Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חן, חולק עליך. למשל, מנועים M10, M30 של במוו היו עם שרשרת תזמון.

ולגבי מרצדס, כל סדרת M102, M103, M117, M119, M120 והרשימה עוד ארוכה.

 

רוב מוחלט של מנועים מיצרנים האלו ב50 שנה האחרונות היו עם שרשרת תזמון. למעט סוגי מנועים בודדים שהם ניסו לעבור לרצועה. לדוגמא במוו M40 הוא מנוע יוצא דופן עם רצועה, גם M20 היה יוצא דופן מבחינה הזאת.

 

תן דוגמאות של מנועי במוו או מרצדס מעבר למה שציינתי שכוללים רצועת תזמון (יהיה לך קשה למצוא מנועים כאלה).

 

ולגבי גל זיזים תחתון - אתה צודק ואין בפתרון הזה שום דבר רע, אם דודג' וייפר, קורבט ובנטלי מסתדרים עם מנועים כאלה, אני גם בעד מנוע כזה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מערכת תזמון שמבוססת על גלגלי שיניים קיימת רק במנועים בעלי גל זיזים תחתון.

 

לא נכון.

פולקסווגן LT מסוף שנות ה- 90 תחילת 2000 עם מנוע 2.8 ליטר 4 צילינדר טורבו דיזל (מנוע AGK ומנוע ATA שנמכרו בארץ.)

גל זיזים עליון יחיד המונע על ידי מערכת תזמון בגלגלי שיניים.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

קיה ריו+סיד 1500 דיזל

לנציה דלתא מהשנים האחרונות

פורסם

כל מנועי הTSI הקיימים

הונדה אקורד 2000/2400 סמ"ק - 2009

אלפא 159 JTS

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם

עד כמה שאני יודע - רוב הרכבים היפניים החל מתחילת שנות ה2000 עברו לשרשראות טיימינג למעט סובארו שרק לאחרונה - בדגמים של 2010 ומעלה עברו לשרשראות טיימינג (נכון לפחות לגבי הB4)



 

לגבי מיצובישי - אני לא יודע.

 

לגבי רנו - מגאן 2 - רצועת טיימינג וגם הפלואנס, לפי מה ששמעתי משאלה במוסכים של רנו - הלטיטוד כבר מצויידת בשרשרת טיימינג.

 

מבחינתי לפחות - רצועת טיימינג מול שרשרת טיימינג זה שיקול מאוד רציני ברכישת הרכב

 

אם אני קונה רכב שיש בו רצועת טיימינג - לא מעניין אותי למה, לא מעניין אותי מתי - אני מחליף רצועת טיימינג בזמן הרכישה ביחד עם כל ארבעת הצמיגים וטיפול שמנים ונוזלים מלא.

 

זה דברים שאני לא מתפשר עליהם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אצלי בפונטיאק טמפסט יש שרשרת תזמון במנוע 3.1 כנ"ל לגבי השברולט קורסיקה שזה אותו רכב.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

שרשור מעניין מאוד תבדקו גם את זה אם יש לי טעות

 

שרשרת

 

פורד פוקוס 2010 2000 סמק בלבד

אופל אסטרה 2012 1400 טורבו

הונדה סיביק 2006

דגמי מזדה 2 , 3 גם החדשות

דגמי טויוטה יאריס, אוריס, קורולה

יונדאי I20, יונדאי I30 רק 1600 סמק

דגמי קיה ריו, סיד

פג'ו 207,208, 308

דגמי ניסן

דגמי סוזוקי

מנועי TSI עד 2014 (פולו פביה איביזה וכד')

 

רצועה

 

דגמי רנו

פג'ו 307, 208 דיזל

פורד פיאסטה

מנועי TSI מ 2015

יונדאי I30 מנוע 2000 סמק

פורד פוקוס 2010 1600

  • חודש מאוחר יותר...
  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מישהו יודע אם לסאנגיונג רודיוס יש רצועה או שרשרת?

 

איפה מוצאים מידע כזה ברשת (על עוד רכבים)?

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

פורסם

הפיג'ו 208 1.2 טורבו שרשרת?

 

זה לא אותו מנוע כמו שיש ב301 הPuretech, רק ההבדל הוא הטורבו?

 

או שאני טועה?

 

כי אם אני לא טועה ב301 זה רצועה ולא שרשרת.

פורסם
1.2 טורבו יש רצועה(טבולה בשמן).

 

ב301 יש כמה מנועים שונים.

 

אני מדבר על ה1.2T Puretech של ה208

מול

ה1.2 Puretech של ה301

 

פשוט אורמת כתב שב208 הלא דיזל יש מנועי שרשרת, לא חושב שזה נכון, או שאני טועה?!


×
×
  • תוכן חדש...