Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,רציתי לדעת בבקשה,איך להסיר את כל המגבים הקדמיים,מכיוון שהם נתקעו ולא זזים.

נאמר לי פה בעבר לשים w 40 וזה יעבוד,בחורף ריססתי בלי להסיא את המגבים,והם חזרו לפעולה רגילה:)

עכשיו בקיץ-כנראה בגלל שאני לא משתמש בהם הרבה,זה נתקע,אז רציתי להוציא אותם לגמריי ולרסס.תודה.

פורסם

יש לך מזל כי לפני 4 חודשים עשיתי את זה

קודם כל תפתח את 2 הברגים של המגבים{מפתח 13 נראה לי}

אחר כך תפרק את הפלסטיק שבין השמשה הקידמית למכסה מנוע{5 ברגים לאורכו ע"י הפילטר מזגן בצד שמאל}

בצד ימין יש את המנוע של המגבים-3 ברגים וקונקטור והחוצה

אם הוא זז אז WD40

אם הוא תקוע שים אותו בנפט יום יומיים נקה ואז WD40

בדיקה שהוא נע בחופשיות וזהו להרכבה

****חשוב מאוד*****

בעת ההרכבה לפני שאתה סוגר חזרה את המכסה בצע בדיקה שהמנוע מכוון והמגבים עולים ויורדים מהמקום למקום

בהצלחה

אגב אם כבר אתה מבצע זאת תחליף את פילטר המזגן 30-50 ש"ח לתחליפי

  • ספונסר פורום
פורסם

אני לא מציע לך להתעסק עם מנגנון המגבים ,

המנגנון יכול להפוך לגיליוטינה שיכולה להוריד אצבע בקלות רבה ,כי הוא

מקבל מתח קבוע ואם הוא פתאום ישתחרר הוא יתחיל להסתובב מעצמו

גם בלי שהפעלת אותו וזה יכול להיות מסוכן .

 

שימון באמצעות ספריי כזה או אחר היא שיטחית והבעיה תחזור במהרה

כי הציר (השמאלי) תפוס לכל אורכו עם חלודה וקורוזיה ,תיקון נכון ,זה לחלץ את

הפין התקוע מהגוף ללטש אותו למרוח גריז ולהחזיר ואז יש שקט לשנים רבות .

 

דרך אגב מנגנון מגבים מושלם מקורי זה לא עיניין יקר כ 300 שח לפני מעמ .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
אוקי MANN אבל לידיעתך זה תחליפי!!! ואגב זה כבר לא מיוצר על ידם ולא בגרמניה

וכן לזה התכוונתי 30-50 ש"ח

:wink:

 

MANN זהה ב100 אחוז למקורי וההבדל בינו לבין ה"מקורי" הוא הדפסת הלוגו של VW-אאודי על צד הפילטר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לאור המלצתו של מוסך רון - ומנסיון המלצותיו איכותיות וקולעות

הייתי מנתק את המצבר לפני העבודה על המנגנון

פורסם
אני לא מציע לך להתעסק עם מנגנון המגבים ,

המנגנון יכול להפוך לגיליוטינה שיכולה להוריד אצבע בקלות רבה ,כי הוא

מקבל מתח קבוע ואם הוא פתאום ישתחרר הוא יתחיל להסתובב מעצמו

גם בלי שהפעלת אותו וזה יכול להיות מסוכן .

 

שימון באמצעות ספריי כזה או אחר היא שיטחית והבעיה תחזור במהרה

כי הציר (השמאלי) תפוס לכל אורכו עם חלודה וקורוזיה ,תיקון נכון ,זה לחלץ את

הפין התקוע מהגוף ללטש אותו למרוח גריז ולהחזיר ואז יש שקט לשנים רבות .

 

דרך אגב מנגנון מגבים מושלם מקורי זה לא עיניין יקר כ 300 שח לפני מעמ .

רון אני מעדיף לבוא אלייך,כמה עולה לחלץ את הפין ועבודת הליטוש שאמרת?

נ.ב העניין עם המחוג של החום הסתדר,עכשיו הוא קבוע על 90 מעלות ולא יורד..ממש מוזר מה שקורה עם הרכב הזה:)

  • ספונסר פורום
פורסם

בסביבות 250-300 לפני מעמ עבור שיפוץ המנגנון

כולל פרוק והרכבה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...