Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלומות,

 

הרכב שברשותיי פיאט משנת 97 שנראית מצוין ומרגישה חולה.

הרכב מקרטע וכבה בזמן נסיעה,לאחר טיפול שבוצע במוסך של בני לוי הכולל טיפול עשרת אלפים וניקוי מסערת הבעיה נותרה וגם שילמתי 2500 שקלים על טיפול עשרת אלפים וניקוי מסערת ככה נאמר לי.

 

אני מחפשת מוסך אחר שיכול לפתור את הבעיה אחת ולתמיד עם מחירים נורמלים בבקשה.

 

בני לוי ביקש ממני לכתוב בפורום את חוות הדעת שלי על המוסך אני לא מרגישה בנוח לעשות זאת.

פורסם

1. המלצות לבעלי מקצוע וחוות דעת תוכלי למצוא בפורום אוף טופיק בשרשור הדביק (למעלה) של המלצות על בעלי מקצוע.

2. אם תפרטי יותר על הבעיה ועל השתשלשות העניינים יכול להיות שיוכלו לתת כיוון.

פורסם

שלום,

במקומך הייתי נכנס למוסך פיאט ביהוד (יש עליו המון המלצות חמות):

http://www.t.co.il/Business/Card-224424.html

 

לדעתי, יותר חשוב למצוא את מקור הבעיה מאשר למצוא מוסך זול.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

קשה לי להאמין שהסכמת לשלם על טיפול עשרת אלפים וניקוי מצערת 2500 ש"ח. גם אם המחיר כולל מע"מ.

הבעיה שלך אינה ליכלוך במצערת .למנועים הללו יש בעיה בגומיות סעפת יניקה.

החלפתם אינה מצריכה עבודה של יותר משעה. מחיר הגומיות 60 ש"ח כולל מע"מ.

אם את מאזור ירושלים, צרי קשר בה"פ ונעזור לך. אם לא נפנה אותך למקום באזור המרכז שיפתור לך את הבעיה.

בועז.

פורסם

אל תחרוץ דין לגבי המחיר כאשר אינך יודע מה מרכיבי הטיפול או אם היו עוד תוספות שתוקנו.

אנשים לרוב אומרים "עשיתי טיפול" ולא מבדילים בן מרכיב הטיפול הבסיסי במחיר ובין שאר הליקויים שבודאי נמצאו ותוקנו במהלך הטיפול, כגון בלמים, גומיות, צינורות מים וכו'.

 

ראשית דבר, אני מציע להכנס למוסך שיש ברשותו סורק תקלות, מוסך מורשה למשל, על מנת לבצע אבחון ראשוני.

פורסם

תוך כדי פעולת מנוע, גם אם ינותק האימובילייזר המקורי או יתקלקל מנוע הרכב ימשיך לפעול עד לכיבויו ואח"כ לא ניתן יהיה להניעו.

האימובילייזר המקורי רק שולל התנעת מנוע כבוי אבל כשהמנוע פועל הוא אינו יכול לכבותו.

במתג ההצתה עצמו אין תופעה ידועה של תקלות בבראבה/ו/מריאה.

בברכה - רפי לין

פורסם

שלום.

 

אני לא בטוח זוכר באיזה רכב מדובר.

אם אני לא טועה מדובר על פיאט ברווה סטיישן מירושלים.אם כן אז כך.

א] את הרכב הביא בחור לתיקון למה הוא לא יוצר קשר

ב] הרכב טופל להערכתי לפני שנה וחצי

ג] אם אני לא טועה גם טיפלתי בבעית התחממות שהיתה לרכב

ד] אין מצב בעולם טיפול בסכום של 2500 ש"ח כולל ניקוי בית מיצערת

יש לי הרגשה שמשהוא פו לא מדויק.

ואכשו ברשותכם.

א] היכן הית שנה וחצי ולמה לא פנית מיד שיש בעיה?

ב] אם יש בעיה אם הרכב יש דרכים מקובלות ומנומסות יותר לטפל בהם ואני לא חושב שהפורום הוא במה הולמת!!!

שלחתי לך הודעה פרטית בתקווה שתקראי אותה.

 

 

 

בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

תגובה לרפי

הייתה לנו בעבר הרחוק פיאט בראוו 1.6 ידנית שהתנהגה לפי התיאור שנתנה הגברת.

במצב זה הייתה תחושה של קריסת מערכת ההצתה, כאשר הרכב לא מגיב תוך כדי נסיעה ואולי גם שעון הטורים נפל לאפס(לא כ"כ זוכר).

לעיתים הרכב היה חוזר לשיגרה לאחר שנייה שתיים, ולעיתים לאחר התנעה מחודשת היה ממשיך כרגיל.

בכל מקרה הוחלף במוסך משהו באימובילייזר, והבעייה חלפה. הרכב היה אצלנו כחדש, כאשר הבעיה התחילה בסביבות 30,000 ק"מ.

פורסם

אולי הוחלף משהוא באימובילייזר נוסף, לא מקורי, שהיה מותקן בנוסף ברכב או שזה מה שאמר המוסך ולא הוא.

אני מדגיש שוב, כשהמנוע פועל בפיאט, אין כל השפעה של האימובילייזר המקורי.

בברכה - רפי לין

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...