Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

 

אספר את הסיפור ,השעה 6 וחצי בבוקר נסעתי איזה 100 מטר מהבית שלי הגעתי לצומת T שיש בו תמרור עצור.

עצרתי בתמרור גלשתי לצומת כי אין כל כך שדה ראיה, בזמן שאני עומד בצומת אחרי הגלישה אני רואה טנדר (מיצובשי מגנום ) עושה רוורס לכיוון שלי במהירות די רבה בלי להסתכל במראות , אני מצפצף לו אבל הוא לא שם לב כנראה ודפק לי את האוטו מכל הלב בכנף הימיני עם כיפוף קל בדלת . לאוטו שלו כמעט ולא קרה כלום מכיוון שהיה לו מיגום ברזל ווו גרירה.

הקטע היותר מרגיע היה לי בהתחלה שמי שנכנס בי הוא אבא של חבר טוב שלי וגם יחסית שכן.

הזזתי את האוטו שלי לצד דיברנו וכל הרגע הזה הבחור אומר לי: " מה איך באתה לצומת במהירות כזו? אתה עייף? אתה ממהר? " ואני כולה עמדתי בצומת כביכול ברחוב חד סטרי כאשר הוא נכנס לנתיב שלי ברוורס בכדי להסתובב לצד השני.

 

בגלל שהכרתי את הבחור הוא אמר לי שנחליף פרטים בערב , ובגלל שמיהרתי גם לבסיס הסכמתי בהתחלה.

הרמתי טלפון לאבא שלי והוא ישר אמר לי אל תהיה תמים! לך תיקח את הפרטים וכל מה שצריך. בסופו של דבר תפסתי את הבחור עצרנו בתחנת אוטובוס והחלפנו כל מה שצריך. נסענו לשלום .

 

הבאתי לאבא שלי את הטלפון שלו כדי שידבר איתו על המקרה, הוא אומר לאבא שלי שהבן שלך נכנס בי מאחורה, והוא לא מודה באשמה.

עכשיו הקטע הוא שפגיעה ברכב שלי היא בצד ימין שאין סיכוי שבעולם שאני אוכל להכנס בו מהצד. ד"א לא הזכרתי שיש לו טנדר מיצובשי מגנום.

 

הבן אדם לא מודה באשמה וכנראה נצטרך להמשיך מפה למשפט.

הייתי אצל הביטוח לקחנו את הרכב לפחח והנזק הוא בערך ~7000 שקל. לא זול בכלל.

 

חוות דעת של הפחח אמר שרואים על המכה ( תמונות בהמשך ) שנכנסו בי .

 

אני לא מבין כל כך מה הפרוצדורה של כל העיניין עם הבית משפט ומה עלינו לעשות בהמשך במקרה הנ"ל.

 

לקח אחד שלמדתי מהסיפור הזה, אל תאימינו לאף אחד! אפילו אם הוא חבר טוב שלכם! תראו מה עושים בשביל כסף!

 

תמונות של הפגיעה באוטו שלי:

IMG_2041.jpg

IMG_2042.jpg

IMG_2044.jpg

IMG_2043.jpg

IMG_2047.jpg

IMG_2046.jpg

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם

זו בדיוק הסיבה למה חשוב להחזיק מצלמה ברכב (או לפחות להחזיק בסלולארי עם מצלמה) ולצלם את הסיטואציה מכמה שיותר זויות שאפשר.

 

לך למשפט אם צריך, העיקר שהמניאק יקבל את שלו בסוף. שיהיה בהצלחה.

פורסם

אל תדאג.

הבחור נשמע דביל מושלם.

 

מהתמונה רואים בבירור שרכב נכנס בך בזמן שעמדת - ונכנס בך ישירות.

אין סימני מריחה של הפגיעה והפגיעה מתחילה ונגמרת פחות או יותר באמצע - כלומר לא בפינות הרכב.

 

סוג פגיעה כזה לא יכול טכנית להגרם על ידי הרכב הנפגע אלא אם החליק על הצד.

 

תן לו להגיע למשפט ולהסביר לשופט איך בדיוק הצלחת להכנס בו מאחור.

אם הוא יתקשה הוא יקבל 2 רכבי צעצוע להמחיש.

