Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6156 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ה ARC שלי נותן 531 וואט לערוץ ב 2 אוהם ו 1240 וואט בגישור ל 4 אוהם לפי תעודת לידה ב 12.8V. המגבר כביכול לא יציב ב 2 אוהם אבל יש כאלו שהריצו אותו גם ב 1 אוהם בלי בעיות מיוחדות.

 

DF מעל 2000 !! --> גם אם הם מדדו את נתון ה DF ב 2KHZ, בלי גישור על 16 אוהם - מצבי טוב בכלל ומשל כל ה CLASS D למיניהם בפרט.

 

אני מחליף אלטרנטור רק כי יש לי את האפשרות לעשות זאת כמעט בכלום כסף. אני מאוד מרוצה מהעוצמה ברכב (שוב, רכב יחסית קטן..) אבל בעוצמה גבוהה (ואפילו מוגזמת לטעמי) מתחילים להופיע הבהובים קלים בתאורת המחוונים. אני לא חושב שאני אי פעם ירחיק עד כדי 2 מצברים אבל כשזה יילך לעולמו, יבוא במקומו אופטימה צהוב.

 

מה לגבי השוואת סאבים 4 אוהם ?? יש מצטרפים ? רוצים SHOOTOUT ? (בלי כיוונים מיוחדים, אותו חיתוך, אותו SLOPE אותה התנגדות, אותם תיבות +- 30 ליטר אטומות, עוצמה סבירה ל SQ ודומה --> משמע, בלי תירוצים.. אה בה ציגלה מה - האוזניים יחליטו)

...CASKA for life

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש כלכך הרבה נתונים שמשפיעים על הDF האפקטיבי שבין ההצהרה לבין מה שקורה בפועל זה עולם ומלואו.

 

ייתכן שמגבר עם DF מוצהר של 400 ישמע טוב יותר ממגבר שמוצהר פי 4 מזה, רק בגלל חיווט טוב יותר..

 

אגב, נימיקיפוד:).

 

רוצה לגלות משהו נחמד על המגבר שלך:lol::lol:?

 

שים לב.

 

זה המגבר שלךArc_2500XXK:

inside1.jpg

 

זה עוד מגבר נוסף של ARC-AUDIO שנקרא 2500CXL :

inside1.jpg

 

המגברים הללו של ארק-אודיו מוצהרים כMADE IN THE USA.

 

עכשיו, זה מגבר סיני של קלריון שנקרא APX1000.2 :

inside1.jpg

 

וזה מגבר סיני של ETON שנקרא PA_5002:

inside2.jpg

 

מישהו כאן משקר:lol:.

 

 

אגב, כולם מוצהרים 1050 וואט RMS בגישור ב4 אוהם.

דבר שני, המגבר הנ"ל כמגבר ערוצים הוא בעל הפרדת ערוצים של 65DB ב1KHZ.

כלומר, עצם הגישור גורע מן ההפרדת ערוצים והתואצה היא פחות טובה מאשר מגבר מונובלוק יעודי.

 

שנית,כלל אצבע קטן, גישור מוריד לחצי את הDF, שאגב במגברים הללו הוא מוצהר בכלל ב1KHZ.

 

בנוסף, הם צורכים 135A כדי להפיק את אותם הוואטים שהם דורשים.

 

אז בכל מקרה, אתה רחוק שנות אור מלנצל את המגבר הזה כי אין לך ואתה אפילו לא קרוב לספק לו חצי ממה שהוא מסוגל לצרוך וזאת כדי בכלל להפיק ממנו משהו.

בנוסף, זה שהוא מוצהר ב1KHZ זה בכלל מרחיק את ההצהרות ממה שקורה בפועל.

 

ואם תקבל רבע ממה שהוא מוצהר בב1KHZ, תגיד תודה.

 

במקרה הקיצוני זה אולי DF של 250.

 

 

 

ואחרי כל הקדיחה הזאת, DF של 50 ומעלה זה בכלל לא שמיע.

מה שכן הנתון הראשוני חשוב כי נאבד כלכך הרבה בדרך שלרוב מגברים שמוצהרים 400-500 DF מגיעים לDF אפקטיבי של אולי 25-40.

יש אפילו בBCAE, מחשבון לחשב זאת.

under construction..

פורסם

או-קיי, זה אותו לוח (דומה מאוד !). אז ? אם תשים לב לפרטים, תראה שהשנאי ב ARC מלא יותר בנחושת וגם עצם ההרכבה נראית איכותית יותר.

 

אני לא מתיימר להבין משהו בהיסטורית האודיו לרכב אבל ב DIYMA מתייחסים ל APX הזה כ "korean arc cxl clone".

 

אגב ה ETON זה 5402 - יחי ההבדל הקטן, עלה בזמנו 1200 דולר !! עשיתי אחלה עסקה..

חיפוש מהיר דווקא מגלה ביקורת יפות מאוד על מגברי ה APX של קלריון ושל ETON - הוא נמצא בחברה טובה !.

 

נמחק - נכתב בלהט הרגע בלי שום כוונה לגרור את הפורום לוויכוחים מיותרים.

 

 

מה בעניין ה SHOOTOUT ?? זה בר ביצוע ויכניס עניין רב למפגש..

