי את הנתונים הנ"ל מחוו"ד עם התקן הגרמני DIN VDE 0488 ואכן גיליתי כי טויוטה מדווחת דבר אמת. אומנם קטונתי מלהסיק לגבי ערכם של שאר הסברות, כי הרי אינני מהנדס חשמל. ובכל זאת נדמה לי התחקיר של וואלה היה בלתי-מקצועי בעליל, מבייש את ערכיו ואף נגוע בהשמצות. לא בכדי מסרבת וואלה למסור את ממצאו הגולמיים.

 

לא יודע מה הקשר בין תדר לעוצמת השדה המגנטי.. אני בעצמי לא מהנדס חשמל, אני סה"כ סטודנט לפיזיקה שנה א'

וגם יש לי ידע מועט בקשר לקרינה מגנטית אני רק יודע שבמקום העבודה שלי(אני מאבטח מתקן של חברת תקשורת) נמצאה קרינה נמוכה של 5 מיליגאוס באיזור משרדים וסגרו את המשרדים כי העובדים פחדו למרות שגילו שהקרינה נמוכה משמעותית מהתקן הקיים באירופה(עדיין לא מבין למה מישהו לא מרים כפפה אצלנו בממשלה בלי ועדת חקירה), בקשר לוואלה..אני בטוח שהם פשוט חיפשו כותרת לפרסם בה את ביטוח ישיר או מה שהם לא עושים לקבל עליו כסף.. אני פשוט לא חושב שכתבות חסרות בסיס מדעי כמו זאת של וואלה הם שימנעו מאנשים לקנות רכבים חסכוניים בדלק שמזהם את האויר של כולנו ומעשיר את קופת המדינה-על חשבון הבריאות שלנו

פורסם

לי גם יש היברידי

בפורומים שקראתי בחו"ל אנשים עברו כבר 300000 ק"מ והסוללה כמו חדשה...

Talbot Horizon->Seat Ibiza->Mazda 121->Toyota Yaris->Toyota corolla->Toyota Runx->Honda Civic--Mazda3 2.0 Spirit

פורסם

חברים ראיתם את הסרט בכתבה?

כתוב בפרוש שחשיפה לרמות קרינה של מעל 2 מיליגאוס עלולה לגרום לסרטן.

בסרט בפרוש הראו שנחשפים ל5-30 מיליגאוס.

וזה ממכון מחקר בחו"ל.היצרניות עונות שזה לא מסוכן.

נראה לכם שהונדה או טיוטה יגידו שזה מסוכן?

למה שאני אהפוך את יושבי המושב האחורי במקרה הזה שתי בנותי לשפן נסיונות?

גם אם יש 10% ממה שכתוב בכתבה אמת -אני מעדיף לשבת בתוך מכונית

ולא בתוך שדה חשמלי!

עצתי לך-תקנה מכונית בנזין יפנית (גם לא רובוטית)

וסע לשלום!

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם
חברים ראיתם את הסרט בכתבה?

כתוב בפרוש שחשיפה לרמות קרינה של מעל 2 מיליגאוס עלולה לגרום לסרטן.

בסרט בפרוש הראו שנחשפים ל5-30 מיליגאוס.

וזה ממכון מחקר בחו"ל.היצרניות עונות שזה לא מסוכן.

נראה לכם שהונדה או טיוטה יגידו שזה מסוכן?

למה שאני אהפוך את יושבי המושב האחורי במקרה הזה שתי בנותי לשפן נסיונות?

גם אם יש 10% ממה שכתוב בכתבה אמת -אני מעדיף לשבת בתוך מכונית

ולא בתוך שדה חשמלי!

עצתי לך-תקנה מכונית בנזין יפנית (גם לא רובוטית)

וסע לשלום!

 

אבל גם גגות מאזבסט מסרטנים וגם מטענים של פלאפונים וגם טיסות וגם פיח ועשן של אוטובוסים וגם שמש....מסרטנת

הכל תלוי באיזו מידה אתה נחשף לאיזו עוצמה של קרינה ולמשך כמה זמן החשיפה, אם בחול קיים תקן מסוים לאיזור מגורים והם לא חורגים ממנו אז מה הבעיה? אני לא אומר שתסכן את בנותיך חס וחלילה ותהפוך אותן לשפני ניסיונות אבל לא צריך לפסול לפני בדיקה רצינית, הרי הכתבות האלה הם ללא ביסוס מדעי כלשהו ולא נעשו על ידי שום מכון רציני אלא על ידי מהנדסים שכירים של עיתונאים שמנסים למכור עיתונים/פרסומות ומכון רציני היה מתנער מהן

פורסם

אני רוצה להזכיר לכולם שלפני כמה שנים וולוו שינתה את מיקום המצברים מהבגאז' למכסה המנוע בדגמי ה S60 ו S80

מפני שהם מצאו שיש קרינה שעוברת בקווי החשמל מהמצבר [שמוקם מאחורה] למנוע [שכמובן מקדימה] והקרינה גבוהה.

 

אז חברה סתם אני זורק פה כפפה שמישהו יבצע בדיקות קרינה לרכבים רגילים ויגלה שהקרינה ברכבים שלנו לא נמוכה משמעותית.

ותבדקו את זה ;-)

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
רק יודע שבמקום העבודה שלי(אני מאבטח מתקן של חברת תקשורת) נמצאה קרינה נמוכה של 5 מיליגאוס באיזור משרדים וסגרו את המשרדים כי העובדים פחדו למרות שגילו שהקרינה נמוכה משמעותית מהתקן הקיים באירופה

 

ובסין עוד בתחלית המאה ה-20 לא עשו שום דבר, כולל ההחלטות המדינות החשובות ביותר, ללא יעוץ עם האסטרולוגים. אגב, האסטרולוגים פסלו את הרפורמות של 1908 והפיספוס הנ"ל הביא לסופה של אימפריה. בנו אך ורק לפי תורת feng-shui, ולא נכנסו לבתים אם משהו לא היה כשר לפי התורה הנ"ל. אז יש כאלה שמאמינים כך או אחרת, בחתולים השחורים, בכוכבים, ב-feng-shui, בקרינה וכדומה. כי הרי יש לנו חופש דת.

×
×
  • תוכן חדש...