Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי את המכשיר המדהים הזה :wink:

img?s=MLB&f=70640053_5627.jpg&v=O

 

אני מתאר לעצמי שה RCA זה יציאה למגבר

והחיבור הכחול זה כניסה של צ'נג'ר

img?s=MLB&f=58573019_7795.jpg&v=P

 

1.הייתי רוצה לדעת אם למישהו יש (יכול למצא לי כי לא מצאתי) דיאגרמה של החיבור צ'נגר כי הייתי רוצה לחבר אליו מקור שמע אחר

כלומר אני בעצמי יכין את החיבור

 

עריכה - מצאתי

 

אז מעבר לכניסת אודיו שצריכה להיות שם מה ואיך אני צריך לחבר כדי שהמכשיר יחשוב שזה צנג'ר

אני לא צריך שהמכשיר ישלוט על המקור שמע אלא רק להפעיל את הכניסת אודיו

 

2.צירפתי חיבור הצמה

הייתי רוצה לדעת מה הם החוטים הכחול והכתום שליידו (בעצם מה מהם הוא הרימוט)

ולא ברור לי לאן מתחבר שם בכלל הכתום

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תודה

 

פתחתי את המכשיר ועל ה BCB עצמו רשום מה כל חוט של הצמה :)

 

אז למעשה אני רק צריך לדעת אם ה RCA זה בטוח יציאה למגבר והאם אני צריך לעשות משהו שהמכשיר יזהה חיבור אודיו ל IP-BUS (איפה שאמור להתחבר צ'נג'ר)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מכשול מספר 1:

 

הצמה שיש לי לא מתאימה למכשיר אז צבעים זה לא רלוונטי

אני לא הולך לחפש צמה למכשיר כזה אני ילחים ישירותאת החוטים ל PCB

אבל יש לי פה בלבול קטן

 

מעבר לחחיבורי רמקולים שרשום RR+ וכו' יש את ACC שאני יודע מה זה

אבל הבאים יצרו לי בלבלול: ליד ה ACC יש B.REM - אני רוצה להיות בטוח שזה הבטרי

ובין כל החוטי רמשולים יש את B.UP שאני מתאר לעצמי שזה הרימוט ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

טוב מסתבר שאט אט אני מצליח לענות לעצמי על כל השאלות

מצאתי פה את החיבורים הנכונים למכשיר

 

אתר מעולה עם כל הדיאגרמות של כל החברות כמעת שיש

http://www.tehnomagazin.com/Auto-radio-car-connector/

 

הלחמתי את החוטי כניסת אודיו ל IP-BUS ועכשיו נשאר לי רק לקוות שהמכשיר ישתמש ביציאה הזו ללא צ'נג'ר מחובר

 

אני משתמש ב HU רק לצורך חיבור מחשב נייד שהקצבתי שיהיה המדיה של הרכב

ה HU למעשה יהיה הפיקוד של הדלקת המגברים והדרך הקלה לשלוט על הווליום המערכת וכמובן שיהיה לי גם רדיו (ביטלתי לגמרי את הקסטה - ה HU ריק)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...