...CASKA for life

פורסם

יש לי דה ז'ה וו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
או-קיי, זה אותו לוח (דומה מאוד !). אז ? אם תשים לב לפרטים, תראה שהשנאי ב ARC מלא יותר בנחושת וגם עצם ההרכבה נראית איכותית יותר.

 

אני לא מתיימר להבין משהו בהיסטורית האודיו לרכב אבל ב DIYMA מתייחסים ל APX הזה כ "korean arc cxl clone".

 

אגב ה ETON זה 5402 - יחי ההבדל הקטן, עלה בזמנו 1200 דולר !! עשיתי אחלה עסקה..

חיפוש מהיר דווקא מגלה ביקורת יפות מאוד על מגברי ה APX של קלריון ושל ETON - הוא נמצא בחברה טובה !.

 

נמחק - נכתב בלהט הרגע בלי שום כוונה לגרור את הפורום לוויכוחים מיותרים.

 

 

מה בעניין ה SHOOTOUT ?? זה בר ביצוע ויכניס עניין רב למפגש..

 

קודם כל, האטון 5402 הוא גם חלק מהחבורה, אבל אצלו המאוורר פשוט הודבק ללוח.

ה 5002 הוא זהה אחד לאחד.

 

זה לא CLONE ולא נעליים, מדובר על מגברים זהים לחלוטין שהגיעו מאותו בית.

בשעה שארק לקחו פי 4 בערך על המגברים הללו.

 

את אותו סיפור יש עם הארק שהוא קלאס T שניתן למצוא אותו גם בסרווין ווגה ,אטון וקלריון שהם כולם עלו שליש ממה שעלה הארק.

 

ודבר אחרון.

איך אתה יכול להגיד לי ממבט בתמונות ברזולוציה נמוכה שמדובר על הרכבה איכותית יותר??.:roll::shock:.

אתה מנסה לשכנע את עצמך?

 

עשה לי טובה.. זה זהה אחד לאחד, אני ראיתי מגברים כאלו (ארק וקלריון) פתוחים מולי והם זהים ב500%.

 

 

לא כל הנוצץ זהב..

 

ודבר אחרון, מה זה יצר התחרותיות הזה שכל הזמן חותר להגיד "שלי הכי טוב".?

 

כמו שאמרת:" אחד אוהם זה לא SQ בשבילי".:roll:.

under construction..

פורסם

אה.. זה פשוט.. ה SI נשמע יותר טוב מ IDMAX. :-) אין פה שום עניין של תחרותיות, כולנו חברים וזה בסה"כ סוג של הקנטה בשביל לשמור שיהיה מעניין בפורום.

 

כמו שבוודאי שמת לב, אני הצעתי SHOOTOUT פשוט, כולה סאבים שמוצהרים +- אותו הדבר, נבנו לאותה מטרה, באותם תיבות +- יצרן, על אותו המגבר באותו רכב ואפילו באותו TRACK - בוא ונבדוק.. (כמה שיותר סאבים ב 4 אוהם - צריך להיות די קל לביצוע)

 

שיהיה ברור, אני לפחות מתכוון להיות אובייקטיבי לגמרי, אם אשמע סאב אחר שיישמע לי טוב יותר אני פשוט אחליף אותו.

...CASKA for life

פורסם

SI מככב בפורומים בחו"ל במקביל ל FI Q .

 

ד"א למה SI מוצהר כ SQ או SPL , כמה הוא מסוגל לספוג ?

 

יהיה מעניין לשמוע אותו .

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

דבר אחד יאמר לזכות הקיפוד, הוא אכן אובייקטיבי

שהריבון נשמע חרא הוא אמר בעצמו - הריבון נשמע חרא.

 

אבל הוא גם חי בסרט :lol:

פורסם
SI מככב בפורומים בחו"ל במקביל ל FI Q .

 

ד"א למה SI מוצהר כ SQ או SPL , כמה הוא מסוגל לספוג ?

 

יהיה מעניין לשמוע אותו .

 

הוא כביכול מסוגל לספוג 1000 וואט אבל בפועל הוא נשמע מעולה גם עם 600. איפה ראית אותו מוצהר כ SPL ? אני חושש שהתבלבלת עם דגם ה CLAW (סדרה 3) כי המאג שלי (סדרה 4) מוגדר כ SQ נטו:

 

http://www.youtube.com/watch?v=SZDvIQqgoks

...CASKA for life

פורסם

הבאת את stero integrity מחו"ל או קנית בארץ? החברה לא מוכרת אבל יש להם סאבים ממש מדוייקים , הם לא מורחים או משתלטים על המוזיקה.

-

פורסם

שגיא - סליחה. פשוט מניסוח הפוסט שלך נדמה היה שאתה שואל - למה הוא ?

 

מה זאת אומרת רחוק מדי ? יכול להיות שהוא לא הכי טוב בעולם ?? :-)

 

ביקר - אכן הזמנתי אותו מחו"ל. בעצם הזמנתי שניים - אחד יושב בבית בקופסא שלו ומחכה שאני אחליט מה לעשות איתו. הוא כזה חמוד, יושב בשקט בפינה ממש לא "שומעים" אותו.. :lol:

 

אף אחד לא מעוניין במבחן ההשוואתי שלי ?

...CASKA for life


×
×
  • תוכן חדש...