Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סט בלימה כולל 4 קאליפרים 2 קדמיים בעלי 4 בוכנות,2 אחוריים בעלי שני בוכנות,4 צלחות 2 קדימה 2 אחורה,רפידות מקוריות קדימה +אחורה

 

*המבקרס מעור כולל כל המנגנון ללא שיפשופים או קרעים 300 ש"ח

 

*כרית אויר של ההגה 500 ש"ח זה החיים שלכם כרית אויר צד נוסע 800 ש"ח ,מחשב כריות אויר תקין לחלוטין

 

מסרק הגה במצ תקין כולל צינורות והכל הכל 2000 ש"ח

 

*מחשב ניהול מקורי WRX 700 ש"ח

 

*כל המנגנון של הדוושות ( 3 דוושות אלומיניום ) שיפור יפה לGT כולל גם תחיבור לאורות בלימה 800 ש"ח

 

*רדיאטור מזגן חדש...

מדחס למזגן (יש אפשרות לכל הצינורות ולכל המחברים) רדיאטור חימום רדיאטור קירור

 

*דשבורד של WRX 2004 כולל קונסולה מרכזית כסופה,לוח שעונים של wrx,*תא כפפות של 2004 חדש

 

*מנגנון חגורות קדמיות +חגורות + חשמל +חיבור למחשב כריות אויר

 

*דיפוני דלתות שחור אפור 2 קדמים 2 אחורים במצב חדש דיפוני דלתות אפור שחור wrx

 

*בקליות דמוי קרבון אחורים אימפרזה 2001\3 טמבון אחורי 2001\3 מכסה בגאז' מתאים לכל השנים

 

*מראות צד לכל השנים ללא סרטיה אחת אם המנגון החשמלי ביחד

 

יש המון חלקים תשאלו

שבוע טוב

0547360845

המחירים גמישים בכיוון ההגיוני

שבוע טוב לכולם

 

נוספו:

*סטיביליזטר קדמי+אחורי

 

*מניפולד סעפת יניקה (יכול לשמש כשיפור ל GT)

*מזרקים 440CC ירוקים

 

*לוח שעונים

 

הדרס מקורי +UP PIP

צנרת מקורית דוד 2 יציאות

דוד כניסה 2 וחצי יציאה 4 בניה של סרדין

צנרת טיטניום 3 מהדאון פייפ

 

גאנטים SPEED LINE צבע זהב אפשרות לצמיגים 225\45\17

*גאנטים של STI כוורת

 

*בקקאקס אחורי WRX

*דרישאפט

*ציריות אחוריות

*צלחות אחוריות +קדמיות

 

***טורבו VF35 חדש רק החלפה בגדול יותר ***

 

*סלון STI 2005

0502222535 לחלקים :-P

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
סט בלימה כולל 4 קאליפרים 2 קדמיים בעלי 4 בוכנות,2 צלחות 2 קדימה 2 אחורה,רפידות מקוריות קדימה

 

*המבקרס מעור כולל כל המנגנון ללא שיפשופים או קרעים 300 ש"ח

 

*כרית אויר של ההגה 500 ש"ח זה החיים שלכם כרית אויר צד נוסע 800 ש"ח ,מחשב כריות אויר תקין לחלוטין

 

מסרק הגה במצ תקין כולל צינורות והכל הכל 2000 ש"ח

 

*מחשב ניהול מקורי WRX 700 ש"ח

 

*כל המנגנון של הדוושות ( 3 דוושות אלומיניום ) שיפור יפה לGT כולל גם תחיבור לאורות בלימה 800 ש"ח

 

*רדיאטור מזגן חדש...

מדחס למזגן (יש אפשרות לכל הצינורות ולכל המחברים) רדיאטור חימום רדיאטור קירור

 

*דשבורד של WRX 2004 כולל קונסולה מרכזית כסופה,לוח שעונים של wrx,*תא כפפות של 2004 חדש

 

*מנגנון חגורות קדמיות +חגורות + חשמל +חיבור למחשב כריות אויר

 

*דיפוני דלתות שחור אפור 2 קדמים 2 אחורים במצב חדש דיפוני דלתות אפור שחור wrx

 

*בקליות דמוי קרבון אחורים אימפרזה 2001\3 טמבון אחורי 2001\3 מכסה בגאז' מתאים לכל השנים

 

*מראות צד לכל השנים ללא סרטיה אחת אם המנגון החשמלי ביחד

 

יש המון חלקים תשאלו

שבוע טוב

0547360845

המחירים גמישים בכיוון ההגיוני

שבוע טוב לכולם

 

נוספו:

*סטיביליזטר קדמי+אחורי

 

*מניפולד סעפת יניקה (יכול לשמש כשיפור ל GT)

*מזרקים 440CC ירוקים

 

*לוח שעונים

 

הדרס מקורי +UP PIP

צנרת מקורית דוד 2 יציאות

דוד כניסה 2 וחצי יציאה 4 בניה של סרדין

צנרת טיטניום 3 מהדאון פייפ

 

גאנטים SPEED LINE צבע זהב אפשרות לצמיגים 225\45\17

*גאנטים של STI כוורת

 

*בקקאקס אחורי WRX

*דרישאפט

*ציריות אחוריות

*צלחות אחוריות +קדמיות

 

***טורבו VF35 חדש רק החלפה בגדול יותר ***

 

*סלון STI 2005

יש גם את כל סוגי החיישנים לא להתבייש לשאול.

0502222535 לחלקים :-P

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...