Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיגו 406 מול סיטרואן C5...


roy28
שימו לב! השרשור הזה בן 7358 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כיום יש לנו פיגו 406 1.8, האוטו בסה"כ חמוד מאד למרות שהביקורות לא מרבות לשבח את האוטו...

הציעו לנו להחליף את האוטו לסיטרואן C5 2.0, הייתי רוצה לדעת ממישהו עם ניסיון איך האוטו? איבזור, נוחות, מנוע וביצועים...

 

בתודה, רועי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כיום יש לנו פיגו 406 1.8, האוטו בסה"כ חמוד מאד למרות שהביקורות לא מרבות לשבח את האוטו...

הציעו לנו להחליף את האוטו לסיטרואן C5 2.0, הייתי רוצה לדעת ממישהו עם ניסיון איך האוטו? איבזור, נוחות, מנוע וביצועים...

 

בתודה, רועי.

 

בכל הפרמטרים שרשמת הסיטרואן עולה על הפיזו בכמה וכמה דרגות.

-מבחינת אבזור זהו אחד הרכבים המאובזרים בקטגוריה של המנהלים!

-מבחינת נוחות הרכב הזה עולה על כל מתחרה בסגמנט הזה ויש טוענים שאף בסגמנט גבוה יותר!

 

-מבחינת ביצועים, מנוע הסיטרואן חדיש יותר מהפיזו, הוא חזק מספיק ובסך הכל הוא משודך בצורה טובה-לא חסר מומנט וכוח.

 

 

אם יש את האופציה להחליף, אני הייתי ממליץ בחום!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם מישהו יודע על בעיות מיוחדות שהאוטו עושה?

 

בכל זאת סיטרואן ידועה כמכונית שעושה לא מעט בעיות... יש צרות מיוחדות איתה?

 

סיטרואן=פיזו, פיזו=סיטרואן....

 

אותם תקלות בשניהם, אותם בעיות מפורסמות ומטרידות.

 

כעיקרון הבעיות הרבות הם בנושא החשמל... אבל עד כה-שמעתי מהאנשים שרכשו את הסיטרואן שזה בעיות קלות ופשוטות לתיקון!

 

אני לא מאמין שתרגיש הבדל במעבר בין המכוניות האלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כעיקרון הבעיות הרבות הם בנושא החשמל... אבל עד כה-שמעתי מהאנשים שרכשו את הסיטרואן שזה בעיות קלות ופשוטות לתיקון!

 

פחות או יותר מה שהיה לנו עם הפיגו...

 

בכל מיקרה מכמה בירורים על הסיטוראן נראה שהיא באמת מוצלחת מאד, בקשר למנוע שלה... האם יש לסי 5 את אותם מנועים של ה-406? הכוונה ב-1.8 וב2.0?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מיקרה מכמה בירורים על הסיטוראן נראה שהיא באמת מוצלחת מאד, בקשר למנוע שלה... האם יש לסי 5 את אותם מנועים של ה-406? הכוונה ב-1.8 וב2.0?

 

אכן כן.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה407 החדשה אמורה להגיע בקרוב לארץ..

הייתי מציע לחכות לראות אותה - היא אמורה להיות טובה לפחות כמו הC5

(אם זה אפשרי כמובן.. :roll: )

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה407 החדשה אמורה להגיע בקרוב לארץ..

הייתי מציע לחכות לראות אותה - היא אמורה להיות טובה לפחות כמו הC5

(אם זה אפשרי כמובן.. :roll: )

 

היא אמורה לבוא עם מנוע 2.2 ולדעתי תעלה כ-30K יותר מה-C5

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה407 החדשה אמורה להגיע בקרוב לארץ..

הייתי מציע לחכות לראות אותה - היא אמורה להיות טובה לפחות כמו הC5

(אם זה אפשרי כמובן.. :roll: )

 

היא אמורה לבוא עם מנוע 2.2 ולדעתי תעלה כ-30K יותר מה-C5

 

בהתחלה.. אחר כך יגיעו עוד.. ציטוט:

 

"תשווק בשלב ראשון אך ורק עם מנוע הבנזין בנפח 2.2 ליטר (155 כ"ס), בעתיד צפויים להגיע מנועים נוספים: 2.0 ליטר (134 כ"ס), 2.9 ליטר (208 כ"ס) וטורבו דיזל בנפח 2.0 ליטר (134 כ"ס)."

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-C5 אוטו מצויין לדעתי, לשני חברים שלי יש 406 ו-C5, מבחינת ביצועים ה-C יותר מהירה, נוחה בצורה מדהימה ומאוד מאוד בטוחה, במצב ספורט האוטו ממש דבוק לכביש ובזמן שחברי מתאמץ ב406 להדבק אלינו אנחנו ממש נוסעים רגיל.... במצב ספורט כמובן אשר מנמיך את הרכב ומקשיח את המתלים.

