Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו בכל שנה אני מצחצח את הרכב השחרחר שלי ומגיע למיאמי ביץ כדי לראות את כל הרכבים החדשים בתערוכה השנתית של פלורידה ואולי גם למצוא כמה מוצרים מעניינים שאוכל לצרף אותם לליין שלי.

השנה, כנראה בגלל המצב הכלכלי ביבשת, הורידו את סימטת מיליון הדולר הידועה שנמצאת בסוף התערוכה אך עדיין ניתן היה לראות כמה דגמים יפים ומעניינים.

 

תהנו :-P

 

after-DSC04688800x600.jpg

 

DSC04754800x600.jpg

 

DSC04755800x600.jpg

 

DSC04756800x600.jpg

 

DSC04749800x600.jpg

 

DSC04742800x600.jpg

 

DSC04762800x600.jpg

 

DSC04768800x600.jpg

 

DSC04771800x600.jpg

 

DSC04773800x600.jpg

 

DSC04781800x600.jpg

 

DSC04791800x600.jpg

 

DSC04792800x600.jpg

 

DSC04800800x600.jpg

 

DSC04807800x600.jpg

 

DSC04809800x600.jpg

 

DSC04817800x600.jpg

 

DSC04821800x600.jpg

 

DSC04827800x600.jpg

 

DSC04832800x600.jpg

 

DSC04838800x600.jpg

 

DSC04854800x600.jpg

 

DSC04847800x600.jpg

 

DSC04849800x600.jpg

 

DSC04876800x600.jpg

 

DSC04877800x600.jpg

 

DSC04932800x600.jpg

 

DSC04890800x600.jpg

 

DSC04930800x600.jpg

 

DSC04950800x600.jpg

 

DSC04957800x600.jpg

 

DSC04972800x600.jpg

 

DSC04979800x600.jpg

 

DSC04998800x600.jpg

 

DSC04997800x600.jpg

 

המכונית שהכי עשתה לי את זה השנה היא ללא ספק ה - ASTON MARTIN DBS המהממת!!!

 

DSC04929800x600.jpg

 

DSC04921800x600.jpg

 

DSC04922800x600.jpg

 

עד השנה הבאה...

 

DSC04875800x600.jpg

אומנות ההיי אנד דיטיילינג

פורסם

התפחלצתי.....

 

תמונות מדהימות והמכוניות עוד יותר

 

10\10.

בצער רב נמכרה לה ה205GTI שלי כולל המנוע MI16.

 

הרכב הבא יהיה הנעה אחורית/4X4. ממממ

פורסם

זאת תערוכה של יצרנים או של סוכניות רכב ?..

 

 

בהחלט תמונות יפות, אשמך למרצדסים ולחברות שיפורים גם.

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

תמונות מדהימות, אני המום!:shock:

תודה רבה על השיתוף. הסוואנה נראית מדהים.

אשמח לעוד תמונות של היצירות שלך, נורא מעניין וכיף לראות את העבודות שלך.

שלומי.

פורסם

שמסתכלים מרחוק, הפנסים האחוריים של אסטון מרטין נראים כאילו הם מצופים ביהלומים.8)

 

תמונות מושקעות!

 

אשמח לעוד תמונות של היצירות שלך, נורא מעניין וכיף לראות את העבודות שלך.

 

+1 :king:

פורסם

פשוט WOW :shock2:

 

תודה על השיתוף עימנו.

 

:mm_yeah:

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

הגרסה המודרנית לסטינג ריי מדהימה - רק בשביל לחזור לייצור לטעמי לפחות חייבים להחזיר את 4 הפנסים העגולים אחורה!

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם

תודה על התמונות!

 

יוצא לך לבקר גם ב SEMA?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

×
×
  • תוכן חדש...