Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

eladgol1, תתחדש. יפה מאד!

ישראל, באמת כל הכבוד. מאד מסודר, מאד נקי. עושה רושם שאתה משקיע מאד בהתקנה. שאפו.

 

חברים יקרים, עם כל הכבוד, אין טעם להשוות. אני חושב שישראל צריך לעבוד עוד קשה והרבה עד שיקבל את הנסיון העצום של שנים רבות ומאות -אם לא אלפי- רכבים מכל הסוגים ומכל המינים שיש למתקיני על..

 

AUDIO KING, זה מיותר לחלוטין ואף פוגע מאד לשים כאן קישורים ולהתדיין על מתקינים אחרים, בת'רד שמגיע בו את כל הערכה והפירגון לישראל.

 

אגב, אתה באמת מודע ומכיר את המחירים של יוסי? אני לא מדבר על עבודות שדורשות ימים ארוכים של השקעה בדברים מאד מיוחדים והתמחור בהתאם. כי עושה רושם שלא.

 

:idea:

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני חושב שזה ממש לא מיותר ,נושא השרשור הוא התקנת מערכת

ואם שואל אדם בשרשור האם זו התקנה ברמת "על" אז באתי להבהיר ולהראות עבודות ברמה הגבוהה ביותר

וזאת מבלי להשוות\לפגוע\להפגין חוסר הערכה לישראל שכבודו מונח במקומו.

נ.ב-כול מתקין והמחירים שלו אני לא בא להכנס לאף אחד לכיס ,אבל כן אני מודע למחירים וגם להשקעה הכרוכה

בעבודות ברמה גבוהה ,יוסי הוא אחד המתקינים המומלצים ביותר בפורום אם לא המומלץ ביותר

ויצא לי כמובן להתעניין גם על מחירים,אינני מבין למה זה רלוונטי לדון בהשוואת רכיבי אודיו לרכב ועלויות

בפורום ,ואין זה מכובד לדון במחיר עלויות ההתקנה שהיא חלק לא מבוטל מהעלות הסופית.

פורסם

אני קורא ומתבאס..

 

מתבאס שלא הכרתי את ישראל כשעשיתי את ההתקנה הראשונית של המערכת! :roll:

פשוט התקנה נקיה ואלגנטית. כל הכבוד!!

אני בטוח שבשלב הפלטה עוד נדהם..

 

ובאמת, עם כל הכבוד, האיזכורים/קישורים פה לכל מיני מתקינים אחרים - ממש ממש לא לעניין.

 

אשמח להשמעה כשהפרוייקט יסתיים. SQ גרמני לפרצוף!

אלעד - אחלה רכיבים, רואים שחקרת, בדקת, שמעת והלכת על איכות שקולעת לטעמך, בלי להתפשר. גם על זה כל הכבוד!

פורסם
לדבר על המחירים של יוסי ולשים קישור לשמעון זה קצת קונפליקט

הבן אדם לא מחובר למציאות לחלוטין

באמת קונפליקט, אין עוררין על דבר אחד - מה שיש לשמעון בידיים ובראש אין להרבה אנשים.

 

אלעד התקנה יפה מאוד ונקייה, עושה רושם שיש קצת התעוררות בהתקנות של מערכות לאחרונה.

ח"ח למתקין.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

תגידו מה שתגידו,מבחינתי ישראל מהמתקינים הטובים שראיתי במיוחד ביחס למחיר הטוב שהוא לוקח.אז תפסיקו לערוך השוואות לא רלוונטיות,ההתקנה יצאה יפה מאוד,אם אתה רוצים מתקינים עם שמות "על" תשלמו בהתאם.

פורסם

תתחדש נראה מצויין. וישראל התקין גם לי אז לא מפתיע אותי איכות ההתקנה :wink:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
תגידו מה שתגידו,מבחינתי ישראל מהמתקינים הטובים שראיתי במיוחד ביחס למחיר הטוב שהוא לוקח.אז תפסיקו לערוך השוואות לא רלוונטיות,ההתקנה יצאה יפה מאוד,אם אתה רוצים מתקינים עם שמות "על" תשלמו בהתאם.

