Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממש תודה על העזרה והסבלנות

 

אשמח לדעת בבקשה מה הבדל בריינבו בין הוונדיום לפרופי. חוץ מהחומר, יש הבדל בסאונד

W 165 P Vanadium Plug - Rainbow Profi Vanadium

ל- W 165 PROFI Plug - Profi Phase Plug

 

http://www.woofersetc.com/p7116/W-165-P-Vanadium-Plug--Rainbow-Profi-Vanadium-65"-Midrange-Speakers.htm

 

http://www.woofersetc.com/p7465/W-165-PROFI-Plug--Profi-65"-Phase-Plug-Woofer-Set.htm

פורסם

 

תקציב עד 1500.... אפילו יד שנייה

 

 

מה התקציב שאתה רוצה להשקיע ..

בהתחלה אמרת עד 1500 ועשיו אתה מדבר על סטים שעולים יותר מכפול . זה מבחר שונה לגמרי להמלצות.

פורסם

יואב שלום ותודה על העזרה

 

אם מיד של חברה מסויימת עולה חדש בסביבות ה-1600 יד שנייה צריך לעלות בערך עד 900

אם טוויטר של חברה מסויימת עולה חדש בסביבות ה-1000 יד שנייה צריך לעלות בערך עד 600

פורסם
ממש תודה על העזרה והסבלנות

 

אשמח לדעת בבקשה מה הבדל בריינבו בין הוונדיום לפרופי. חוץ מהחומר, יש הבדל בסאונד

W 165 P Vanadium Plug - Rainbow Profi Vanadium

ל- W 165 PROFI Plug - Profi Phase Plug

 

 

כאן דיברו על זה הרבה,ויש הסבר על שוני של הסטים,ושוני של המידים באותו סט כמו KICK,PHASE PLUG וכו'

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=260858&highlight=rainbow&page=2

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

אני הולך על מיד באס הריינבו PROFI Phaseplug Rainbow

 

http://www.woofersetc.com/p7465/W-165-PROFI-Plug--Profi-65"-Phase-Plug-Woofer-Set.htm

 

טוויטר דיאן אודיו DYNAUDIO MD100

 

http://www.woofersetc.com/p5549/MD-102--Dynaudio-11"-Soft-Dome-Tweeters.htm

 

למישהו יש השגות ?

 

איך לחבר אותם אקטיבית לאליקס A4 Competition - Helix

 

http://www.woofersetc.com/p3432/A4-Competition--Helix-4-Ch-4x85-170-Watt-HighEnd-Amplifier.htm

 

ישירות ? או לחבר קרוס אובר ?

×
×
  • תוכן חדש...