שלום,
רכשתי לפני מספר חודשים את הפאנל pioneer 2050mpg
הנה הוא:http://www.hanizoz.co.il/newStore/store/viewItem.asp?idProduct=10637
ואני שומע עדיין עם הרמקולים של האוטו: מאזדה 626 97' ללא מגבר.
שומעים דווקא נחמד ויש באסים טובים.
חבר שלי קנה רמקולים 6X9 של kenwood עם מערכת JVC ושומעים מצויין עם סאבים חזקים.
מבקש הצעה לרמקולים אחוריים לא חייב של kenwood במחיר עד 350.
תודה לכל המציעים.