 

אמרתה את משפט הקסם.

דווקא מאוד רלוונטי ,אנשים יודעים היכן לרכוש ציוד אודיו במחיר משתלם או במחיר המתאים להם

בנוגע לבעלי מקצוע המצב שונה ,עלות ואיכות התקנה היא חלק חשוב מאוד מהתוצאה הסופית.

זו הנקודה העיקרית ,הרבה אנשים עם מערכות של 3K לא יכולים להרשות לעצמם מחירים של "מתקיני על"

השאלה הנידרשת היא "אז היכן ניתן לבצע התקנה איכותית במחיר שווה לכול כיס.?" {והתשובה תהיה ישראל :-D}.

פורסם
ניראה ממש יפה,נקי ומסודר!

אני רואה שבסוף ירדת מהפייס פלאג?

אז איזה דגם לקחת? רגיל או KICK?

ומה עם סאב?

 

ירדתי מהפייס פלאג כי לא הייתי סבלתי לחכות עד שהוא יגיע לצערי :roll:

לגבי הדגם אני חושב שזה ה KICK.

לגבי הסאב אחרי שאנחנו נסיים את ההתקנה נעשה סבב סאבים לבדוק סאבים במסגרת התקציב שלי.

 

זו הנקודה העיקרית ,הרבה אנשים עם מערכות של 3K לא יכולים להרשות לעצמם מחירים של "מתקיני על"

השאלה הנידרשת היא "אז היכן ניתן לבצע התקנה איכותית במחיר שווה לכול כיס.?" {והתשובה תהיה ישראל :grin:}.

 

אני חושב שאין מילים על ההתקנה של ישראל והוא התשובה לכל אחד.

ואני מאמין שהוא לא נופל מאף מתקין שתציעו פה ויותר מזה העבודה שלו לא נופלת מהעבודה שלהם אבל המחיר נופל מאוד מאוד!

אני חושב שכל אחד כמו שאמרו פה עם מערכת של 3K ישראל מתאים לו!

מערכת בבניה!!! HU: אלפיין 9855.

מגבר: AUDISON LRX 4.1K. מונו: AUDISON LRX 400.1 קומפוננט:CS 265 Rainbow P Vanadium Cross בהרצה! אחוריים: רמקול קואקסיאלי סאב: עדיין לא התקבלה החלטה! חיווט/rca: גם של מי אם לא AUDISON!

פורסם

AUDIO KING,מה שאמרתה זה לא פחות מזלזול ואני לא מתכוון לקחת בזה חלק,שרשור שמח הפך למגעיל מבחינתי,להתראות!

 

עריכה:בנוסף יש רמת התקנה מסויימת,ומהרמה הזאת ומעלה אני לא מאמין שאצל מתקין ש"נחשב" יותר מישראל אתה תקבל תוצאת התקנה כזאת שהרמקול שלך ינגן יותר יפה,זה לדעתי לשלם על מותג ואם זה מה שחשוב לך אז סבבה,מערכת ב3 אלף או 20 אלף הייתי מתקין בעניים עצומות אצל ישראל למרות שעל מערכת של 20 אלף בטוח יש על מה לשלם יותר,אבל לא ניראה לי שמישהו אחר שיעשה לך אותה יקח מחיר מוצדק שיניב תוצאות טובות יותר,ההבנה שלו בתחום היא מספיקה בהחלט,אז במקום להתחיל לערוך השוואות מיותרות תתחילו להגיד לאלעד תתחדש ותהנה-באמת התקנה מהממת!

אני מדמיין מה אנשים חושבים על הוויכוח המטופש הזה...

פורסם

חברים,

 

ישראל הוא כבר חבר פורום כמה זמן?

כמה אנשים מכירים אותו?

 

יש למישהו מילה רעה לאמר עליו?

 

חשבתי ככה...

 

אחד מחברי הפורום ואחד מחברי המפגשים ואחד האנשים היותר טובים שאני מכיר.

 

די... באמת - מספיק.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
AUDIO KING,מה שאמרתה זה לא פחות מזלזול ואני לא מתכוון לקחת בזה חלק,שרשור שמח הפך למגעיל מבחינתי,להתראות!

