Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי מיצובישי קולט 96 ששוה בערך 20K.

הרכב מאוד שמור עם ק"מ נמוך, אני יד 2 ומטופל באהבה רבה! (חיצונית האוטו לא נראה משהו, הבעלים הקודם הפסיק להשקיע אחרי הפעם השלישית שמשאית זבל גירדה אותו בכניסה לרחוב תל אביבי צפוף).

 

לאחרונה אני חושב על דרכים לחסוך בהוצאות. (עזבתי מרצוני עבודה עם משכורת קבועה ועכשיו אני עצמאי בתחום לא כל כך מפותח בארץ..)

 

אחת הדרכים עליה חשבתי כדי לחסוך בהוצאות הרכב, היא לבטח רק בחובה +ג'.

עד היום ביטחתי חובה+מקיף.

 

עלות המקיף היא כ-3000 ש"ח (ואין לי עבר בעייתי. לרכב הזה מסתבר יש:|)

 

עלות ביטוח צד ג' היא בערך חצי מזה.

 

עכשיו..

אם חלילה גונבים לי את האוטו אני מאוד אתבאס להוציא בערך 20K כדי לקנות משהו אחר. מעבר לעובדה שאני בטוח לא אמצא רכב במצב כמו שלי. זאת אומרת שאצטרך יותר מ20K.

מצד שני עלות הביטוח (חובה ומקיף) היא כ20% משווי הרכב.

 

בעקרון אני גר בבניין עם חניה פרטית ושער חשמלי כך שאני לא ממש חושש מגניבה. מה גם שהאוטו יחסית מוזנח חיצונית.

אבל אני מחליף די הרבה רכבים עם ההורים שלי (ליסינג=דלק חינם) ולהם אין חניה פרטית.

 

שאלתי היא כזאת: האם יש שלב שכבר לא כדאי לבטח במקיף? (לדעתי בכל מקרה בשנה הבאה כבר יעשו לי בעיות לבטח בגלל גיל הרכב)

 

תודה

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

אתה צריך לעשות את החשבון שלך בעצמך...

אם ביטוח צד ג' יעלה לך 1500 שח לשנה (125 שח לחודש) וביטוח מקיף עולה לך 3000 שח בשנה (250 לחודש), האם הפרש של 125 שח לחודש (בתמורה לזה שתוכל לישון שקט יותר) שווה לך את המאמץ או לא ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מישהו אמר לי שזה בסביבות 1500. גם לי זה היה נראה הרבה.

אם זה באמת מתחת ל1000, זה כבר הרבה יותר מפתה.

 

זה רק בלבל אותי יותר..

 

 

תודה

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

נכון,היום יש חוקים חדשים בנוגע לאיזה כיסויים ספצפיים אתה מעוניין

3000 ש"ח נשמע לי קצת מוגזם לכזה רכב

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

אם 1500 שקל הם משהו שאתה לא מסוגל להתמודד איתו

אז מה יקרה ש20 אלף יעלמו (גניבה\תאונה) הריי אין דרך לדעת מה יהיה,

לפעמים דברים שלא תלויים בך גורמים לך להיות אשם בתאונה

פורסם

דבר ראשון אני יכול להתמוד עם 1500 ש"ח. (מצבי לא רע. אני סתם מחפש דרכים לצמצם הוצאות. מה גם שיש חתונה בקרוב..)

 

דבר שני בדיוק בגלל זה אני בדילמה!

השאלה היא האם שווה להשקיע כל שנה כ20% מערך הרכב על ביטוח?

לדעתי זה נהיה מיותר..

 

אני מבוטח בביטוח ישיר.

באיזה חברת ביטוח אפשר לעשות ג' +גניבה? זה נשמע לי פתרון לא רע בכלל.

 

תודה

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

טוב, ברגעים אלו ביטלתי את הביטוח המקיף לרכב ועשיתי רק צד ג'.

 

המחיר? 730 ש"ח.

 

המחיר לג'+ גניבה לא משתלם. זה יוצא בערך 600-700 ש"ח זול יותר ממקיף.

 

יאללה, אני זז לקנות מנעול הגה ואמסטף! :twisted:

תוגה למגיבים.

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם
טוב, ברגעים אלו ביטלתי את הביטוח המקיף לרכב ועשיתי רק צד ג'.

 

המחיר? 730 ש"ח.

 

המחיר לג'+ גניבה לא משתלם. זה יוצא בערך 600-700 ש"ח זול יותר ממקיף.

 

יאללה, אני זז לקנות מנעול הגה ואמסטף! :twisted:

תוגה למגיבים.

עודד.

ההפרש בין ג למקיף הוא פחות מ2000 שקל לרוב,

וזה פחות מ10 אחוז מערך הרכב,

אם שווה לך לסכן 2000 שקל תמורת אבטחת קיום של 20,

החלטה שלך כמובן, לא של אף אחד אחר

בקשר למנעול הגה, בהצלחה אבל ספק אם זה יעזור במשהו

×
×
  • תוכן חדש...