Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי מגבר A4 Competition Helix מוציא 4X85 High-End Amplifier

 

http://www.woofersetc.com/p3432/A4-Competition--Helix-4-Ch-4x85-170-Watt-HighEnd-Amplifier.htm

 

מבקש המלצה מהחברים לקומפוננט איכותי... או מיד באס וטוויטר... אנחנו שומעים בעיקר ים תיכוני, שחורה, דאנס.

 

אפילו לעבוד אקטיבי לא דרך הקרוס

 

תקציב עד 1500.... אפילו יד שנייה

 

תודה לכם על העזרה

פורסם

יש ביד שניה כמה סטים של פוקאל K2P (שים לב- הדגם בעל ה- 100 RMS), סט מצויין שנכנס בתקציב.

הקלארוס זה גם אופציה מצויינת.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אין לי ניסיון עם הריינבו, אבל את הפוקאל קצת קשה לי להגדיר "רך"

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

תודה ידידי על העזרה

 

אתה יכול לתת קישורים ואיפה אני יכול להשיג

 

איך הם ביחס למוראל הייבריד או לריינבו

RAINBOW SLC 265.25NG או MOREL HYBRID

פורסם

אתה יכול להשיג כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=237410

אצל הספונסרים של הפורום יבואני HAT וסינפוני

 

השוואה בניהם זה עיניין של טעם מדובר בסטים ממש טובים, הריינבו SLC לא בתחרות לדעתי

אם כבר ריינבו באותה רמה אז מסדרת הפרופי ,אבל בין הקלארוס ,הסינפוני, והמורל הייבירד

אני לא יכול להצביע על סט מבניהם ולהגיד הוא יותר טוב

כולם בערך באותה רמה רק עם סיגנון שונה.

פורסם

הרץ סדרת האי אנרג'י יעשו את העבודה בצורה מעולה

 

רק אני חושב שהם קצת מעל לתקציב שציינת.

 

אפשרי לנסות להשיג יד שנייה במחיר טוב

 

ממליץ בחום:-)

 

אלעד

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם
אתה יכול להשיג כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=237410

אצל הספונסרים של הפורום יבואני HAT וסינפוני

 

השוואה בניהם זה עיניין של טעם מדובר בסטים ממש טובים, הריינבו SLC לא בתחרות לדעתי

אם כבר ריינבו באותה רמה אז מסדרת הפרופי ,אבל בין הקלארוס ,הסינפוני, והמורל הייבירד

אני לא יכול להצביע על סט מבניהם ולהגיד הוא יותר טוב

כולם בערך באותה רמה רק עם סיגנון שונה.

 

צריך לשמוע אותם על ה-HELIX ולהחליט וזאת גם בעייה

 

בכל מקרה תודה לכולם על העזרה החמה

פורסם
***למה אתה מצטט ציטוט שלא לצורך וסתם עושה בלאגן בעיניים?***

 

 

איך באמת הרינבו פרופי פייספלג לעומת המוראל ELATE

פורסם

אתה יודע כמה עולים הפרופי?

את הפרופי לא שמעתי,אבל יש לי את הגרמניום

בהנחה (מטורפת :-)) שהם יותר טובים

זה צריך להיות איפשהוא באזור הרקיע השביעי :wink:

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

×
×
  • תוכן חדש...