Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

< - הודעת פרישה - >


David A
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה לעשות שהרמה נהיית נמוכה :cry: !!!

הרבה צעירים שאוהבים מכוניות אבל לא מבינים הרבה בתחום יושבים ברשת ושומעים שיש מקום אחד (פורום הזה) שמקשיב ממליץ ונימצא ב"אותו" ראש...

 

בכול ההודעות ה''מפגרות" אפשר לטפל ולהעיר

ברב המיקרים זה רק מישתמשים חדשים שרק עכשיו ניכנסו לעניין...

 

ומי כמוך יודע... :evil::evil::twisted::twisted:

 

אני המום מהעובדה שאתה מרשה לעצמך לכתוב את זה :!:

 

 

וליתר האנשים - רציתם שינוי? תקבלו שינוי. if you like it or not.

 

פרטים בקרוב (מאוד)

 

רוני

 

ובקרוב , הסרט החדש - " המספריים של רוני " :twisted::twisted:

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא טוב. :?

 

ממש לא טוב. :(

 

גם אני מחכה למספריים של רוני.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

זה מדהים.

בשבועות האחרונים חשבתי לעצמי כמה שהפורום הזה קרוב למסה הקריטית שאליה הגיע YNET לפני הולדתו של הפורום הזה.

אני חושב שזה תהליך התבגרות טבעי של פורום.

 

למרות שאני מסכים עם כל מלה שלך ושל עוד כמה כותבים בשרשור זה (20VT למשל)

אני מוצא בתהליך הזה גם סממנים חיוביים:

בזכות מקצוענותם של עמודי התווך (אתה כמובן מהבולטים בהם) הפורום הפך להיות פופולרי ובעל מוניטין. אתה יכל להיות גאה מאד במימדים שאליהם הפורום הגיע כי יש לך חלק בהצלחה הזו. בכל פורום יש תהליך טבעי של התחדשות דורות. אנשים משפרים את ידיעותיהם ועם הזמן לומדים לתרום ולהעביר הלאה חלק מהידע שנצבר עם הזוית האישית של נסיונם. הבעיה הכואבת ביותר שאנשים שיש להם רקורד של 5.5 הודעות בפורום ומדברים על אגזוזי לחץ ופנסים כחולים כשיפורי רכב יכולים לגרום לכולנו להרגיש כחלק מחבורה של חובבנים (חאפרים :wink: ) ושטחיים.

 

אני מאד מקווה שלא נפסיק לשמוע ממך לחלוטין ותמשיך לבקר מפעם לפעם בפורום, ושנראה אותך במפגשים מדי פעם (איך אני לא מתבייש :lol: מראה את הפרצוף שלי במפגשים פעם בשנה)

 

יש שני אנשים שהמלה שלהם בנושא רכב היא קודש עבורי :yum: (חנפן מסריח)

אחד התברגן והשני מוריד פרופיל. .....קשה....קשה....

פורסם

חבל, חבל. :cry:

אני לא יודע לאן הפורום הזה הולך, אבל אני כבר שנה + נמצא כאן, וללא ספק למדתי המון, גם מדיויד והמון מתומר שטרח ועזר רבות בתחילת דרכי עם הראלי.

אני גם לא ממש רושם המון בפוורם, בדר"כ אני שואל יותר מאשר עונה, כי עדיף לשאול מאשר לכתוב שטויות, חבל שרבים אחרים לא טורחים להפנים את ה"תזה" הזו, כך אולי הרמה הייתה נשמרת.

 

אני חושב שדיויד לקח החלטה קשה, בוגרת וכנראה הגיעו לו מים עד נפש אם הוא הגיע לאותה החלטה.

דיויד תתנחם, ישנם עדיין חובבי נהיגה אמיתיים שלא שמים קצוץ על ערך הרכב או על הוצאות כלכליות גרידא ,אני יכול להעיד על עצמי כאדם ששורף אלפי שקלים על האוטו שלו ועושה הכל מאהבה גרידא ותו לא.

 

בהצלחה בהמשך דרכך, יישר כח.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

 

חבל.

לגמרי חבל, כי מי שמפסיד פה זה בעיקר שאר הגולשים שלא יזכו לשמוע חוות דעת מלאות נסיון וידע כשלך.

 

 

 

 

רק לא ברור לי למה זה מופיע ב"רכב כללי" ולא בפורום הטכני לשם זה שייך.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

רון.

-מבין על מה אתה מדבר, רואה על מה אתה מדבר-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

רק לא ברור לי למה זה מופיע ב"רכב כללי" ולא בפורום הטכני לשם זה שייך.

 

רון.

רובם של המשתמשים ב-CF נכנסים לפורום "הכללי", ורק חלקם ל"טכני".

מאחר ודוד רצה לעורר(והצליח) מעט את המערכת ומשתמשיה הודעתו נכתבה שם.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

רק לא ברור לי למה זה מופיע ב"רכב כללי" ולא בפורום הטכני לשם זה שייך.

 

רון.

רובם של המשתמשים ב-CF נכנסים לפורום "הכללי", ורק חלקם ל"טכני".

מאחר ודוד רצה לעורר(והצליח) מעט את המערכת ומשתמשיה הודעתו נכתבה שם.

 

עמית

 

מלבד זאת מדובר בעניין שקשור לכולנו בתור משתתפי פורום וחובבי מוטוריקה (בין אם העזיבה של דויד - אותו לא הכרתי - או ה"הידרדרות" של הפורום). מכיוון שהמילה "צרפתיה" או "מוסך" לא מוזכרת פה - אין לת'רד מקום ב"טכני".


×
×
  • תוכן חדש...