Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6155 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פעם מזמן שלא הבנתי דבר, קניתי מגבר קונקורד (שאפילו לא הותקן ברכב, ונמכר ב25 שקל יותר ממה שקניתי אותו)

האם אני מצטער על זה ? לא

האם הייתי חוזר על זה ? לא !

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפעמים כדי ללכת קדימה, צריך לחזור קצת אחורה.

לפעמים כשאוכלים חרא אחרי ששותים זהב, כשחוזרים לשתות זהב יכולים לקרות שני דברים:

א. מגלים שחרא יכול להיות טעים, בייחוד כשהוא מביא איתו טעם נוסטלגי.

ב. המיץ המוזהב טעים יותר.

 

אם הייתי נותן לך לשמוע עכשיו את הרכב הפרטי - אתה בחיים לא הית מנחש שמותקנים עליו מגברים פשוטים כל כך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
כמובן השאלה הנשאלת איך כל הסט אפ לעומת סימפוניה :lol:?

 

:-D, אהבתי

 

תתחדש איש יקר, שמח שחזרת לסימפוניה האמיתית :)

 

שיפתחו קצת אני בא לשמוע

וכמובן +6-4-3-1V2 לאליקו

 

שימוש בסימפוניה 2WAY יכול להפיק סאונד פריך,קריספי,מתקתק וחמוץ פיקנטי:

symphonia.jpg

 

 

אגב, המהדרין הולכים דווקא על הסימפוניה OLD-SCHOOL:

sim_a.jpg

 

למרות שהכי טוב זה ללכת על הסימפוניה 3WAY:

10111_a.jpg

 

 

 

מה נהיה עם התרד' הזה? זה הפך להיות פרסומת סמוייה לשטראוס:)?

under construction..

פורסם

אגב, המהדרין הולכים דווקא על הסימפוניה OLD-SCHOOL:

sim_a.jpg

 

הסימפוניה old school היא 30% שומן, ה 5% היא קלאס D.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

קליפרוניה בום קרים צ'יז :-P

 

הסימפוניה יוונית דווקא הכי מוצלחת לטעמי :-P:-P:-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תתחדש צביקה!

 

מה שמאד אהבתי ב-C1, היא האפשרות לשחק עם הזווית של הטוויטר כאשר הוא מותקן בצורה שטוחה.

ניתן ממש לכוון את נקודת הפגיעה בשמשה הקדמית, מה שמאד משנה את גובה ורוחב הבמה.

הייתי מנסה בתור התחלה לשנות את הזווית בלבד, במיקום הנוכחי. הם באמת קרובים מאד לשמשה.

 

ומה נסגר עם כל הגבינה הזו?

קבלו סט שני חלקים באמת טעים:

food_steak.jpg

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

פורסם

מה זה הפרוססור הזה? איפה המיקרופון שמכוון אותו? :shock:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אם כבר גבינת שמנת אז עדיף נאפוליון על סימפונייה

אבל עוד יותר טוב הסטייק שבתמונה רק שהוא קלאס T-בון סטייק {רצוי בדרגת מידיום}

Ctzvi לצביקה אין את הטויטר-C1 של הקלארוס יש לו את ה-L1V2 מסידרת הלגאטיה

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

מרוצה+, תודה לכולם.

 

צביקה תתחדש ידידי היקירי,

אני ממש שמח לראות אותך חוזר ל-L4, כי אתה ממש אהבתה את אלמנת הזה.

מכווה לשמוע את סט בזמן הקרוב :-D

תתאפק עד מחרתיים..:wink:

צביקה תתחדש

חשבתי שתפתיע אותנו עם איזה משהו יחודי :wink:אבל כניראה אתה מאמין שניבחרת מנצחת לא מחליפים במיוחד שיש מיד שהוא אחד הטובים שקיימים

מה יהיה בגורל הסאב אתה נישאר עם ה-ID או מחליף אותו ואם כן מה בתיכנון

עם כל הכבוד לייחודיות, ובד"כ אני מחובבי הייחודיות בחיים, אין על הL4 הזה.. לדעתי זה מוצר הדגל של הייבריד אודיו. [בטח אליקו חושב שהL8 הוא מוצר הדגל..:-D]

 

לגבי הIDMAX, אני עדיין לא סגור על זה ולכן לא הקפצתי עדיין את המכירה למרות שחלף שבוע.

יום אחד הוא ינסה סאב SQ אמיתי.. :-)

כשתהיה גדול, תבין מה זה סאב SQ אמיתי..:wink: רמז: למשל IDMAX.

