Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ראש מנוע ואחרויות מקצועית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

רציתי להתייעץ עם חברי הפורום הנכבדים מה לעשות עם המוסכניק שלי.

 

ביום שישי בבוקר שמעתי רעשים חשודים מאיזור המנוע. הרעש בה והלך אבל כלמוד ניסיון החלטתי לא להסתכן ומייד ללכת למוסך.

הבחור אמר לי שהבעיה היא ברצועה, שימן לי אותה ושלח אותי.

לאחר כמה דקות נסיעה, היו שוב רעשים חזרתי למוסך.

הוא העלה את האוטו על ג'ק הוריד את הגלגים הקדמיים והחליף לי את הרפידות של הברקסים.

הרעש נעלם וחזרתי לביתי.

במשך השבת לא הזזתי את האוטו ובערב נסעתי לת"א (מחיפה).

 

סביב מחלף עתלית שמעתי רעשים, החלטתי להנמיך מהירות וליסוע עד לזכרון ולהסתובב חזרה לחיפה.

לפני זכרון חום המנוע עלה קצת - אבל ממש לא עד הנורה, והחלטתי לעצור.

היה ריח של שמן, וניסיתי אחרי כמה דקות להניע ללא הצלחה.

גררתי את האוטו למוסך, והתברר לי שהלך ראש מנוע.

זאת הפעם השניה בשנה האחרונה שהולך הראש, יש לציין שמאז שהלך בפעם הראשונה אני מקפיד כמו ייקה על כל הטיפולים והבדיקות נהג...

 

המוסכניק טוען שזה לא אחריותו - לא מצפה שיישא בכל התשלום, אבל בכל זאת, מה לעשות???

פורסם
להחליף מוסכניק ואז לתבוע בתביעות קטנות את הקודם על מלוא הנזק.

 

רק שהאחריות על תיקוני רכב היא בד"כ שלושה חודשים עד חצי שנה,

אם אין אחריות אין שום סיבה לתבוע, בטח לא כשאין עדויות כלשהן לרשלנות.

פורסם

על איזה רכב מדובר ? סוג ושנת ייצור, האם הרכב התחמם והמשכת לנסוע ?

כי אם כן,מי שגרם את הנזק זה אתה ולא המכונאי אבל:

אם במשך שנה הלך פעמיים ראש מנוע יש שתי אפשרויות:

א- השיפוץ הראשון לא היה כמו שצריך.

ב- יתכן ועשיית ראש המנוע היתה כמו כוסות רוח למת בניסיון לא להכניס אותך להוצאה על החלפת מנוע אבל בעצם אין ברירה וכל המנוע אז והיום לא שווה כלום והפתרון הוא להחליף מנוע.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

יהיה קשה מאוד להוכיח שהראש הלך לא באשמתך והקייס שלך במשפט יהיה חלש מאוד אבל, אני הייתי מצפה מבעל מקצוע הגון לקחת עליו את האחריות כי ראש מנוע לא היה אמור ללכת פעם נוספת תוך שנה . או שלא היה צריך לעשות אותו מלכתחילה או שהתיקון שלו לא היה טוב.

...Our necessities are few but our wants are endless

×
×
  • תוכן חדש...