Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמו שאמרתי בהודעה המקורית שלי, גם לפי דעתי אזור מרכז העיר הוא די בטוח (פרט לא.ת. ישן)

שיכון המזרח שהייתה ידועה לשימצה היא כיום שכונה של בתים צמודי קרקע שהייתי שמח מאוד לגור בה.

 

לעניות דעתי, איזור המערב החדש בהרבה יותר בעייתי.

No worries 8)

פורסם

ראשון תמיד היתה חלק מה"חי בר" , זה לא דבר חדש.

יש שם דווקא שכונות חדשות ושקטות לפי מה שיצא לי להכיר ,אבל כנראה שריכוז מסויים של קבוצות אוכלוסיה מסויימות, שחלקן היגרו מחו"ל הביאו איתן מחו"ל צורות התנהגות אכזריות שמעולם לא נראו כאן בארץ בשנות ה80 ולפניהן , מסייע לדרדור המצב ולא רק בראשל"צ.

 

בקשר למהללי בת ים... אשרי המאמין. להעביר את הערסים משיכונים למגדלים לא משנה את היותם ערסים :)

במחירים שכביכול נמכרות שם דירות, אין סיבה לקנות שם דירות כי אפשר לקנות בערים הרבה יותר טובות (כמו הרצליה, תל אביב וערי שרון נוספות)

 

בכל מקרה, משפחות הפשע מפוזרות בכל הערים בארץ, גם ברמת השרון, גם ברעננה, גם בתל אביב וגם בכל מקום אחר.

מה שצריך להסתכל עליו היא רמת האוכלוסיה ולא משנה כמה התקשורת תנפח את הבועה המפוברקת הזאת וכמה בת ימים ישכנעו את עצמם,

נכון להיום אי מה להשוות בין רמת הבטחון של ללכת ברחוב בבת ים או ברמת השרון (לדוגמא) או להחנות את הרכב שם.

 

כבר היום מכינים את הבועה הבאה: רמלה / לוד.

נו באמת.

 

נ.ב.

אם אכן קיים אדם שעבר מרצונו החופשי מרמת השרון לבת ים ,הוא היה צריך לעבור להתגורר במוסד אישפוז בכפיה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל,עד כמה שאני זוכר,אתה גר בתל אביב לא?

משום שתל אביב היא בועה בפני עצמה במדינה שלנו ולא ברת השוואה לאף עיר,אין מה לדבר ולדון או להשוותה לאף עיר אחרת,אולם לגבי אוכלוסיה,לדעתי הלא מלומדת, אחוז ה"חי ברים" כהגדרתך בת"א גבוהה בהרבה גם מספרית וגם באחוזים מדיי הרבה ערים בארץ ובטח ובטח מראשון לציון,פשוט ת"א לא נחשבת כעיר נורמטיבית למגורים ולכן אף אחד(חוץ מתושבי ת"א) לא באמת מתייחס לנתונים כאלו ואחרים לגביה,מבחינת חלק גדול מתושבי המדינה,ת"א היא חוץ לארץ.

פורסם

תל אביבי בהווה אבל לא במקור. (וגם לא חי בבועה או מעריץ את אורח החיים התל אביבי הטיפוסי)

נולדתי וגרתי מעל 22 שנה באחת הערים האחרות שמוזכרות לשמצה בשרשור הזה.

מכיר מקרוב מאוד את ערי החי בר ואף את רמלה/לוד. (יש לי חברים שאני פוגש תכופות בכל אחת מהערים הללו כבר יותר מעשור)

 

הטענה היתה שאם מחירי הדירות בבת ים כה גבוהים אז למה לקנות שם בעצם אם זה אמור להיות מקום שמגיעים אליו כתחליף למקומות יקרים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

למה לקנות בבת ים ?

 

כי במחיר של דירה חדשה בתל אביב,קו ראשון לים,אתה עדיין תקנה 2 דירות בבת ים,לרוב הן יהיו יותר גדולות וקו ראשון למים.

 

אייל, לא יודע על איזו תחושת ביטחון אתה מדבר באיזור השרון ואיזה חוסר בטחון יש לך ב"חייבר",אני אזכיר לך שגם בהרצליה יש את האיזורים עם אוכלוסייה מאוד "איכותית",גם בתל אביב יש איזורים עם לא מעט תושבים שהיית מעדיף שלא יהיו במעגל החברים שלך,בטח לא במעגל האוייבים שלך.

 

אף אחד לא מנסה לשכנע את עצמו לגבי איזושהי עיר,אני אזכיר לך שעבריין מבת ים לא יגיע לגבולות העיר ואז יגיד לעצמו "עכשיו שאני מחוץ לעיר אני אהפך להיות שגריר של רצון טוב",וכך גם לגבי עבריין מאיזור השרון וכו'.

 

העבריינות והפשיעה בארץ חוגגות,עד שלא תביא לי סטטיסטיקות אמיתיות ומבוססות על אחוזי פשיעה ביחס לגודל אוכלוסיה כל מה שתגיד לא רלוונטי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

גם בבת ים לא זול, דירת 4 חדרים על הים עולה 5 אלף ש"ח, וזה לפני שדיברנו על תחזוקת הבניין שעולה אם אני לא טועה 500 ש"ח בחודש פלוס אם רוצים להשתמש בבריכה בקיץ יש להוסיף עוד כסף.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

בתור חולוני ותיק, האבולוציה של מערב ראשל"צ ידועה לכולנו.

בת ים, בעיקר איזור אנה פרנק. ----->חולון, בעיקר קריית בן גוריון.---->מערב ראשל"צ, בעיקר: כרמים, אשלים וכו...

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם
גם בבת ים לא זול, דירת 4 חדרים על הים עולה 5 אלף ש"ח

וואו!!!

אם אני מוכר דירה בחדרה, אני קונה גם דירה בבת ים וגם מרצדס, וגם יישאר לי עודף לריהוט ומערכות סאונד מפוארות גם בבית וגם ברכב!

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
וואו!!!

אם אני מוכר דירה בחדרה, אני קונה גם דירה בבת ים וגם מרצדס, וגם יישאר לי עודף לריהוט ומערכות סאונד מפוארות גם בבית וגם ברכב!

 

כן רק שכחתי להוסיף שזה מחיר לשכר דירה חודשי

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
למה לקנות בבת ים ?

 

.

 

וגם כי זו אחת מהשקעות הנדל"ן הטובות ביותר בשנים האחרונות, לאלה שמחפשים דירה שהשקעה ולא למגורים.

 

אייל אתה תל אביבי במקור?

פורסם

רשמתי שלא.

 

השאלה היא מי אמר שזו אחת מהשקעות הנדל"ן הטובות ביותר? התקשורת שאולי ממומנת ע"י גופים בעלי אינטרס?

כשאתה אומר שמדובר בדירה להשקעה ולא למגורים אז אולי זה מעמיד את הדברים קצת באור שונה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

 

השאלה היא מי אמר שזו אחת מהשקעות הנדל"ן הטובות ביותר? התקשורת שאולי ממומנת ע"י גופים בעלי אינטרס?

כשאתה אומר שמדובר בדירה להשקעה ולא למגורים אז אולי זה מעמיד את הדברים קצת באור שונה.

 

מה הקשר לתקשורת? :?

 

אני מדבר מניסיון אישי. התשואה לדירה שנקנתה במחיר יחסית נמוך לפני כמה שנים גבוהה ביחס לדירה במחיר זהה באזורים אחרים שנלקחו בחשבון לפני כמה שנים.


×
×
  • תוכן חדש...