Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי עכשיו רכב ליסינג מהעבודה מאזדה 3 שנת 2007

וחודש הבא אני צריך להחליף אותה אני מתלבט בין השברולט קרוז למאזדה 3.

אני יותר חושב על הקרוז מאשר המאזדה.

מה דעתכם מה עדיף מה כדי?

תודה.

פורסם

תיראה מבחינת בטיחות מרווח ונוחות נסיעה

הקרוז עדיפה עליה בהרבה

מבחינת ביצועים ומהירות המאזדה יותר מהנה

הקרוז יותר חסכונית הודות ל6 הילוכים שלה והיא פחות מזמהמת

(אבל אני לא יודע אם זה נתון לשיקול אצל אנשים)

בכל מקרה שניהם רכבים מאוד טובים

אבל כמו שרשמו לך עדיף שתבצע נסיעת מבחן

לפני שאתה רוכש אחד מהרכבים

פורסם
ממליץ לקחת נסיעת מבחן על דייהו קרוז לפני הכל.

 

:lol:

ממש הצחיק אותי שכתבת "דייהו קרוז", למרות שהיא כבר לא לגמרי דייהו.

emotion of motion

פורסם
אם היה לך טוב אם המזדה ואהבת אותה כמו שהיא אז אין למה בשביל מה לשנות תמשיך איתה עוד קדנציה.

 

איזו מין עצה גרועה זו? אתה יודע, לפעמים צריך שינוי בחיים, שלא לדבר על התקדמות.

מזדה 3 מוחלפת בקרוב ואם כבר צריך להחליף אז מומלץ לחכות לחדשה. אם אי אפשר לחכות ואפשר לבחור רק מהשתיים - בצע נסיעות מבחן על הקרוז ותחליט. אחרת - יש אפשרויות אחרות...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הקרוז הינו רכב חדש לגמרי וממש לא דייהו, שברולט בכבודה ובעצמה סוף סוף.

אז שווה לך לקחת נסיעת מבחן

לפי דעתי זה נראה רכב טוב - עדיין לא נסעתי עליו, ההבדל העיקרי בינו למאזדה:

הקרוז יותר בטיחותי, המאזדה יותר זריזה ונמרצת, הקרוז מלאה באבזור.

גם לי יש כרגע מאזדה 3 07 מהליסינג וגם אני מחליף בקרוב והשיקולים שלי הם בין הקרוז לבין הג'טה קבוצה 2.

אם אתה צריך להחליף עכשיו, שכן מאזדה 3 החדשה תגיע לציי הרכב רק בספטמבר הייתי ממליץ לקחת משהוא חדש ורענן, לנסות, ולא לקחת שוב פעם מאזדה 3, אותו הרכב בדיוק, זה כל הכיף בליסינג לפחות מבחינתי, האפשרות לנסוע כל 3 שנים על רכב חדש אחר..

פורסם

אם זה דייהו קרוז אז גם תהיה דייהו אסטרה, שתיהן מבוססות על אותה פלטפורמה גלובאלית חדשה של GM, זה ממש לא מה שהיה פעם, זה לא איזה דייהו ממוחזרת עם סמל של שברולט כמו האופטרה. פה מדובר בדבר האמיתי, פלטפורמה שמשרתת גם את שברולט, גם את דייהו, גם את אופל, ואולי עוד מותגים בעתיד.. כשמדובר בפלטפורמה ומנועים למותגים כ''כ חשובים הם משקיעים, למדו את הלקח לפני שפושטים רגל לפחות...

:turn-l: יש לי סחרחורת.
פורסם

זה כבר נהיה דוחה הזלזול הזה והאזכור של דייהו בכל פעם שמישהו רושם משהו על שברולט - תתקדמו, יש שינויים בחיים.

 

כל החברות הגלובליות מעבירות ייצור למזרח הרחוק ולמדינות מתפתחות, זה יותר זול.

 

כאילו שברולט מגייסת את הקוריאנים "הטפשים" ויונדאי את "החכמים".

 

גם הטורקים שייצרו את הטויוטה בעלי יכולת פחותה משל היפנים ? או האנגלים שייצרו את הסיביק 5 דלתות ?

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

כמו שנאמר מעלי הזלזול בשברולט כלומר "דייהו" שלכם ממש לא לעניין. העניין הוא, שכבר נאמר שהקרוז הוא רכב אחר בכל ההיבטים אם זה בתחום המנועים, תיבות הילוכים, אבזור, בטיחות ואיכות.

הפלטפורמה של הקרוז היא חדשה לגמרי ואין שום איזכור השייך לדייהו, עם הקרוז היא דייהו אז גם האופל אסטרה החדשה שהוצגה לפני שבוע גם היא דייהו לא? אז חבל לבלבל את המוח, עם הדייהו הפלטפורמה של הקרוז היא גרמנית מנועים של אופל פשוט אוטו אחר לגמרי מאשר כל השברולטים שהכרתם עד היום.

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

פורסם

במכוניות צריך שינוי אין ספק!

יש עוד אופציות חוץ מאלה שהצעת, במיוחד שעכשיו נכנסה לליסינג הג'טה.

 

בהצלחה!

Polo 2012

פורסם
במכוניות צריך שינוי אין ספק!

יש עוד אופציות חוץ מאלה שהצעת, במיוחד שעכשיו נכנסה לליסינג הג'טה.

 

בהצלחה!

 

הג'טה אומנם בקבוצה 2, אבל חברת הליסינג לוקחת עליה יותר כסף

כנראה בגלל הטיפולים או החלקים היקרים, הם גובים לפי סטטיסטיקה של איזה רכבים עושים יותר בעיות מבחינת תיקונים ועוד כל מיני פרמטרים

פורסם

מסכים עם קנפי

כל הקטע הזה שמזכירים כל פעם את הקטע שהקרוז מיוצרת בקוריאה

עוד הרבה יצרני רכב גדולים וטובים מייצרים את הרכבים שלהם במדינות זרות

טויוטה שהיא ביו יצרניות הרכב הגדולות בעולם מייצרת את הרכבים שלה בטורקיה ואילו

יגואר המצויינת מיוצרת זמן מה כבר בהודו

והרשימה עוד ארוכה

 

אז באמת כל האיזכור הזה של מקום ייצור הרכב באמת שולי ולא תורם לדיונים

פורסם
ממליץ לקחת נסיעת מבחן על דייהו קרוז לפני הכל.

 

איזה רע אתה :wink:

חייב לדרוך על הפצעים?:lol:

 

הקרוז הינו רכב חדש לגמרי וממש לא דייהו, שברולט בכבודה ובעצמה סוף סוף.

 

באמת יש הרבה כבוד? :oops:

 

לעצם העיניין - שברולט נותנים אקסטרה במה שהם יכולים - עילוב פחות מאוס, איבזור, מרווח וגודל, תדמית מרעננת ויוקרתית אלק דרך פירסום נרחב ואגרסיבי.

מזדה לקוחת עם תדמית של אמינות ושל "אוטו של המדינה", זריזות ודינאמיות.

 

אני אישית את 3 לא סובל.

מצד שני - מכל השברו-דייהווים בא לי להקיע מאיכות בניה וגימור של תא נוסעים.

 

אולי הדור החדש התקדם כבר בתחום זה......

 

בקיצור - אין כמו נסיעת מבחן 8)

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

×
×
  • תוכן חדש...