Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי 307 אוטו', מודל 2003, מנוע 2.0, עם 76 אלף ק"מ.

עוד לא לקחתי לבדיקה שכן בעל הרכב הראה לי בדיקה שקונה פוטנציאלי אחר עשה לרכב לפני כמה ימים.

היה רשום שם משהו על כך שתושבת המנוע לא בסדר וכן שהאגזוז רקוב.

מה זה אומר והאם זה בעייתי?

[לפני שאני עושה את הבדיקות שלי - רציתי לדעת אם בכלל שווה להתעכב על האקזמפלר הזה]

 

תודה.

פורסם
ראיתי 307 אוטו', מודל 2003, מנוע 2.0, עם 76 אלף ק"מ.

עוד לא לקחתי לבדיקה שכן בעל הרכב הראה לי בדיקה שקונה פוטנציאלי אחר עשה לרכב לפני כמה ימים.

היה רשום שם משהו על כך שתושבת המנוע לא בסדר וכן שהאגזוז רקוב.

מה זה אומר והאם זה בעייתי?

[לפני שאני עושה את הבדיקות שלי - רציתי לדעת אם בכלל שווה להתעכב על האקזמפלר הזה]

 

תודה.

 

תושבת מנוע עליונה כ 1200 ש"ח כולל עבודה ומע"מ.

לא יודע לגבי האגזוז. תרים טלפון לאחד ממוסכי הרשת, תוכל לקבל הערכת מחיר.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

האם המוכר נתן לך הסבר הגיוני, מדוע הבדיקה של מישהו אחר נמצאת אצלו?

הרי מי שהזמין את הבדיקה, גם שילם עבורה כמה מאות שקלים.

לא נשמע לי סביר, שהמוכר החזיר לבודק את התשלום עבור הבדיקה, כדי לקבל את תוצאות שלה,

למרות שהעיסקה לא יצאה לפועל.

לא הייתי מתייחס ברצינות לבדיקה כזאת, אולי בחשדנות מסויימת.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
האם המוכר נתן לך הסבר הגיוני, מדוע הבדיקה של מישהו אחר נמצאת אצלו?

הרי מי שהזמין את הבדיקה, גם שילם עבורה כמה מאות שקלים.

לא נשמע לי סביר, שהמוכר החזיר לבודק את התשלום עבור הבדיקה, כדי לקבל את תוצאות שלה,

למרות שהעיסקה לא יצאה לפועל.

לא הייתי מתייחס ברצינות לבדיקה כזאת, אולי בחשדנות מסויימת.

 

בסופו של דבר, אני עצמי הרי אקח את הרכב לבדיקה גם במכון וגם במוסך המרכזי של לובינסקי (האם יש צורך לקחת גם למכון גירים או שזה רק במקרה ותוצאות הבדיקה מעלות חשד לגבי מצב הגיר?) ואז אראה מה האמת.

 

אני רק רציתי לדעת, האם זה נורמלי שהתושבת מנוע לא בסדר ברכב עם נתונים כאלה, והאם אגזוז שנרקב מעיד על משהו?

פורסם

הרכב הזה בן 6 לפחות.

אם כל הבעיות שלו זה תושבת מנוע ואגזוז, אין שום סיבה לוותר על הרכב, זה סביר מאוד.

תבדוק טוב את הרכב, גם תיעוד הטיפולים בהתאם לקילומטראז' וגם ניירת (עיקולים, שיעבוד, מקוריות).

משום מה הרכב לא נקנה ע"י מזמין הבדיקה, אולי זה התפוצץ בשלב המיקוח או אולי יש סיבה אחרת לכך (אבל לא תוצאות של הבדיקה).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
הרכב הזה בן 6 לפחות.

אם כל הבעיות שלו זה תושבת מנוע ואגזוז, אין שום סיבה לוותר על הרכב, זה סביר מאוד.

תבדוק טוב את הרכב, גם תיעוד הטיפולים בהתאם לקילומטראז' וגם ניירת (עיקולים, שיעבוד, מקוריות).

משום מה הרכב לא נקנה ע"י מזמין הבדיקה, אולי זה התפוצץ בשלב המיקוח או אולי יש סיבה אחרת לכך (אבל לא תוצאות של הבדיקה).

 

האמת שטרם בדקתי לעומק את היסטוריית הטיפולים.

מאז הרכישה ועד לפני שנה בערך הרכב טופל בלובינסקי - בשנה האחרונה טופל במוסך אחר, לא של היבואן. האם יש בכך בעיה?

כמו כן במסגרת הבדיקות - חוץ מבדיקה שלי וכן ביקור במוסך לובינסקי לקבלת היסטוריית הרכב ובדיקה ממוחשבת, האם חובה ללכת עם פיג'ו למכון גירים, או שרק במקרה ויש בתוצאות הבדיקות חשד לגבי תקינות הגיר, שווה וכדאי ללכת למכון שכזה?

פורסם

אין בעיה בכך שהרכב טופל במוסך שהוא לא מוסך חברה, העיקר שהטיפולים נעשו בזמן ובחלפים איכותיים, קבלות על ביצוע הטיפולים, לדעתי, יספיקו.

תתחיל מזה שתעשה בדיקה משלך ותראה שהתוצאות דומות.

אתה בטח יודע מה הכסת"ח הרגיל לגבי גיר במכוני בדיקות- "נקישות בהעברת הילוכים" (כדי להסיר אחריות על הגיר).

 

לא צריך לצטט הודעה קודמת לשלך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ישנו כסת"ח לגבי הגיר שהניסוח שמן כהה ונקישות זהו דבר שבשיגרה .

במידה וקיימת הערה כגון : החלפה לקויה השהייה ,פה הייתי נכנס ללובינסקי לבדיקה של הגיר וחישוב עלות התיקון שיכול להגיע לסכומים גבוהים החל מהחלפת שסתומי לחץ ועד שיפוץ כללי של הגיר .

אגב , בבדיקה שנעשתה לרכב לא מצויינת ההערה לגבי הגיר ,תמוה בעיניי כי קונה פוטנציאלי בדק את האוטו ,לא רכש אותו והשאיר את הבדיקה אצל המוכר .

×
×
  • תוכן חדש...