Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בגלל שזה מחשב ישן ונשרף לו הלוח אם,החלטתי לרכוש בEBAY לוח אם ולהחליף את שלי שנשרף.

במחשבים נייחים אני מבין ממש טוב בכל מה שקשור בחומרה.

מעולם לא התעסקתי במחשבים ניידים אז אין לי כל כך מושג.

מישהו יכול להנחות אותי כיצד לפרק את המחשב ?

כמובן שאת כל האחראיות אני לוקח על עצמי.

פורסם

אתה באמת חושב שמחשב נייד יכול להחליף את אמא שלך?:lol:

 

זה לא כל כך פשוט. צריך לברר אם המעבד לא מולחם ישירות ללוח.

יש גם המון תתי דגם. תוודא ב 1000 אחוז שזה אותו הדגם.

פורסם

ולמרות זאת, ניתן לביצוע בבית. באתר של LENOVO ישנה אפשרות להוריד ספר אחזקה של הדגם ובתוכו יש את כל הפירוט לגבי פירוק והחלפה. שים דגש על תת דגם.

Veni Vidi Vici

פורסם

אני לא יודע. זה שרשמת X30 לא אומר הרבה.

יש תתי דגם. קודם כל בודקים באתר של לנובו מה מק"ט החלק שמתאים ספציפית לתת דגם הנ"ל ואח"כ קונים בהתאם.

תרשום תת דגם מלא ואז ניתן יהיה לדעת בוודאות.

Veni Vidi Vici

פורסם

בשביל לדעת את התת דגם שלו אני צריך לדעת את הסריאלי שלו.

זאת הייתה הבעיה שלקחתי אותו למעבדה של IBM הם לא יכלו לאתר את המספר הסריאלי מכיוון שהמבקה של הסריאלי שחוקה והמספר מחוק.

יש עוד דרך שאני יכול לבדוק את התת דגם?

פורסם

מישהו יודע איך לפרק אותו פיזיק?

פירקתי את כל הברגים אבל לא מצליח להפריד את המקלדת מהלוח ובגלל זה לא מצליח לפרק את המארז של נייד.

למישהו יש רעיון?

פורסם

אבל אם הלוח אם מת אז הוא לא יוכל להיכנס לשום ביוס.

 

קוקאין - אם תעקוב אחר ההוראות ב-PDF, לא יהיו שום בעיות.

Veni Vidi Vici

פורסם

טוב,הלוח הוחלף אחר כבוד בלוח מחודש.

המחשב נדלק אבל נשמעים צפצופים קצרים והמסך לא נדלק.

האם הציפצופים מצביעים על בעיה בזיכרונות?

×
×
  • תוכן חדש...