Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6244 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רבותי אני כבר נסעתי והחלטתי,

 

אני לא סוכן ולבטח לא מבין גדול, אבל מספיק שנים עם ליסינג שאני בהחלט מזדהה עם הרצון לרענן פעם בשלוש שנים.

ולגבי הטרוניות על הרכב הקוריאני, אני נהגתי בה.. (בדגם של ה - 1.8LT).

את הרשמים פירסמתי באתר, לקבוצה 3 הרכב פשוט טוב. מרווח יותר מג'טה ומאובזר יותר מכולם ביחד.

נכון זה לא רכב גרמני ולא תוכלו לדבר על היגוי מדויק ושאר מושגים מרשימים, אבל לאנשי הליסינג זה יקח אתכם לעבודה בפקקים ולטיול המשפחתי בנוחות ובבטחה. ועל זה כל הסיפור לא ?

 

בנוגע לדייהו, חברה תתקדמו, כבר ממזמן לא מדובר בתאגיד קוריאני בלבד.

ואת זה אומר אחד שנסע מספר שנים ברנו מגאן (או שצריך לומר רנו מגאן טורקיה!!!).

כל הרכבים היום מיוצרים מסביב לעולם, וכן גם לגרמניות זה קורה/יקרה אחרת הם לא ישרדו.

 

לסיכום קח נסיעת מבחן ותבדוק בעצמך (אני בדקתי)...

Logic will get you from A to B, Imagination will take you anywere

פורסם

רנו מגאן ספרד

רנו קליאו טורקיה

אבל זה לא באמת משנה כמו שציינת

כי עוד הרבה יבואנים טובים וגדולים מייצרים את הרכבים שלהם מחוץ למדינת המקור

כיום הכל קשור לכוח עבודה זול ונגישות

×
×
  • תוכן חדש...