 

עריכה:בנוסף יש רמת התקנה מסויימת,ומהרמה הזאת ומעלה אני לא מאמין שאצל מתקין ש"נחשב" יותר מישראל אתה תקבל תוצאת התקנה כזאת שהרמקול שלך ינגן יותר יפה,זה לדעתי לשלם על מותג ואם זה מה שחשוב לך אז סבבה,מערכת ב3 אלף או 20 אלף הייתי מתקין בעניים עצומות אצל ישראל למרות שעל מערכת של 20 אלף בטוח יש על מה לשלם יותר,אבל לא ניראה לי שמישהו אחר שיעשה לך אותה יקח מחיר מוצדק שיניב תוצאות טובות יותר,ההבנה שלו בתחום היא מספיקה בהחלט,אז במקום להתחיל לערוך השוואות מיותרות תתחילו להגיד לאלעד תתחדש ותהנה-באמת התקנה מהממת!

אני מדמיין מה אנשים חושבים על הוויכוח המטופש הזה...

 

 

צודק במיליון אחוז! ותודה לך :wink:

מערכת בבניה!!! HU: אלפיין 9855.

מגבר: AUDISON LRX 4.1K. מונו: AUDISON LRX 400.1 קומפוננט:CS 265 Rainbow P Vanadium Cross בהרצה! אחוריים: רמקול קואקסיאלי סאב: עדיין לא התקבלה החלטה! חיווט/rca: גם של מי אם לא AUDISON!

פורסם
AUDIO KING,מה שאמרתה זה לא פחות מזלזול ואני לא מתכוון לקחת בזה חלק,שרשור שמח הפך למגעיל מבחינתי,להתראות!

 

עריכה:בנוסף יש רמת התקנה מסויימת,ומהרמה הזאת ומעלה אני לא מאמין שאצל מתקין ש"נחשב" יותר מישראל אתה תקבל תוצאת התקנה כזאת שהרמקול שלך ינגן יותר יפה,זה לדעתי לשלם על מותג ואם זה מה שחשוב לך אז סבבה,מערכת ב3 אלף או 20 אלף הייתי מתקין בעניים עצומות אצל ישראל למרות שעל מערכת של 20 אלף בטוח יש על מה לשלם יותר,אבל לא ניראה לי שמישהו אחר שיעשה לך אותה יקח מחיר מוצדק שיניב תוצאות טובות יותר,ההבנה שלו בתחום היא מספיקה בהחלט,אז במקום להתחיל לערוך השוואות מיותרות תתחילו להגיד לאלעד תתחדש ותהנה-באמת התקנה מהממת!

אני מדמיין מה אנשים חושבים על הוויכוח המטופש הזה...

 

אבל זה בדיוק מה שאני מנסה להגיד,אז איפו הזילזול פה.? בדיוק ההפך.!

"מתקין על" הוא מותג ולכן העבודה\הזמן שלו עולה יותר כסף ,מה שכן התוצאות לא בהכרח יהיו טובות יותר

כמו שמגברי מונובלוק של סאנדאון עולים חצי מחיר ממגברי רוקפורד אך לא פחות טובים מהם.

אין כאן שום השוואה ,אלא ציון עובדה שישראל מבצע עבודה יפה מאוד ובמחיר שווה לכול כיס.

 

פורסם

אתם מתווכחים על אותו דבר!

מה שאודיו קינג אומר זה מה שרשמתי. ישראל לא נופל משום מתקין אחר! והוא לוקח מחיר מעולה לעבודתו!

כל מה שאדיו קינג אומר זה שאפו לישראל.

מערכת בבניה!!! HU: אלפיין 9855.

מגבר: AUDISON LRX 4.1K. מונו: AUDISON LRX 400.1 קומפוננט:CS 265 Rainbow P Vanadium Cross בהרצה! אחוריים: רמקול קואקסיאלי סאב: עדיין לא התקבלה החלטה! חיווט/rca: גם של מי אם לא AUDISON!


×
×
  • תוכן חדש...