Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום כולם, קוראים לי אורן אני בן 17 וחצי מחולון.

 

אז כמו כל אדם חובב מכוניות, הוצאתי רישיון וברגע שהסתיים המלווה אני מחפש רכב.

 

עכשיו אני 1.92 אני בן אדם נורא גבוה ויש מכונית שאני בקושי נכנס בהם, למשל סוזוקי בלאנו ורנו קליאו.

 

אני מחפש רכב שיעלה סביב ה7-8 אלף, שיהיה אמין ושלא יהפוך ל"רכב מוסך" בהרף עין.

 

מהחיפוש שלי מצאתי כמה מכוניות:

 

1. רובר 214/216 (כמעט זהות)

2. סיטרואן סקסו

3. פיאט פונטו

 

בקשר לפיאט פונטו זה נשלל מידית מפני שאני לא אוהב את הרכב הזה בכלל.

 

הרובר והסיטרואן הנ"ל אפשר למצוא כיום בתקציב המתאים לי. ישבתי ברובר ונהגתי בה, אוטו נוח ומפנק. הסיטרואן גם אוטו שנראה מעולה אך לא יצא לי לנהוג בו.

 

אבל, ותמיד יש אבל, שני המכוניות האלה הרבה אמרו לי לא כדאי לקנות. לרובר אין חלקים ובספק אם יש מוסך מורשה, ולסיטרואן אין שוק.

 

אז רציתי לדעת מה אתם חושבים, בעיקר על הרובר, ואם יש לכם אוטו שאתם ממליצים לי בתור אוטו ראשון.

 

תודה רבה לכם, אורן.

 

 

נ.ב

 

שאלה נוספת.. חבר שלי עשה ביטוח על אוטו שלו (פיאט פונטו 97) ועלה לו 3.5 אלף צד ג'. כמה אתם מאמינים שעולה מקיף, ואם שווה לעשות על אוטו שעולה כך ביטוח מקיף.

פורסם
שלום כולם, קוראים לי אורן אני בן 17 וחצי מחולון.

 

אז כמו כל אדם חובב מכוניות, הוצאתי רישיון וברגע שהסתיים המלווה אני מחפש רכב.

 

עכשיו אני 1.92 אני בן אדם נורא גבוה ויש מכונית שאני בקושי נכנס בהם, למשל סוזוקי בלאנו ורנו קליאו.

 

אני מחפש רכב שיעלה סביב ה7-8 אלף, שיהיה אמין ושלא יהפוך ל"רכב מוסך" בהרף עין.

 

מהחיפוש שלי מצאתי כמה מכוניות:

 

1. רובר 214/216 (כמעט זהות)

2. סיטרואן סקסו

3. פיאט פונטו

 

בקשר לפיאט פונטו זה נשלל מידית מפני שאני לא אוהב את הרכב הזה בכלל.

 

הרובר והסיטרואן הנ"ל אפשר למצוא כיום בתקציב המתאים לי. ישבתי ברובר ונהגתי בה, אוטו נוח ומפנק. הסיטרואן גם אוטו שנראה מעולה אך לא יצא לי לנהוג בו.

 

אבל, ותמיד יש אבל, שני המכוניות האלה הרבה אמרו לי לא כדאי לקנות. לרובר אין חלקים ובספק אם יש מוסך מורשה, ולסיטרואן אין שוק.

 

אז רציתי לדעת מה אתם חושבים, בעיקר על הרובר, ואם יש לכם אוטו שאתם ממליצים לי בתור אוטו ראשון.

 

תודה רבה לכם, אורן.

 

 

נ.ב

 

שאלה נוספת.. חבר שלי עשה ביטוח על אוטו שלו (פיאט פונטו 97) ועלה לו 3.5 אלף צד ג'. כמה אתם מאמינים שעולה מקיף, ואם שווה לעשות על אוטו שעולה כך ביטוח מקיף.

 

לרובר יש מספיק חלפים מקוריים וגם תחליפיים.

הרכב רגיש מאוד לטיפולים. אם הוא מטופל לפי הספר ובזמן הוא יכול להסב הנאה (במיוחד הידני) עם אמינות מפתיעה יחסית.

 

אם לא - מדובר בבור של הוצאות בלי תחתית.

פורסם

גם סקסו שמורה ומטופלת לא תסב בעיות. בלאי עש בכל רכב בגיל כזה אז תהיה מוכן.בכל מקרה, חפש לך ידנית.

אין משמעות ל"שוק", רכב כזה כבר היום לא שווה הרבה, ובטח לא עוד 3 שנים כשתחליט למכור אותו.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

לא הבנתי אז על מה אתם ממליצים, מה כדאי לנהג חדש.

 

דר"א, אתה יכול לפרט למה אתה מתכוון שאתה אומר "מטופל לפי הספר ובזמן" ? תודה

פורסם

לפי דעתי בתקציב הזה אל תתמקד ברכב ספציפי או בסוג ספציפי.

חפש את הרכב שנמצא במצב הכי טוב, זה שטופל בזמן ובלי התחכמויות. רכב כזה יהיה אמין יותר ויעלה פחות לתחזוקה (ככל הנראה) מרכב שלא טופל כיאות.

פורסם

חפש פיז'ו 306 1400 ידנית מאיזור שנתון 96 או סובארו לאונה 1600 ידנית מסוף השמונים.

כיום - VOLVO S-80 T-5 מודל 2011

בעבר - VOLVO S-60 T-5 מודל 2003

בעבר - SEAT LEON 1800 אוטו' מודל 2002

×
×
  • תוכן חדש...