Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אני בעל רכב פולסווגן פולו 97 פוקס 1600 מאזור הצפון

בחצי שנה האחרונה התעסקתי המון עם הגיר בחשש לנזילות למכות ולסינכרון לא תקין

 

בזמן שאני מעביר הילוך(לפעמים) קשה להילוך להיכנס לרוב בהילוך שני וראשון

עשו לרכב גיר (בעליו הקודמים) שבוע לפני קניתו

לי נראה שלא החליפו לרכב מיסב לחץ בזמן החלפת הגיר ויש רעשים שהמיסב דופק כמו שיקשוקים כאלה בזמן שלוחצים על הקלאץ זה מפסיק ולגבי מחזיר השמן האחורי הוא יושב קרוב לקלאץ משידוע לי והוא נוזל שם והבנתי שאם יש נזילה שם סיכוי גדול שהקלאץ מתקלח בשמן כל נסיעה בסל"ד גבוהה ונגרם מכך שהקלאץ רטוב

 

האם כל המאפיינים האלה הם הגורם לבעיית העברת ההילוכים? יום אחד אני קם בבוקר וההילוכים עוברים נהדר שפשוט בא לי לנשק את ידית ההילוכים

ולפעמים צריך קצת להתעקש עם ההילוך השני והראשון

מצבו של הקלאץ משידוע לי דיי נהדר נעשתהל ו בדיקה (חאפרית) בלחץ ומאמץ והוא הוכיח שהוא אכן נמצא שם לגרום לאוטו לזוז

 

בבקשה תייעצו לי לגבי זה אם אכן המיסב שמשקשק והמחזיר שמן האחורי שמשפריץ שמן על הקלאץ וגורם לו להיות חלק האם זה מקור בעית העברת ההילוכים..

 

ולפעמים בהילוך שני יש הרגשה של סל"ד גבוהה וקמ"ש נמוך (סוג של צועק בלי לזוז ממש)

 

מצטער על אי הסדר בהודעה שלי אני מאוד גרוע בלכתוב אבל אני באמת זקוק לעזרה חברים ובגלל זה כל פעם אני פונה אליכם

פורסם

בכל השאלה שלך כתבת גם את התשובות לבד כל הכבוד :lol: .

קלא'צ שמשפריץ עליו שמן יחליק, בעת לחיצה על המצמד קיים רעש זה מייסב לחץ, שמן = החלקה

ומייסב הלחץ תקול יכול לגרום להעברת הילוכים קשה.

 

מה גם שאם זכרוני איזנו מטעה אותי בדגמים אלו דווקא קיימת בעיה פנימית במייסבי הגיר אבל חכה לתגובה של רון או מרק הם באמת מכירים את הרכבים הללו בעצימת עיניים.

  • ספונסר פורום
פורסם

אם הבנתי נכון את דבריך אז הרעשים מפסיקים בעת

הלחיצה על המצמד ..נכון ?

אם התשובה היא כן אז המיסב לחץ לא קשור לעיניין וכנראה הרעש

מגיע מתוך התיבה עצמה (רעש מיסבים) כשאתה לוחץ על המצמד

אז התנועה בתוך התיבה נפסקת והרעש נעלם יחד איתה אין לך הרבה מה לעשות

בעיניין הזה חוץ מלבדוק שמן .

אין לי רעיון לגבי השילוב הקשה של ההילוכים לפעמים ,צריך להיכנס למוסך

שמכיר רכבים כאלו שירגיש אם הידית מכוונת כהלכה .

רגישות ידועה בפולו הנל קיימת במוביל מיסב הלחץ, שהוא נסדק ומקשה על שילוב

ההילוכים בגלל שהוא נוגע בהילוך הישיר בזמן הלחיצה ועוצר את תנועתו, ובכך מונע את התזוזה המעטה

שנחוצה למשלב שבתוך התיבה כדי לשלב את ההילוך .

בקיצור כנס למוסך ,מדובר באיבחון מסובך .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

מצטרף לדבריו של רון.

מיסב לחץ שמריש ירעיש בכל מצב גם כשהדוושה רפויה וגם כשלוחצים עליה לעומת זאת אם ישנם קרקושים כשהדוושה רפויה והם נעלמים כשאתה לוחץ אז הבעיה היא בגיר. לפי התיאור שלך חוסר שמן.

לחיצה על הדוושה מפרידה את המנוע מהגיר ואז גג"ש מפסיקים להסתובב.

יתכן והכנסת ההילוכים הקשה נובעת מחוסר שמן.

טפל בהקדם בכדי למנוע נזק גדול יותר.

יתכן שבעת הטיפול בבעיה תצטרך להחליף מצמד היות והוא "התקלח בשמן".

[החתימה הוסרה כיוון שלא עמדה בכללי הפורום. אנא קרא את הכללים.]

  • ספונסר פורום
פורסם

בפולו הזאת מיסב הלחץ לא נוגע בטס הלחץ במצב

חופשי ולכן הוא לא ירעיש ללא נגיעה בדוושה .

