Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6035 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמובן שהשאלה נמצאת בגוף הכותרת.

אך מה היתרונות והחסרונות.

 

כבעלים של 9887 alpine אני יודע שבשביל להגיע לרמת סאונד גבוהה אני יצטרך דאבל דין בעשרות אלפי שקלים בשביל להגיע לרמה גבוהה.

 

אבל מה היתרונות והחסרונות בcarpc?

 

בתחום הטכני והחומרה אין לי בעייה בכלל אני יכול לעשות את הפרויקט הזה כמו שעשית כול פרויקט

 

אך אין לי מושג מאיפה להתחיל חלקים ומאיפה אני משיג אותם כמובן שבארצינו הסיכויים שזה ימכר במחירים שפויים אפסיים.

 

אז אשמח לעזרה.

פורסם

למה דאבל דין בעשרות אלפי שקלים?

איכות סאונד טובה גם תוכל להשיג עם משהו כמו אלפיין w505 ופרוססור כדוגמאת הh700/701

שזה משהו כמו 6-7 אלף ביחד מקס' אם אני לא טועה

 

מה היתרונות והחסרונות בcarpc ?

 

יתרונות -

1.אין סוף אפשרויות ( דברים שיעלו לך המון כסף כדי להשתיל או דברים שבלתי אפשרי לבצע אותם במערכת דאבל-דין רגילה )

2.קוסטומיזציה אישית עד לפרטים הכי קטנים

3.אפקט הwow

4.עלות ביחס לתמורה

 

חסרונות-

1.פרוייקט ( בשבילי זה יתרון , רוב האנשים רואים את זה כחסרון )

2.לא p&p

3.משהו מתקלקל? אין לך למי לשלוח את זה - אתה צריך לשבת ולתקן

 

זה פחות או יותר לדעתי

אני אישית לא חושב שאני יחזור בעתיד הקרוב לhu רגיל

 

חלקים?

תחפש בפורום יש המון המון המון מידע שלחזור עליו פשוט יהיה מיותר..

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

לפי הרכיבים שיש לך כרגע לא נראה לי בכלל שהHU שלך מגביל את האיכות הכוללת של המערכת.

 

אני גם לא חושב שמכשיר בעשרות אלפי שקלים ישפר לך את המצב.

פורסם

עם כל הכבוד לאלפיין 9887, בואו לא נחיה בסרט

מדובר ברדיו דיסק טוב ללא ספק, אבל לא מדובר באיזה מוצר אקזוטי

או היי אנד, או לא יודע מה.

 

מדובר ברדיו דיסק טוב בסטנדרטים של המיינסטרים,

מכשיר של 250 דולר,

 

בקיצור כל 202+701 יהיה פי מליון יותר איכותי, ולדעתי כל CARPC עם כרטיס קול נורמאלי ישתווה ויתעלה,

זאת דעתי בכל אופן

פורסם

החתימה לא עדכנית והרדיו דיסק נמכר ממזמן כבר..

 

פרוייקט בשבילי בכלל לא חיסרון ההפך הוא הנכון.

 

טוב אז כנראה אזרום על פרוייקט קאר פיסי.

 

זה רק הזמנות מחו"ל לפי מה שהבנתי נכון?

פורסם

חלק מהציוד אפשר וכדאי לרכוש בארץ

חלק מהציוד אפשר וכדאי לקנות מחו"ל

חלק מהציוד נראה שאפשר לרכוש רק מחו"ל

 

המינוס הנוסף של הCARPC הוא שהוא גוזל מקום במידה והוא לא משתלב כיחידת ראש 2DIN, צריך להעביר הרבה חוטים והאמינות שלו לאורך זמן (אני מדבר על שלוש שנים ומעלה) לא ברורה עדיין.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי, ברורה מאוד אנשים מריצים סטאפים 5\6 שנים

וגם מה הקטע, מה יכול להיות בעיה ? עוד 3 שנים מקסימום חומרת מחשב חדשה וחדישה בכלום כסף,

פורסם

כמעט אותו הדבר אפשר לאמר על HU מיינסטרים - ואתה עדיין לא תרצה להחליף אחד כל שלוש שנים אם אתה לא חייב.

 

כמה אנשים כבר מריצים DIY CARPC ברכב שלהם במשך שש שנים לעומת כמות האנשים שקונים ומתקינים HU אפטר מרקט... אני לא בטוח שזה מהווה נתון מהימן עדיין.

