Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6116 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

לאחרונה אני שם לב שלפעמים תאורת ההילוכים (אוטומתי יש לציין) לפעמים דולקת ולפעמים לא.

אם לאחר ההנעה האור לא נדלק - הוא כבר לא ידלק במהלך הנסיעה.

 

רציתי לדעת אם למישהו יצא לבדוק בעיה דומה בעבר? יש מצב שזה פיוז? אם כן מה מיקומו?

 

אני אח"כ כמובן אבדוק אופציה של מנורה שרופה אבל כרגע זה נראה פשוט פחות הגיוני.

פורסם
אהלן,

 

לאחרונה אני שם לב שלפעמים תאורת ההילוכים (אוטומתי יש לציין) לפעמים דולקת ולפעמים לא.

אם לאחר ההנעה האור לא נדלק - הוא כבר לא ידלק במהלך הנסיעה.

 

רציתי לדעת אם למישהו יצא לבדוק בעיה דומה בעבר? יש מצב שזה פיוז? אם כן מה מיקומו?

 

אני אח"כ כמובן אבדוק אופציה של מנורה שרופה אבל כרגע זה נראה פשוט פחות הגיוני.

 

רק המנורה הזאת נדלקת לפעמים או גם מנורות חניה?

בדרך כלל ברכבי טויוטה בעיה היא רק במנורה

פורסם

זו רק המנורה התיל שלה קרועה ומה שקורה זה שבזמן הנסיעה כתוצאה מהתנודות קופץ התיל למקומו ומעבר הזרם דרכו מחזיק אותו במקומו עד להתקררות הנורה שוב, לדוגמא תראה את הנהג הישראלי הטיפוסי שכאשר לא נדלקת לו נורה ראשית ברכב נותן מכות ופותר את התקלה זמנית.

פורסם
הייתם ממליצים לפתוח ולהסתכל לבד או ללכת למוסך בשביל זה?

 

אני בד"כ בעד לבדוק בעצמי.[/quote

 

תפתח בוג פיליפס בקונסולה מרקזית(בורג מאחורה)ושלוב את כל הקונסולה

 

רק תרים בלם חניה עלמנת שקונסולה תצא

פורסם
הייתם ממליצים לפתוח ולהסתכל לבד או ללכת למוסך בשביל זה?

 

אני בד"כ בעד לבדוק בעצמי.

 

אם אתה בעל חוש טכני ומבין עיניין זה לא סיפור גדול לעשות את זה אך אם אתה מהסוג של אלה אשר לא יודעים לתלות תמונה בבית וקוראים לשכן אז תותיר את העבודה לבעלי המקצוע.

פורסם
הייתם ממליצים לפתוח ולהסתכל לבד או ללכת למוסך בשביל זה?

 

אני בד"כ בעד לבדוק בעצמי.[/quote

 

תפתח בוג פיליפס בקונסולה מרקזית(בורג מאחורה)ושלוב את כל הקונסולה

 

רק תרים בלם חניה עלמנת שקונסולה תצא

 

תודה! עזרת לי מאוד.

יש לך מושג לגבי הרמת המכסה פלסטיק שמכסה את המנורה עצמה ? (לאחר הרמת הקונסולה כמובן)

יש שם קליפסים עדינים.

פורסם

תעבוד בזהירות, תשים לב שאתה משחרר את כל הברגים, והכל יהיה בסדר.

 

פרק את הנורה בדוק אותה והחלף לפי הצורך.

 

זה לא צריך להיות מסובך.

×
×
  • תוכן חדש...