Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6034 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דבר ראשון אספר לכם את הסיפור מהתחלה לפני כשבועיים הלך לי הרדיאטור הייתה נזילה כמובן נסעתי למוסך והחלפתי רדיאטור במוסך מורשה. אגב הרכב הוא פאסאט 2001 מנוע 2000 בנזין !

היום זאת הפעם הראשונה שבה אחרי החלפת הרדיאטור יצאתי מהעיר לנסיעה קצרה 70 ק"מ בדרך חזרה הביתה החם עלה ל 130 מעלות לשניה בידיוק כמובן שמיד עצרתי את הרכב פתחתי מכסה מנוע וראיתי שהמים מבעבעים כשחזרתי לבדוק חום החום כבר היה על 90 דיברתי עם מנהל המוסך מורשה ועם מוסך נוסף אמרו לי לבדוק מים ולהמשיך בנסיעה רגועה למוסך ולשים לב לחום, כך עשיתי .

הגעתי למוסך מורשה התבשרתי בכך שהלכה משאבת מים ורצוי להחליף גם טרמוסטט נזק 1900 ש"ח

* האם באמת צריך להחליף טרמוסטט?

*האם המחיר נורמלי ?

*האם הגיוני שהנזק נגרם מהחלפת הרדיאטור או התקנה לקויה?

טוב לאחר מכן דיברתי שוב עם אותו מוסך (לא מורשה) והוא אמר לי שאצלו יעלה 1000 כמובן חלפים מקוריים

הרכב מודל 2001 ומטופל לפי הספר בהרבה חום והאהבה ק"מ על השעון 61000 האם הגיוני שכבר הלכה משאבת מים וטרמוסטט ?

במוסך אמרו לי שלא הגיוני המחיר וכנראה שהחלים תחליפיים

*מחר אני יהיה אצל המוסך הלא מורשה איך לבדוק עם החלקים מקוריים או לא ?

ובכללי מה אתם אומרים על כל המצב ? מה לעשות מורשה או לא ?

רון אם אפשר אשמח לקבל תשובה ממך .

בכללי אני גר בכרמיאל והמוסך הוא מוסך "סגול" בכללי המוסך מעולה מנהל המוסך הוא אבא של חבר ובדרך כלל המחירים טובים אבל הפעם ההבדל הוא משמעותי ואני מתלבט !

  • ספונסר פורום
פורסם

הגיוני בהחלט שהמשאבה הפסיקה לעבוד והמנוע התחמם ,

מדחף המשאבה עשוי פלסטיק ולאחר הרבה שנים של שימוש הוא יכול

להתנתק מציר המשאבה פתאום ולהפסיק את סיחרור המים במנוע ,

במקרה כזה המנוע יתחמם מיד ומהר ללא יכולת לקרר אותו .

עם החלפת המשאבה כדאי להקפיד להתקין משאבה עם מדחף מברזל

כדי למנוע את הבעיה הזאת בעתיד .

משאבה גרמנית כזאת עולה כ 400 שח ,נוזל קרור 2 מיכלים עוד כ 120 שח

ועבודה כ600 סהכ כ 1120 שח לפני מעמ .

את הטרמוסטט אני לא רואה סיבה להחליף ,זהו רכיב אמין ביותר שכמעט

ואין איתו תקלות .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...