 

שיהיה לו בהצלחה.:lol:

פורסם

על זה נאמר המשפט הידוע: החבר הטוב שלך יכול להיות האויב הגרוע יותר שלך. במקרה הזה אבא של החבר

פורסם

אבא שלי דיבר איתו , הוא התחיל לחזור בו .

מחר ניפגש איתו ונראה מה יסגר , אם הוא ירצה משפט אני מאמין שאני אצא זכאי.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם

זה הישראלי המכוער פשוט גועל נפש, אשמח אם תעדכן בהמשך

ולא נורא קורה לכולם העיקר שהפגיעה היא כספית ולא נפשית זה הכי חשוב.

פורסם
אבא שלי דיבר איתו , הוא התחיל לחזור בו .

מחר ניפגש איתו ונראה מה יסגר , אם הוא ירצה משפט אני מאמין שאני אצא זכאי.

 

חבל.

תן לו לצאת גבר ולהגיע למשפט.

באותה ההזדמנות תבע אותו במקביל ובקש פיצוי על עוגמת נפש, הוצאת דיבה ועוד כל מה שאפשר.

אולי תוכל לקנות אוטו חדש.

פורסם

א. ברור שזו אשמתו - אתה נסעת לפי החוק ועצרת בעצור ואילו הוא נסע ברוורס שלא לפי החוק [לפחות לפי מה שאתה מתאר] .

מתי מותר לנסוע לאחור? החוק מתיר נסיעה לאחור בשני תנאים מצטברים: כאשר קיים צורך תחבורתי וכשאין כל ברירה אחרת. כלומר, כשמנסים לחנות או כשנכנסים לדרך ללא מוצא. גם במקרה שהחוק מתיר נסיעה לאחור, ההיתר הוא למרחק הקצר ביותר האפשרי. כלומר, אם יצאנו מסימטה ברוורס ויש מפרצון בו ניתן להסתובב, ע"פ החוק חובה עלינו להסתובב. מי שנוסע רחובות שלמים אחורה, עובר על החוק. העונש הוא 1,000 שקלים וארבע נקודות.

ב. אם הוא יתעקש לך איתו למשפט ואם צריך תקח עו"ד טוב לענייני תעבורה שיוכיח שהוא נסע שלא לפי החוק - ככלל עו"ד טוב תמיד שווה את המחיר [פנה אלי אם אתה צריך המלצה]

 

בהצלחה

 

שרון.

________________________________________

ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות :)

פורסם
זה הישראלי המכוער פשוט גועל נפש, אשמח אם תעדכן בהמשך

ולא נורא קורה לכולם העיקר שהפגיעה היא כספית ולא נפשית זה הכי חשוב.

 

זה לא הישראלי המכוער אלא הישראלי המפגר. הוא חי בסרט אם הוא חושב שהוא לא יודה ובזה יגמר הסיפור.

 

Car Man, תדאג להסביר לו שכל הסיכויים לרעתו, ואם הוא עדיין מתעקש להשאר חף מפשע אז אין לך שום בעיה לגרור אותו לבית המשפט.

פורסם

לדעתי אין לך בכלל מה לדאוג לגבי ללכת איתו למשפט.

כל שמאי עם טיפת היגיון יוכל לראות בברור מה קרה שם .

פיג'ו 205 - האהבה הראשונה.

פורסם
לדעתי אין לך בכלל מה לדאוג לגבי ללכת איתו למשפט.

כל שמאי עם טיפת היגיון יוכל לראות בברור מה קרה שם .

גם אני שרק התחלתי לנהוג לפני חודשיים בערך, יכול לראות שזה בלתי אפשרי שפותח האשכול התנגש ברכב ההוא.

ישתבח הבורא, שגם היום אני נמצא.

פורסם

הקטע הכי מצחיק פה שהפגיעה היא מצד ימין של הרכב כלומר אין שום מצב שבעולם שאתה לא נתת זכות קדימה (אלה אם הרחוב חד סיטרי) מה שנשאר שהוא נסע ברוורס ואז גם יהיו לו סימני פגיעה או שהוא נסע נגד כיוון התנוע שזה עוד יותר גרוע, תסביר לו את זה , ותסביר שבמשפט הוא ישלם כפול ממה שהוא יצתרך לשלם עכשיו.

×
×
  • תוכן חדש...