Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8598 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ה JVC יותר טוב בקטע של ההשייה הקצרה בין טראקים ב MP3

האיכות שלו יותר טובה מהפיוניר.

והוא לא יקר בהרבה מה 7400MP, הוא בערך כמו ה 8400MP אך זול ממנו ...

פורסם

לא דווקא לJVC אין את כל השומרי מסך האלה שיש לפיוניר. תכנס לאתר שלהם ותראה במה הוא יותר טוב, אני לא זוכר בעל פה ולא רוצה להטעות אותך סתם אבל הוא לא יקר יותר סתם.

אבל זה גם יכול להיות תלוי בצרכים שלך, אני למשל לא קניתי את ה909 כי ההבדלים בינו לבין ה707 היו כאלה שאין לי צורך בהם כמו שליטה על DVD שאין בכוונתי להתקין.

פורסם
בעקרון זה אחד הרדיודיסקים הטובים ביותר שיש במחיר הזה, והוא עולה בכמעט הכל על המתחרים שלו, והכמעט הזה הוא שיש השהייה ארוכה מדי במעבר בין שיר לשיר של כמה שניות בMP3, אבל חוץ מזה, זה מכשיר מצוין.

 

כל מילה חקוקה בסלע.

שנוררתי 306 לשבוע עם המכשיר הזה מותקן בה (בגירסת ה-Premier, שהשוני

בה הוא שליטה על סאב ושלט שונה) והמכשיר אכן חמוד ביותר (שום מילה על

הדולפינים :hihi: ).

ההשהיה בין השירים אכן יכולה לעצבן מעט אבל פרט לזה ולהנדסת האנוש

של הכפתוריאדה (קטנים ומעצבנים בחושך) מכשיר חמוד ביותר עם Fine Tuning

נרחב ביותר לסאונד.

(בניגוד ל-Kenwood שמוגבלים לרוב במגוון הפונקציות אך מהירים יותר -

דגם 7018 שיש לחבר - נופש בדרום אמריקה, הזבל :? )

 

בהצלחה בכל מקרה :!:

 

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

נופש בדרום אמריקה, הזבל :?

 

למה צרות העין הזו :?::roll:

אני בהלם מעצמי...

 

דניאל, מדבר לעצמו בעבודה (כן, עדיין :!: )

:shock:

MCS 2008

×
×
  • תוכן חדש...