Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ב2006:

עוד 11 סמ לאורך

14 לרוחב

6 לגובה

3 לבסיס גלגלים

חצי קג"מ יותר

כ160 ק"ג

צריכת דלק טובה ב1/5 קמ לליטר

עוד שניה וחצי תוספת במיאוץ מאפס למאה

מערכת מובנת מקורית

מחשב דרך

גיר טיפטרוניק

פחות כמה עשרות ליטרים בנפח תא מטען

צמיגים 195/65 15" לעומת 185/65 14"

עיצוב ושילדה שונה לחלוטין

שרשרת תיזמון לעומת רצועת תיזמון

רמת בטיחות פאסיבית גבוהה משמעותית

פורסם
הדור השלישי הוא מתיחת פנים בלבד, שינוי בפנסים וקצת עיצוב בתא הנוסעים, חוץ מזה אותו רכב כמו דור שני

 

 

לפי מה שהבנתי יש הבדל במס' כריות האויר- משנת 2007 יש 6 כריות אויר לעומת 2 ב 2006 .

פורסם

אותו המנוע? מגיע ללא ESP כמו דור 2? אותם גלגלים?

הפוקוס הוא רכב מצויין רק חבל שהם לא נתנו למנוע של הדור 3 יותר כוח אז הם היו הופכים אותו למושלם

פורסם

אם אני זוכר נכון זה 2008 אם אתה מדבר על דגם ליסינג trend,

 

2007 זה עדיין "צורה ישנה"

2008 יש גם וגם,הצורה החדשה דומה למונדאו עם הפנסים הקדמיים שמשוכים אחורה.

 

בדגם החדש ברמת גימור trend הבסיסית מגיע מאובזר ב 6 כריות ובקרת יציבות תקנית,בצורה הישנה רק 6 כריות אויר

פורסם

אין דור 3 (עדיין)

המתיחת פנים הגיע ברכבים החל ממאי 2008

פרונט של מונדיאו מבחינת עיצוב (קינטי)

פנסים שומים,טמבונים שונים,איתותי צד במראות במקום כנפיים,ויתרו על הפסי חיכוך בדלתות,בקליות שקופות בדגמי ההאצבק,בקרת יציבות כסטנדרט,חיבור AUX דרך תא הכפות.

אם תרצה השוואה מדויקת בין דגם לדגם כלשהו-פשוט תנקוב.

פורסם

תודה, לדעתי אם דור 3 יצא ברמה כמו דור 2 מבחינת איכות, נוחות ואיפלו יותר טוב - אבל יהיה לו מנוע 1.6 יותר חזק מהמתחרות שהרי הפוקוס יותר כבדה בהרבה לדעתי תהיה המכונית הכי שווה בקטגוריה

פורסם
לפותח השרשור, יותר פשוט לאמר מה דומה ביניהן. בעיקר המנוע (והשם). כל היתר שונה.

 

אז זהו שלא,לפי מה שאני מבין מההסברים זה ,שחוץ מ"מתיחת פנים מסוימת" דווקא אין ממש הבדל..

פורסם
בלבלו אותך עם הדיון הלא שייך על ההבדל בין 2006 לחדשות יותר, שם ההבדל זניח. פוקוס עד 2005 ופוקוס מ2006 הן מכוניות שונות בתכלית.

 

וואלה. תודה על הסיכום המאיר והמתומצת למה שנאמר.

×
×
  • תוכן חדש...