Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
kompy - איזה אוטו אחר במצב כזה אפשר להשיג ב-40K ? זאת הנקודה שבגללה שווה לשלם מעל.

 

אני אנסה להוריד אותו ל-39K בטענה שצריך לעשות טיפול גדול של 1K...

סליחה, אבל אני לא בא להתנגח איתך.

בקשת דעות/המלצות לגבי התמחור, אז קבלת את שלי(גם אם אין היא מקובלת עליך).

 

דבר אחד אינני מבין, מדוע לפתוח את כל הדיון באם אתה סגור על הרכב :?

 

קח את הרכב לבד' ואז נהיה יותר חכמים.

 

עמית

 

את העניין של רכב אחר במחיר הזה הצגתי כעוד התלבטות...

אני לא סגור על הרכב בגלל המחיר הגבוה, ולכן פניתי אליכם כדיי להתייעץ.

טוב, באמת כדיי לראות מה תהיה תוצאות הבדיקה, למרות שלא נראה שימצאו משהו חוץ מהצביעה הכללית.

 

אני לא הייתי קופץ למסקנות. קודם תקח לבדיקה ואז נראה אם הבחור דובר אמת או לא. בנתיים יש לו סיפורים מפה ועד הונלולו, אני לא הייתי פותח פה כאשר מדובר בבחור עם כ"כ הרבה סיפורים ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

"בחור" הוא היה בערך לפני 50 שנה :) מדובר על זקן בן 76.

 

בסוף קניתי אותה ! 3K מעל המחירון (1800ש"ח מעל לפי יד 1).

 

בבדיקה היו חייבים לכתוב משהו, אז חירטטו את השורה הרגילה של :

"רעש שסתומי מנוע, לבדוק צריכת שמן בנסיעה ולחזור"

איזה רעש ואיזה בטיח...

 

וליקוי ברמה גבוהה : "צבע כללי כולל תיקוני פח".

 

כיף לקנות אוטו ב-39K ולהריח את הריח של החדש מהריפודים :)

×
×
  • תוכן חדש...