 

עולם הCARPC לדעתי, רק עכשיו מתחיל לתפוס תאוצה אמיתית, היום עדיין CARPC מובנה מותקן רק ברכבי יוקרה בעוד שרכבים עממיים יותר רק בשנתיים האחרונות עברו בכלל לHU שיודע לקרוא MP3 שלא לדבר על חיבור לDOK...

 

תוך שנתיים שלוש נראה לי כבר שכמעט כל רכב מעאפן 1.6 ליטר יגיע כבר עם CARPC מותקן באופן סטנדרטי - מנוון ככל שיהיה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

שנתיים שלוש זה יותר מידי בשבילי.

בשנה החלפתי 4 hu

וכמובן עוד שנתיים החומרה תשתנה פלאים. אז עד אז כבר נשדרג

 

אני מעדיף לרכוש הכול מהארץ אם אפשר כי אין לי מושג איך להזמין מחו"ל בכלל

פורסם

תתחיל מכך שתענה לעצמך מה בעצם הדרישות שלך ומה הצרכים שלך.

אם 'יש לך את זה' קצת במחשבים, הייתי ממליץ לך בחום ללכת על בנייה של מחשב.

 

לרכוש הכל מהארץ לא יהיה קל כי יש דברים שהם לא כ"כ זמינים או לא כ"כ זולים בארץ, זה כבר שיקול שלך וכמה אתה מוכן להשקיע בזה.

 

להזמין מחו"ל זה נורא פשוט. תפתח חשבון בeBay ובpaypal. תלחץ Buy It Now על הפריט המבוקש והדברים בדרך לבית שלך.. אני יכול לומר לך שבשבועיים האחרונים אני מקבל כל יומיים שלושה חבילות ממתקים מחו"ל, וזה לבד מוי כיף..:lol:

 

את הפריטים הבאים הזמנתי מהארץ:

 

כרטיס קול

לוח אם

מעבד

זכרונות

דיסק קשיח

כבלי VGA + USB

HUB USB

 

את הפריטים הבאים הזמנתי מחו"ל:

 

ספק כח

מסך מגע

PCIE רייזר

דונגל רדיו

דונגל GPS

דונגל WiFi + אנטנה

דונגל DVB-T

מיקרו מקלדת/עכבר

מצלמת רוורס

מתאם VGA/RCA

 

משום מה נראה לי ששכחתי משהו..

פורסם

בשביל להזמין מחו"ל לא צריך ויזה מיוחדת?

או כרטיס אשראי פשוט ונגמר הסיפור?

 

לפי התגובה שלך את המחשב אתה יכול לקנות פה

ואת האקסטרות רק מחו"ל.

 

אני מעדיף בנייה גם יותר זול גם פרוייקט וגם לא כזה סיפור.

פשוט הרבה זמן כבר לא עבדתי עם מחשבים אז אני קצת לא מעודכן ואשמח לעזרה.

 

אהה וצביקה שכחתה את הדבר הכי חשוב שזה כרטיס קול.

פורסם

אם יש לך ויזה אז כל ויזה ( חיילים , פלטיניום , זהב וכו' ) - לא משנה אם היא בינלאומית או לא העיקר יש 16 ספרות

אם כרטיס אשראי אחר אז או בינלאומי או שלכל חברה יש את הקטע שלה

לדוגמא לישראכרט יש משהו שנקרא ישראכרט web שאתה מטעין אותו כמו טוקמן וקונה

 

יש גם משהו אוניברסלי של הדואר כמו הישראכרט web

 

לגבי המחשב

בגלל שאין מכס על רכיבי מחשב

המחירים שלהם לא כאלה שונים מחו"ל ( חוץ מדברים לא נפוצים כמו כונן ssd למשל )

 

אבל יש דברים שאין בארץ בכלל או שסתם יקרים בעיקר - ספק ייעודי ומסך מגע

 

והוא רשם כרטיס קול :)

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

אני די בטוח שיש מכס ואם אין מכס אז יש מע"מ

 

על מסך מגע של איזה 1300 שקל שילמתי בערך 200 שקל

על הספק כוח לא שילמתי או שלא עצרו או שלא הבינו מזה

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם

כן , אין מכס יש רק מע"מ

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

×
×
  • תוכן חדש...