במנגנון כזה המיסב ירעיש בלחיצה קלה על הדוושה ,

בכל מקרה תקלה כזאת (מיסב לחץ מרעיש) לא מתקיימת

בפולו ולכן זו כנראה לא הבעיה גם במקרה הזה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

תודה רבה לתשובתכם

 

רון הייתי שמח אם תעזור לי עם "דוקטור" מהאיזור שלי (בית שאן עפולה והעמקים )

שיוכל לעזור לי עם בדיקה ואם נצטרך גם טיפול (האוטו מכנית,אני נפשית)

 

 

הייתי שמח לשמוע על המלצות למוסכניק טוב מהאיזור שלי אם מישהו מכיר

במידה וזו תהיה אפשרותי האחרונה אז אני חושב שאני יגיע למוסך רון

אבל זו חתיכת נסיעה וגם בעיה לחזור בלי האוטו =\

 

ד"א מלאתי שמן בגיר..יש רף כלשהוא של שמן שצריך להיות בתוך הגיר או שלא משנה הכמות

כאילו כמה שיותר יותר טוב הכוונה

 

שמתי את האוטו בעליה(שיפוע) פתחתי את הבורג של הגיר ומילאתי שמן עד שנשפך

אמורה להיות עם זה בעיה? עודף שמן בגיר של פולו כזה שאין בתוכו לחץ של שמן (ידני)

 

מחכה לתשובה בהקדם ושוב תודה רבה לכל העונים :)

פורסם

חזרתי שוב בהתראה קצרה

 

בדקתי את טענותיו של רון ואכן לא מדובר במיסב אחרי שמילאתי שמן אין בכלל רעש גם שלוחצים וגם שלא

בזה צדקת!

תודה

 

 

עכשיו עוד שאלה אם בעית העברת ההילוכים אכן נמצאת במוליך של מיסב הלחץ שכמו שאמרת שהוא נסדק

 

בראשון אני צריך לנסוע לאילת ולחזור כמובן (גומע בערך 700 750 ק"מ סה"כ )

האם יש בעיה בלנסוע עם האוטו?

ללאיזה נזק הבעיה הזאת יכולה לגרום אם אני יסע עם האוטו את הק"מ הנ"ל?

ושוב פעם חוזר על עצמי,יכול להיות שמילאתי יותר מידי שמן בגיר?

 

יכול להיות שהרכיבו את הגיר לא כהלכה?

או את כל הסיכנרון של ידית ההילוכים?

(כשעשו גיר)

 

מצטער שאני מחפרון חחח :-)

פורסם
יודע שלא נהוג אבל מקפיץץץץ:evil:

 

לא שלא נהוג אלא אסור. קרא את כללי הכתיבה בפורום הטכני.

 

בכל מקרה אתה מערבב כמה וכמה נושאים וקשה להבין מה הבעיה.

  1. לא ממלאים שמן גיר בשיפוע אלא רק כשהרכב ישר. עודף שמן יכול לגרום נזק לגיר.
  2. בעיה במוביל המיסב תגרום לליחצה קשה על הקלאץ'. לא לבעיה בהכנסת ההילוכים.
  3. אל תתבלבל לגבי המחזיר שמן- לרוב מה שנוזל זה מחזיר השמן של בורר ההילוכים- קל לסידור. לעומת זאת אם אתה יודע בוודאות שיש בעיה במחזיר השמן של גל הכניסה של הגיר (מה שנכנס לקלאץ') אז אין לך ברירה, אלא להוריד את הגיר ולטפל בזה. זה אגב לא כ"כ הגיוני אם שיפצו את הגיר.

אם יש לך בעיה בהכנסה להילוכים (במיוחד לנמוכים) יש לוודא שמנגנון המתיחה של הכבל מתפקד וכבל הקלאץ' אכן מתוח כנדרש. אם החליפו אותו לכבל ללא מתיחה אוטומטית אז יש לוודא שהוא מתוח כהלכה.

פורסם

תודה אביב

 

1)מחר אני יעמיד את האוטו במישור ויתן לשמן להישפך עד שיגיע לנקודה שהתכוונתה אליה

2)תוכל להסביר לי איפה נמצא מנגנון המתיחה של הכבל?

3) מה זה כבל ללא מתיחה אוטומטית?

 

גילעד:פניתי למוסך הזה והם מאוד סנובים !! הסטייל שלהם כבר זה שנת 2000 +

הם כבר לא מתעסקים עם "זקנות" כאלה

 

אני ינסה שוב ויסע אליהם ויבקש שיבדקו את בעיית הכנסת ההילוכים נקווה שנצא מרוצה

תודה לכל תשובתכם

  • ספונסר פורום
פורסם

בעיה במוביל המיסב כן יכולה לגרום לשילוב קשה של ההילוכים

מהסיבה שציינתי ,כשהמוביל שבור הוא עוצר את גל המצמד בזמן הלחיצה ובעצם

לא מאפשר לו את התנועה המעטה ימינה או שמאלה כדי שהמשלב שבגיר

יוכל להשתלב על ההילוך הרצוי .

כדי שההילוך ישתלב בקלות, גל המצמד חייב להיות חופשי לגמרי ,זה שהוא עצר זה לא מספיק .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

תודה רון

 

נסיעה במצב כזה יכולה לגרום נזק במכלול כלשהוא? או בחלק כלשהוא?

עדיין מחכה להמלצה ממך על מוסך טוב באזורי (אזור העמקים עפולה בית שאן )

פורסם

אם הם סנובים זה בעייה שלהם אבל אני הייתי מטפל שם באיביזה 99 ולא היתה לי הרגשה כזאת.

 

חוץ מהם יש מוסך באשדות יעקב לפולקסוואגן, אולי שווה לנסות שם.

 

ואולי גם שווה לקפוץ לרון בכל זאת למרות המרחק.

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

רון צודק כמובן. לא לקחתי בחשבון מקרה שהמוביל ממש נשבר. מקווה שלא הגעת למצב הזה.

יש שני סוגי כבלים- בעל מתיחה אוטומטית או ללא. מנגנון המתיחה האוטומטי נמצא על הכבל עצמו, קרוב למצבר.

 

אני מציע שתיגש למוסך (אולי שווה לך להדרים למוסך רון) ולבדוק את הנושא ע"י מישהו שמכיר את הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...