 

חוששני כי עבורך סאב SQ זה סאב שלא שומעים או מרגישים אותו, טעות בידך [ולכן גם תמה אני על פליאתך בסגנון "SQ ו1 אוהם?!" בת'רד אחר] נכון שבSQ נבקש באסים משתלבים, לא משתלטים ולא דומיננטיים יתר על המידה, אך להזכירך 25-30-35-40HZ הם חלק בלתי נפרד מספקטרום התדרים 20HZ-20KHZ וככאלו הם צריכים להיות נוכחים, שלא נדבר שבתחרויות SQ מודדים בעוצמה של לפחות Xdb [שלא זכור לי כרגע כמה] אך בא נאמר שזה לא בווליום שלאנוס שומע..

:wink:

תתחדש צביקה!

 

קבלו סט שני חלקים באמת טעים:

food_steak.jpg

עם כל הכבוד לגבינות -טובות כל שיהיו, ויש כאלו- כלום לא ישווה לנתח בשר מדמם ועסיסי.. עשית לי תיאבון עכשיו. :-D

פורסם

לא מרגישים ?? אתה בכלל לא בכיוון..

 

לא שזה בכלל מעניין בקטגוריית ה SQ אבל העוצמה והוויברציות ברכב שלי (קטן אומנם..) הרבה יותר חזקות מאצלך וזה עם סאב שהוא "נעלם" כדבריך (ככה זה שמזינים 1200 וואט RMS פוטנציאלים ב 4 אוהם לסאב מעולה, אגב, ה DAMPING FACTOR מוערך אצלי במעל 2000 !!) - למודאגים שביננו, בקרוב אלטרנטור 140AMP מגולף FSI 2008..

 

נכון, מבחינתי 1 OHM זה לא SQ.. ייתכן שבמקרים מסויימים לא ניתן לשמוע הבדל אבל ל"אודיופיל" אמיתי זה אמור להפריע מעצם העובדה שהירידה באיכות קיימת ושה DAMPING FACTOR של המגבר ב 1 OHM הוא רבע ממה שהוא יכול להיות. רק לצורך הניסיון היית מציע לך לנסות את ה IDMAX שלך ב 4 אוהם ולחוות דעה (אני חושב שתופתע מהתוצאה ואף תשאיר אותו בהתנגדות הזו) ובנימה זו, אני שואל: למה ישר לשלול ? ניסית אותו בקונפיגורצית 4 אוהם ? אתה בכלל מזין לו מספיק אמפרג' כדי שהעבודה ב 1 אוהם אשכרה תהיה אפקטיבית ??

 

אין לי שום בעיה עם תדרים נמוכים, נהפוך הוא, אבל מרביתנו, כן גם חובבי ה SQ, שומעים ברכב כאשר התדרים הנמוכים מוגברים יתר על המידה (ועל זה תעיד מדידת ה RTA ומדידת ה ROOM CORRECTION ברכב !!)

 

שלא תבין לא נכון, ה IDMAX סאב טוב, שמעתי אותו אצלך ואצל רבים אחרים אבל.. ה SI טוב יותר !! :-)

 

במידה ותעבור להתנגדות סופית של 4 אוהם אני מוכן לעשות השוואות במפגש הבא..

...CASKA for life

פורסם

ללא קשר לדבריך אלו, התכוונתי כבר בעקבות החוויה המרנינה שלי עם הIDMAX לעבור ל4OHM ולבחון זאת. אני האחרון שלא יבוא ויאמר "צדקתם".:-D

 

נכון שנתון DF חשוב לשליטה באלמנט, אך כשהDF ממילא כבר בעל נתון "טוב", התיאוריות נשארות תיאוריות, למרות שמתמטית הן נכונות, והפרקטיקה מנצחת באוזן.

 

אגב, יש עוד משתנים לחישוב נתון הDF האמיתי [או האפקטיבי] ויש רבים שטוענים כי מעל 50 זה לא שמיע. יש גם כאלו [רציניים] שאומרים שמעל 25 זה לא שמיע.

 

http://www.bcae1.com/dampfact.htm

 

לגבי מע' החשמל שלי, אל דאגה..:wink:

 

עריכה:

 

1. מהיכן הנתונים שאתה שואב לגבי 1200 ב4OHM?

2. בגישור כבר יורד אצלך נתון הDF מעצם הגישור.

3. מה נותן לך נתון מדידה ב1KHZ כשאתה מדבר על 40HZ?

 

http://ampguts.realmofexcursion.com/Arc_2500XXK/

פורסם

שלא לדבר על נפילות המתח כדי להפיק 1200 וואט מקלאס AB.

 

קיפוד, אלטרנטור 140 זה התחלה יפה. אבל כדי לספק מערכת של 2000 וואט קלאס AB. אתה תצטרך גם זוג חברים בעלי פריקה עמוקה. ואולי עוד כמה חברי עזר.

בלי זה המתח לא יהיה יציב. ואת כל הנתונים שאתה קורא בספרים אתה יכול לדחוף ל...כי הם נמדדו ב14.4 וולט יציבים כמו פלס


×
×
  • תוכן חדש...