Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה ב-Hold במאזדה 626


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בעיה במאזדה שלי

 

מאזדה 626 5 ד' מנוע 2000 שנת 97

 

כשהייתי לוחץ על ה-hold הייתה נילדקת לי נורה בלוח והאוטו היה נותן תגובה

 

לפני חודש הלחצן כבר לא הדליק אור בלוח והאוטו כבר לא נותן תגובה

 

(היה לי בעיה באורות שם בלוח שעונים הלכתי למוסך והיתברר שנורה אחת הייתה שרופה והוא סידר לי תבעיה עניין של 20 ש"ח)

 

מאז הלחצן כבר לא מגיב.

 

מה יכולה להיות הבעיה?

 

תודה

 

(פעם ראשונה שואל איזה שאלה,אני חדש [: )

פורסם

הגיר מוריד הילוך ורק הנורה לא נידלקת?

 

אם הגיר לא מוריד הילוך וגם הנורה לא דולקת יתכן וישנה בעיה בלחצן או בחיבורים שלו.

 

יכול להיות גם שאחד מהקונקטורים של לוח השעונים לא מחובר טוב, אם הקונקטור לא מחובר כמו שצריך הHOLD לא יעבוד.

 

בדרך כלל שהקונקטור של לוח השעונים לא מחובר טוב, הכרית אוויר של הנוסע ליד הנהג משמיעה ציפצופים.

פורסם

הגיר לא מוריד הילוך וגם הנורה לא נידלקת.

 

מה אפשר לעשות?

 

יש איזה שהיא דרך לבדוק מה הבעיה שם?

 

תודה אחי

פורסם

קונקטור זה בעצם מחבר חשמלי(שקע-תקע).

בלוח שעונים אצלך יש 3קונקטורים(שקע ותקע), יכול להיות שאחד מהקונקטורים לא מחובר כמו שצריך, או שיש בעיית מגעים, וזה מה שבעצם גורם לבעיה.

 

פנה לחשמלאי שפירק לך את לוח השעונים ובקש ממנו לבדוק שהתקעים של הלוח מחוברים כמו שצריך ושהנורה של הHOLD מחוברת ותקינה.

×
×
  • תוכן חדש...