מבחינת המרווח ה-C עולה גם על ה-406, אין לה תעלה של גל ההנעה וממש מרווח ונוח מאחור, המושבים הם הכי נוחים ונעימים שישבתי בהם. האבזור גם כן עשיר, אני יודע רק בנוגע לחבילת PACK אשר באה עם כל האבזור החשמלי המקובל, בקרת אקלים, מחשב דרך, רדיו דיסק עם שליטה מההגה, מראות מתקפלות בחנייה, מגנזיום, פסי הגנה בצבע הרכב וכו'

בקיצור לדעתי היא הטובה בקבוצתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מצטרף להמלצה של לחכות ל407.

 

בקשר לסי-5, כתבתי לא פעם, אך אני אחזור:

 

אוטו ענק, מרווח ונוח בצורה מדהימה. מנוע ה1.8 חלש בשבילו.

 

בעיות נפוצות:

תכנס ליאהו!קהילות, ושם לך לקהילה של סי-5. יהיה לך שם פירוט של בעיות בסי-5. הגדולה מביניהם היא בעיה במע' המתלים המפורסמת של סיטרואן. לסדרה שלמה של סיטרואן סי-5 יש בעיה חמורה במע' המתלים, אפשר לגלות אם הסיטרואן שייכת לקבוצה הזו ע"י הסתכלות במספר השלדה.

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מצטרף להמלצה של לחכות ל407.

 

בקשר לסי-5, כתבתי לא פעם, אך אני אחזור:

 

אוטו ענק, מרווח ונוח בצורה מדהימה. מנוע ה1.8 חלש בשבילו.

 

בעיות נפוצות:

תכנס ליאהו!קהילות, ושם לך לקהילה של סי-5. יהיה לך שם פירוט של בעיות בסי-5. הגדולה מביניהם היא בעיה במע' המתלים המפורסמת של סיטרואן. לסדרה שלמה של סיטרואן סי-5 יש בעיה חמורה במע' המתלים, אפשר לגלות אם הסיטרואן שייכת לקבוצה הזו ע"י הסתכלות במספר השלדה.

אבל קודם כל תגיע גרסת ה-2.2 ורק לאחר מכן תגיע ה-2.0, וזה יהיה לא בזמן הקרוב לפי מיטב ידעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב בקשר להצעות של ה407 גם אני חשבתי על זה, אבל לחכות עד שהואטו יגיע, ועוד במנוע של 2.0, זה לא אפשרי.

בכל מיקרה גם לא כל כך התלהבתי מה407 ואני די בטוח גם שאבא שלי לא התלהב ממנה!

 

עוד שאלה קטנה בקשר לסי 5, ידוע לי שההבדלים במחירים בין 2.0 הרגילה לבין ה2.0 המאובזרת ביותר (PACK) הם של בערך 10K, מישהו מניסיון יכול לספר לי על איבזור דומיננטי ומשמעותי שיש ב- PACK ושאין בגירסה הרגילה? והאם זה שווה את הכסף?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד שאלה קטנה בקשר לסי 5, ידוע לי שההבדלים במחירים בין 2.0 הרגילה לבין ה2.0 המאובזרת ביותר (PACK) הם של בערך 10K, מישהו מניסיון יכול לספר לי על איבזור דומיננטי ומשמעותי שיש ב- PACK ושאין בגירסה הרגילה? והאם זה שווה את הכסף?

 

אתה יכול לבדוק באתר סיטרואן, אתה יודע :p

 

הדלקה אוטומטית של אורות בהתאם לעוצמת האור

חיישני חנייה

כיוונון מראת ימין למדרכה בשילוב לרברס

מראה פנימית מתכהה אוטומטית

מראות צד חשמליות

בקרת אקלים נפרדת לנהג ולנוסע

מסנן אוויר לחלקיקים וריחות

חישוקי מגנזיום

גלגל הגה מעור

ריפוד מפואר יותר

עיצוב עץ בלוח הפיקוד המרכזי ובדלתות

סף דלתות עם גימור אלומיניום

פסי הגנה בצבע הרכב

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לבדוק באתר סיטרואן, אתה יודע :p

 

אז זהו שבדקתי.. אבל העיניין הוא שהייתי רוצה לדעת ממישהו שמכיר את האוטו, האם כל האיבזור הנוסף הזה שווה את המחיר. או שאפשר (ואולי עדיף) להסתפק בחבילה הרגילה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7358 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...